0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)

آیا از مهمترین ابزارها و مصالح  سرامیک کاری اطلاع دارید. در این پست به بررسی مهم ترین ابزار ها و مصالح مورد نیاز در سرامیک کاری پرداخته ایم.پس با ما همراه باشید:

1- همتراز کننده کاشی و سرامیک:

این ابزار در تراز کردن سرامیک ها و کاشی ها نقش مهمی دارد.برای خرید همتراز کننده کاشی دقت کنید تا از شرکت های معتبر این ابزار را تهیه کنید.

همتراز

2- پودر بندکشی

از این نوع مصالح برای درزگیری سرامیک و کاشی استفاده می شود.با خرید پودر بندکشی شما از نفوذ آب به داخل درز کاشی و سرامیک جلوگیری می کنید.

پودر بندکشی

 

3- کاشی ها و تیغه ها را برش دهید

اکثر کارهای کاشی کاری نیاز به برش دارند تا در زمان نصب کاملاً مناسب باشند. دیسک برش یا تیغه برش مهمترین عامل برای برش صاف و ناپدید شدن لبه سرامیکی است.اگر می خواهید برش های بسیار خوبی را بر روی انواع مواد مانند سرامیک، شیشه، چینی و یا سنگ های طبیعی اعمال کنید، ابزار حرفه ای "کاشی و تیغه برش" ابزاری ضروری برای شما خواهد بود.

4-مته الماس

مته الماس

گاهی اوقات با نیاز به ایجاد سوراخ هایی در سطح کاشی برای عبور لوله ها، زهکش ها یا اتصالات شیر ​​مواجه می شوید. ایجاد سوراخ در کاشی ها به ریاضیات و ابزار باکیفیت نیاز دارد تا مطمئن شوید که ترک و شکستگی روی سطح کاشی ایجاد نمی شود.
اگر با مواد کاشی مختلف کار می کنید، مته ها ابزاری حیاتی برای شما هستند. یافتن مته‌هایی با قطرهای مختلف شما را قادر می‌سازد تا سوراخ‌های مختلفی را روی سطوح مختلف مانند کاشی‌های گرانیت، چینی، شیشه یا مرمر ایجاد کنید.

5-میکسر ملات کاشی

میکسر ملات

یکی از مهمترین جنبه های موفقیت آمیز نصب کاشی، ساخت ملات مناسب است. با این حال، مهم نیست که ابزار مناسب را نداشته باشید، به شرطی که بدانید که چگونه ملات را به خوبی مخلوط کنید. کیفیت مخلوط ملات نه تنها کل فرآیند کاشی کاری را ساده می کند، بلکه به شما کمک می کند تا یک چسبندگی قوی ایجاد کنید و در نتیجه نصب طولانی را تجربه کنید.
میکسرهای ملات کاشی در انواع و سرعت ها و موتورهای مختلف موجود است که برای اختلاط سیمان، چسب، رنگ، رزین و سایر مواد کاملاً مناسب است. به عنوان یک قانون کلی، همیشه باید مطمئن شوید که از تیغه مناسب برای مخلوط کردن ملات استفاده می کنید.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
3 پاسخ 3.5هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
4 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 108 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 321 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط amin karimi_40295088 (15 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط amin karimi_40295088 (15 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 123 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
...