0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

توری مش
همراه با توری پرسی، توری مش یکی از دو نوع اصلی محصولات توری های فلزی است. توری مش معمولاً از توری پرسی ارزانتر است. این شامل یک الگوی شبکه ای است که شامل یک سری سیم های طولی موازی است که در نقطه ای که سیم ها قطع می شوند به هم جوش داده شده اند. استحکام و ضخامت جوش توسط عواملی مانند فشار جوش، زمان و دما تعیین می شود. توری مش را نیز می توان خم یا برش داد تا اشکال مختلفی ایجاد کند بدون اینکه سیم ها از هم جدا شوند.
توری مش
این توری یکی از پرکاربردترین توری ها برای ساختمان سازی ها از جمله ، دیواری سازی ، کف سازی و سقف سازی است ، همچنین غیر از ساختمان سازی در پل سازی ها ، تونل سازی و غیره نیز مورد استفاده قرار میگیرد .
دلیل بالا بردن کیفیت سازه با استفاده توری مش این است که با هم درآمیختن میلگرد با بتن ، مقاومت کششی میلگرد بالا رفته و باعث شده در زلزله و لرزش ها ، توری مش از شکستگی و سقوط و ریزش جلوگیری نماید.
طراحی و ساخت توری مانند مش جوشی آن را قادر می سازد حتی در هنگام نگه داشتن مواد سنگین مانند بتن در جای خود محکم بماند. در کاربردهای خمشی به خوبی کار می کند، زیرا تشک به جای یک سری قطعات به صورت یک واحد خم می شود. این نیز خطر جابجایی نادرست را به حداقل می رساند. مش سیم جوش داده شده یک جایگزین مقرون به صرفه ارائه می دهد، زیرا نسبت به استفاده از میله های فولادی به تقویت کمتری نیاز دارد.
توری مش از چه ساخته شده است
این توری که با نام توری پیش ساخته یا توری جوشی نیز شناخته میشود ، از میلگرد های نوردی و فابریک یعنی نو ساخته میشود و در کار با بتن قاطی میشود.
میلگرد های مورد استفاده در توری مش باید بصورت آجدار باشد نه ساده ، البته توری مش میتواند با میلگرد ساده نیز ساخته شود ، اما دلیل استفاده میلگرد آجدار در توری مش این است که ، آجهای میلگرد با بتن درگیر میشود و باعث میشود میلگرد درون بتن لیز و تکان نخورد و همین امر باعث شده توری مش یکی از پرطرفدار ترین توری ها در ساختمان سازی ها و بتن ریزی ها باشد.
اندازه توری مش
توری مش های موجود در بازار در طول و عرض 2 در 6 متر طول ساخته میشود که 12 متر مربع را پوشش میدهد ، همچنین میتوان در اندازه های سفارشی نیز تولید شود که گروه آهن توری این توری را برای مشتریان خود به صورت سفارشی نیز تولید مینماید.
اندازه توری مش ریز :
چشمه های توری مش نیز در انداز های مختلفی تولید میشود ، اما بصورت استاندارد از چشمه های 2*2 تا 6*6 برای توری مش ریز و با مفتول های 2 تا 6 تولید میشود ، همچنین توری مش ریز در طول و عرض 1*2 ، 2*2 و با اندازه های سفارشی نیز تولید میشود.
اندازه توری مش درشت :
توری مش درشت نیز با چشمه های 6*6 تا 20*20 و با میلگرد های 8 تا 12 تولید میشود که با اندازه های 2 متر در 6 متر بصورت استاندارد در بازار موجود میباشد که در صورتی که مشتری بخواهد میتواند آن را نصف نماید که با اندازه 2*3 استفاده نماید.
اطلاعاتی درباره توری مش
همچنین کار با توری مش نسبت به بسیاری از انواع دیگر مواد فلزی آسان تر است. توری مش سریع و ساده نصب می شود و به راحتی توسط کارگران بتن ریزی جابجا نمی شود. سهولت استفاده می تواند زمان تکمیل را کاهش دهد و به پروژه ها کمک کند تا در بودجه باقی بمانند. زمان ساخت و ساز سریعتر همچنین قرار گرفتن اجزای ساختمان در معرض عناصر را به حداقل می رساند و در نتیجه کار با کیفیت بالاتری انجام می شود.
شما قادر خواهید بود کارهای بیشتری را با کار میدانی کمتر انجام دهید، که نیروی انسانی، مواد، تجهیزات و منابع را برای سایر زمینه های پروژه شما آزاد می کند.
کاربرد توری مش
ترکیبی از توری و  میلگرد از هزینه کم ، سهولت استفاده و تطبیق پذیری آن را به یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کاربردهای مختلف تبدیل می کند.
قیمت توری مش
قیمت توری مش را قیمت روز میلگرد مشخص مینماید ، به این ترتیب که اگر قیمت میلگرد بالا باشد روی این توری نیز موثر میباشد ، معمولا قیمت توری مش با قیمت میلگرد 1000 تومان فرق دارد ، یعنی اگر میلگرد با قیمت کیلویی 16 هزار تومان در بازار باشد ، توری مش با قیمت 17 هزار تومان به فروش میرسد و دلیل این قیمت بیشتر بخاطر اجرت ساخت توری مش میباشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (80 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
چه اطلاعات کاملی ممنون

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 425 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
...