+1 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (7.0هزار امتیاز)
برا ی انتخاب کفپوش خانه به چه مواردی باید توجه کرد و چگونه می توان گزینه مناسب را خرید؟

3 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.8هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
بهتر است قبل از انتخاب رنگ کفپوش ها، ابتدا نوع آن را انتخاب کنید. سعی کنید اگر هر نوع و رنگی از کفپوش را انتخاب می کنید فقط جنس مرغوب و با کیفیت آن را خریداری کنید اگرچه کفپوش مرغوب گران تر است ولی دارای دوام و عمر بسیار بالایی است.

بهتر است استفاده و کارکرد هر نوع کفپوش را قبل از خرید برای هر یک از مکان های خانه در نظر بگیرد. به عنوان مثال آشپزخانه و حمام از جمله مکان هایی هستند که باید دارای کفپوشی مقاوم و در عین حال زیبا باشند. اتاق خواب و اتاق نشیمن به دلیل رفت و آمد زیاد و نوع کاربری در این مکان ها باید کفپوشی گرم، مقاوم و قابل شست و شو داشته باشند.

کفپوش های چوبی امروزه به دلیل زیبایی، کاربرد و نصب آسان و بدون استفاده از هیچ گونه مصالح، بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. علاوه بر محاسن زیاد، امکان لیز خوردن در آنها به حداقل می رسد و در صورت افتادن، فرد آسیب جدی نمی بیند. البته کفپوش های چوبی تیره گزینه مناسب تری برای خانه هستند زیرا کثیفی کمتر به چشم می آید و به گرمی و صمیمیت فضا نیز کمک می کند.

اما استفاده از کفپوش پارکت  کمتر شده است زیرا این نوع پوشش کف، لیز است و هر چند وقت یک بار باید به آن واکس مخصوص زده شود تا براق بودن خود را از دست ندهد.

البته این روزها سرامیک و سنگ به دلیل تنوع در طرح و رنگ، دوام، شست و شوی آسان و قیمت مناسب بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته و جوابگوی هرگونه سلیقه و سبکی برای چیدمان خانه است.
0 امتیاز
قبل توسط (29 امتیاز)

کفپوش خیلی خوبه من خونه که خریدم اولین کاری که کردم کف رو کف پوش کردم و سایبان برقی بالکن نصب کردم. الان راحت در بالکن باز می زارم بدون این که کسی به خونم دید داشته باشه. برای خرید سایبان برقی از جای مطمئن و ارزان خرید کنید. از سایبان برقی متین دوستان خرید داشتن راضی بودن.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

انتخاب کفپوش مناسب برای خانه می‌تواند به عنوان یک تصمیم مهم و تاثیرگذار بر زیبایی و کارایی فضاهای داخلی خانه شما محسوب شود. در نظر داشتن موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا گزینه مناسبی را انتخاب کنید:

1. نوع فضا: نوع فضایی که می‌خواهید کفپوش را بر روی آن نصب کنید بسیار مهم است. برای فضاهای داخلی مثل اتاق‌ها، حمام، آشپزخانه و پذیرایی ممکن است نیاز به کفپوش‌های مختلف باشد.

2. مقاومت: اگر در خانه‌تان کودکان یا حیوانات خانگی دارید، مقاومت کفپوش در برابر خوردگی، ضربه و سایر خطرات ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد.

3. زیبایی: طرح و رنگ کفپوش باید با دکوراسیون داخلی خانه شما همخوانی داشته باشد و زیبایی فضا را افزایش دهد.

4. نگهداری: برخی از کفپوش‌ها نیاز به نگهداری و تمیزکاری مکرر دارند، در حالی که بوسیله محصولات دیگر ممکن است بتوانید این نگهداری را به حداقل برسانید.

من نسبت به تجربه ای که دارم، لمینت رو به شما پشنهاد می کنم چون مقاوم تر از جنس چوبی هست .ما 3 ساله لمینت داریم و واقعا خیلی مقاوت بیشتری داره و مادر من اون رو میشوره اما خوشبختانه چیزیش نشده!


5. قیمت: هزینه نصب و خرید کفپوش نیز باید در نظر گرفته شود و باید با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

البته بعد ار خریدن هر نوع کفپوشی، نکته مهم نگهداری و تعمیر کفپوش هست که میتونه دوامش رو بیشتر کنه چون هر نوع کفپوشی که باشه با تردد روی ان نو بودنش رو از دست میده و آسیب هایی بهش وارد میشه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 221 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در گوناگون توسط borzoo2 (53 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 333 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 231 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 371 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 7.9هزار بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 2.6هزار بازدید
...