0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

با تغییر سبک زندگی و سبک زندگی انسان ها و همچنین ساختار معماری خانه ها از سنتی به مدرن، نیازهای انسان نیز تغییر کرد و به سمت زندگی مدرن و دیجیتالی رفت.

انسان برای داشتن زندگی راحت‌تر و کنترل شرایط، ابزار و آلات متعدد و متنوعی را اختراع کرد که یکی از این اختراعات و تغییرات، طراحی و ساخت سیستم بود.

در ماه‌هایی از سال که هوا گرم‌تر می‌شود، از کولر برای خنک کردن و متعادل کردن دمای محیط زندگی یا کار استفاده می‌کنیم. انواع مختلفی از کولر گازی ها از نظر سیستم عملکردی وجود دارد.

در گذشته از بادگیر برای خنک کردن خانه ها از راه های مختلف استفاده می کردند، همانطور که می بینید در شهرهای گرم سنتی مانند یزد اکثر خانه ها بادگیر دارند.

پس از آن کم کم از پنکه های سقفی و فن های پایه و سپس کولرهای آبی استفاده شد. در حال حاضر هم از کولر آبی و هم کولر گازی استفاده می شود.

زیرا نوع کولر گازی باید با توجه به شرایط آب و هوایی و آب و هوایی هر منطقه انتخاب شود. مثلاً در شهرهای شمالی و جنوبی به دلیل رطوبت زیاد و به اصطلاح هوای تند، نمی توان از کولرهای آبی استفاده کرد، زیرا باعث افزایش رطوبت محیط و از بین رفتن سطح آسایش می شود. بنابراین در مناطق سرد مرطوبی از کولر گازی استفاده می شود.
تعمیر کولر گازی امروزه یکی از مشاغل مهم در بازار کار است که درآمد خوبی دارد. امروزه با توجه به افزایش قیمت کولر گازی و هزینه کمتر تعمیر کولر گازی نسبت به تعویض آن در مواقعی که مردم با مشکل کولر گازی مواجه می شوند، به دنبال تعمیرکار حرفه ای برای رفع مشکل می گردند. بنابراین با توجه به افزایش تقاضا برای کولر گازی می توان گفت که بازار کار تعمیرات کولر گازی در آینده روز به روز بهتر خواهد شد.

دریافت اطلاعات در خصوص برگزاری دوره عملی و کارگاهی اموزش تعمیرات کولر گازی اینجا کلیک کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در لوازم خانگی توسط multi (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در گوناگون توسط jaber hh_50835969568 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 3 هفته قبل در لوازم خانگی توسط Parimoradi (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 124 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط aminazariseo (0 امتیاز)
...