0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

قیمت کابینت روشویی یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید این تجهیزات، باید به آن توجه داشته باشید. قیمت خرید کابینت روشویی وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. ما در این مقاله به بررسی آپشن های تاثیرگذار بر روی قیمت کابینت روشویی خواهیم پرداخت. در نتیجه برای آشنایی بیشتر با نکاتی که در زمان خرید این محصولات باید به آن ها دقت داشته باشید و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خرید کابینت های روشویی متفاوت، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قیمت کابینت روشویی

عوامل و آپشن های تاثیر گذار بر روی قیمت کابینت روشویی :
در این بخش از مقاله به بررسی آپشن ها و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کابینت روشویی به صورت کاملا مجزا و تفکیک شده خواهیم پرداخت.
1-  متریال به کار رفته در کابینت :
متریال به کار رفته در کابینت یکی از مهم ترین عواملی است که تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قیمت کابینت می گذارد. کابینت های روشویی با کمک متریال مختلفی نظیر شیشه، سنگ، چوب و ... ساخته می شوند. مدل های بسیار زیادی نیز در بازار وجود دارد که با تلفیق متریال های بالا با یکدیگر ساخته می شوند. قیمت کابینت روشویی با توجه به جنس و میزان مواد به کار رفته درون آن تعیین می شود. به عنوان مثال کابینت هایی که با کمک سنگ های گران قیمت ساخته شده اند، قیمت بسیار بیشتری از کابینت های روشویی ساخته شده با سنگ های معمولی تر دارند.
در زمینه متریال به کار رفته در کابینت دقت داشته باشید که به سراغ تجهیزات با کیفیت و کابینت های ضد آب و مقاوم بروید. کابینت های روشویی به دلیل قرارگیری در سرویس های بهداشتی، همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارند. به همین دلیل اگر به سراغ کابینت های روشویی با کیفیت نروید، کارایی و زیبایی محصول مدنظر شما به سرعت از بین خواهد رفت.
2-  قیمت کابینت روشویی وابسته به طراحی :
همانطور که می دانید امروزه مدل های بسیار متنوع و مختلفی از کابینت های روشویی در بازار وجود دارد. قیمت کابینت روشویی وابسته به نوع طراحی و ظرافت آن نیز می باشد. به عنوان مثال کابینت هایی که ظاهر بسیار ساده ای دارند. معمولا از قیمت پایین تری نسبت به کابینت های با طرح سلطنتی و لوکس برخوردار می باشند. به طور کلی هر چقدر فرآیند ساخت و طراحی یک کابینت سخت تر و طولانی تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید که طراحی و متریال در کنار یکدیگر می توانند تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قیمت کابینت روشویی داشته باشند و  نوسانات بسیار قابل توجهی بر روی آن ایجاد کنند.

قیمت روشویی کابینتی
3-  اندازه و ابعاد :
یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کابینت روشویی، اندازه و ابعاد آن می باشد. به طور کلی کابینت هایی که ابعاد بزرگتری داشته باشند، از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشند. اما دقت داشته باشید که متریال به کار رفته در کابینت،‌ بر روی این آپشن نیز تاثیر می گذارد. برای مثال کابینت های روشویی کوچکی که با متریال با کیفیت و گران قیمت ساخته اند، قیمت بیشتری از کابینت های بزرگ تر اما با متریال بی کیفیت دارند. به شما توصیه می کنیم در زمان خرید کابینت، سایز و ابعاد آن را مناسب با فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب نمایید.
عوامل کلی دیگری مثل فروشگاه محل خرید، تجهیزات به کار رفته در کابینت، سنگ روشویی و ابعاد آن و ... نیز بر روی قیمت کابینت روشویی تاثیر می گذارند. دقت داشته باشید که تمامی آپشن های فوق به هم مرتبط بوده و به صورت مستقل تاثیر چندانی نخواهند داشت.
در انتها امیدواریم اطلاعات مناسبی در زمینه خرید و قیمت کابینت روشویی به دست آورده باشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 93 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 73 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط Mina Khodabandelo_19 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط amlakdaran1 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 348 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 220 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 137 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 172 بازدید
...