0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

در سال های اخیر و با گران تر شدن قیمت خانه و زمین، دیگر کمتر کسی را می‌یابید که به خرید ملک شخصی امیدوار باشد. سیاست دولت‌ها در طی این چند سال هم یا به درستی اجرا نشدند و یا اصلا برای رفع معضل مسکن کارگشا نبودند. در این نوشتار می‌خواهیم با استفاده از راهنمای خرید و فروش خانه در اصفهان راه‌های تازه تر و یا امکان پذیر تر را به شما معرفی نماییم.

از جمله راه‌های پیش نهادی برای خانه دار شدن می‌توان به پیش خرید آپارتمان اشاره کرد که در این صورت لازم نیست تمامی ارزش ملک را همان ابتدا پرداخت نموده و با پیشرفت کار، به صورت مرحله به مرحله این کار را انجام خواهید داد.

از دیگر راه‌ها، خرید در حومه شهرهای بزرگ است که البته در این مناطق به علت استقبال زیاد افراد، رشد قیمت ها حتی از مرکز شهر نیز بیشتر است.

خرید خانه‌های کلنگی و یا حتی مشارکت در ساخت نیز می‌تواند از جمله راه حل‌های معضل خانه دار شدن باشد. یکی دیگر از راه حل‌ها، خرید در شهرهای نوساز و جدید است. این شهرها رو به پیشرفت بوده و عملا در سال‌های آینده با افزایش تعداد امکانات، خرید در آن ها نیز با مشکل مقدار نقدینگی مواجه خواهد شد. ثبت نام در طرح مسکن حمایتی نیز به شرطی که دولت بتواند به وعده‌های خود عمل کند نیز می تواند از جمله گزینه‌های پیش روی جوانان و مخصوصا مسکن اولی‌ها باشد. اگر بتوانید وام برای ساخت و یا خرید خانه دریافت کنید نیز، شاید بتوانید بر امواج افسارگسیخته تورم سوار شده و از این دریای پر تلاطم به سلامتی گذر کنید.

برای مطالعه بیشتر راهنمایی خرید و فروش خانه در اصفهان به مجله املاک داران مراجعه نمایید.

برای هرگونه خرید و فروش خانه در اصفهان به سایت املاک داران مراجعه نمایید.

خرید و فروش خانه در اصفهان

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (30 امتیاز)
میتونین از یه نرم افزار فروش خوب مثل نرم افزاری که تو سایته یار استفاده کنین برای سر و سامون دادن به کاراتون

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 108 بازدید
...