0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

همان طور که می دانید مغازه داران و خریداران عمده لوازم جانبی موبایل همیشه به دنبال خرید بهترین قیمت و کیفیت لوازم جانبی موبایل هستند و در همین راستا فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنیم که طبق گفته مدیران این مجموعه لوازم جانبی موبایل را با کمترین قیمت ممکن بازار عرضه می نمایند.

معرفی فروشگاه اینترنتی سوکت

اما در این عصر، هر روز، محصولات جدیدی به بازار ارائه می شوند و تنوع انقدر بالا رفته است، که انتخاب محصولات بسیار دشوارتر از گذشته شده است و عملا مقایسه فیزیکی محصولات مختلف امکان پذیر نیست.

فروشگاههای اینترنتی با ارائه توضیحات کامل برای هر محصول، امکان مقایسه فنی محصولات و همچنین قیمت آنها را دارند.این گونه خریدار می تواند با توجه به نیاز خود و ارزیابی حاشیه سودش، خریدی منطقی داشته باشد.

اگر یک فروشگاه اینترنتی بتواند، برندهای مختلف و کیفیتهای ارجینال، کپی و های کپی محصولات را ارائه کند و از طرفی، امنیت خاطر کاملی در بخش پرداخت خود به خریدار بدهد، مشتریانش در عرض چند دقیقه می توانند خرید خود را نهایی کنند.

یکی از این فروشگاه های خوشنام فروش عمده لوازم جانبی موبایل، فروشگاه اینترنتی سوکت است که موفق به کسب نماد اعتبار الکترونیکی شده است. علاوه بر آن، درگاه پرداخت از سیستم بانکی کشور دارد و خریداران می توانند به سادگی با کارت های عضو شتاب خرید خود را انجام دهند.

سوکت توانسته است با گسترش خدمات بخش فروش خود، ارسال محصولات را به صورت فوری در همان روز و به سراسر ایران انجام دهد.

سوکت وارد کننده مستقیم بهترین لوازم جانبی موبایل از چین میباشد که برند های باسئوس (baseus)، هدفون نیا(NIA)، الدینیو (LDNIO)، کیو کی زد(QKZ)، آوی(awei) را بصورت عمده و تیراژ بالا از کارخانه اصلی خریداری مینماید تا بتواند محصولات را به بهترین قیمت به فروشگاه داران و مغازه داران سراسر کشور عرضه نماید.

سوکت سبد متنوعی از محصولات حوزه دیجیتال: هدفون بی سیم، هندزفری، هولدر و پایه نگهدارنده، شارژردیواری، اسپیکر بلوتوثی، شارژر فندکی، پاوربانک و شارژرهمراه، انواع مبدل و تبدیل، سه راهی برق و هاب، شارژر وایرلس، کابل شارژ موبایل، کابل aux، هندزفری بلوتوث اوی، ایرفون را با حساسیت گلچین می نماید.

تمام محصولاتی که در سوکت بفروش میرسد باید بررسی کامل شوند تا دوام، مشخصات فنی، قیمت ، بازار فروش عالی، شیک و کاربر پسند باشند تا مغازه داران و خریدارن بتوانند به راحتی و قیمت عالی محصولات خریداری شده از سوکت را بفروش برسانند.

 

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 207 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 212 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط Maliheh (20 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 414 بازدید
0 امتیاز
7 پاسخ 298 بازدید
0 امتیاز
9 پاسخ 695 بازدید
...