0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

کلاهبرداری های رایج در بازار املاک

برای مشاهده ویدیو آموزش مهندس علی حیدری در موضوع کلاهبرداری های رایج در بازار املاک اینجا کلیک کنید.

کلاهبرداری های رایج در بازار املاک و مسکن از جمله مواردی هستند که مردم باید با آنها آشنایی یابند. آشنایی با روش های رایج کلاهبرداری در حوزه خرید و فروش املاک به قدری مهم است که ناآگاهی از آنها می تواند ضربه های سنگینی بر افراد وارد کند و بخش زیادی از سرمایه فرد یا خانواده ای را به باد دهد.

یک مشاور املاک حرفه ای باید از این روش ها آگاه باشد و مشتریان خود را نیز آگاه کند. با مجله املاک داران همراه باشید تا با این روش های رایج کلاهبرداری در خرید و فروش ملک آشنایی یابید و در تله آنها نیفتید.

قراردادهای ملکی نیز مانند دیگر قراردادهای حقوقی، به آگاهی کافی نیاز دارند. در قراردادهایی که در حوزه املاک و مستغلات منعقد می شوند، احتمال کلاهبرداری زیاد است، همچنین ملک و مسکن هم سرمایه گذاری محسوب می شود و هم اینکه در کشور ما هزینه زیادی را می طلبد، به همین علت آشنایی با روش های کلاهبرداری در حوزه املاک اهمیت زیادی دارد.

درگیر مسائل پیچیده حقوقی و راه پله های دادگاه شدن در هر حالت بسیار بد خواهد بود و باعث گرفتار شدن اشخاص می گردند. پس حتما قبل از اقدام به عقد قراردادهای ملکی، از خطرات احتمالی آن اطمینان یابید تا نتایج جبران ناپذیری برای شما به وجود نیاید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (80 امتیاز)
جالب بود ممنون

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 169 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 190 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 135 بازدید
...