0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

هودی همون سویشرته ولی یه کلاه لش داره. کلاه بزرگی که کاملا پیشونیتو میپوشونه. از لحاظ جنسی نزدیک به همن ولی یه شخص سومی هم هست که به محض اینکه خودشو قاطی سویشرت و هودی میکنه میشه هودی دورس یا سویشرت دورس.

دورس یکی از جنس های مرسوم هودی و سویشرت هست یعنی جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

 

تفاوت هودی با سویشرت

فرق هودی با سویشرت در این است که جلو باز است.  در حالیکه سویشرت معمولا جلو بسته یا زیپ دار یا دکمه دار می باشد. این تفاوتی که گفته شده مربوط به کلمه رایج شده آن در ایران است.

 

تفاوت پلیور و سویشرت

معمولا پلیور به صورت بافت است و بدون هیچ دکمه و زیپی آن را از سر به تن می‌کنند، به همین دلیل به آن (Pullover) می‌گویند. علاوه بر این جنس بیشتر پلیورها از نخ و پشم است.


پلیوری که فاقد آستین است، ژیله نام دارد که زیر آن پیراهن مردانه به تن می‌کنند. این مدل لباس در اوایل قرن ۲۰ میلادی مورد توجه بسیاری از بازیکنان گلف قرار گرفت و همچنان به عنوان لباس محبوب این بازی قرار گرفته است.

هدف این بود که با تفاوت های بین هودی و سویشرت و هودی و دورس آشنا بشید. و برای خرید هودی زنانه و یا خرید بافت زنانه بهترین انتخاب را بکنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا فروش انواع لباس زنانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی

 

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (20 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
من که از خرید پلیور گرفته تا خرید کت دخترانه امو از فروشگاه تک دوخت انجام میدم خیلی وب سایت خوبیه

سوالات مشابه

...