0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

اگر مایلید ساعتی را در سایه خنک درختان سپری کنید و یا از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزسی بوستان ها استفاده کنید بهتر است این نوشتار از املاک داران را به نام پارک های معروف اصفهان مطالعه نمایید. این پارک ها که عموما بر حاشیه زاینده رود هستن و یا اگر در قلب شهر نیز هستند جزء بزرگترین پارک ها به حساب می آیند شامل این موارد هستند:
پارک صفه: برفراز کوه صفه پارکی قرار دارد کوهستانی به همراه باغ وحش، تله کابین، رستوران و ... که می توان آخر هفته را بدون طی کردن مسافت زیادی از مرکز شهر به راحتی در آن سپری کرد.
پارک ناژوان: پارک ساحلی ناژوان در شمال غربی اصفهان یکی از بکرترین پارک های اصفهان است که با استفاده از مجموعه های ورزشی و تفریحی خود می تواند فضایی بسیار عالی را برای مهمانان خود فراهم آورد.
پارک غدیر: پارک غدیر در شرق اصفهان هم یک مجموعه تفریحی محسوب می شود وهم به لحاظ داشتن کتابخانه و فرهنگسرا از جمله مجتمع های فرهنگی شهر است.
پارک فدک: نام پارک فدک به دلیل اینکه محلی برای اسکان مسافران در فصل تعطیلات است، بیشتر به گوش مهمانان اصفهان آشنا است اما با این وجود شهروندان نیز از این مجموعه بهره می برند.
پارک مشتاق: این پارک در حاشیه رودخانه قرار دارد و با بهره گیری از درختان خط ساحلی فضای بکری را برای مهمانان خود تدارک دیده است. این بوستان از پل خواجو تا پل شهرستان ادامه دارد و علاوه بر سبزه و گل، به وسیله مسیرهای مخصوص اسکیت و دوچرخه سواری و بازی کودکان، از مراجعین خود پذیرایی می کند.
پارک مرداویج: پارکی در دل شهر که با میزهای شطرنج و پینگ پونگ خود توانسته است معروفیت زیادی را کسب نماید. از طرفی به علت دسترسی خوب خود در محله مرداویج بسیار مورد استقبال مردم قرار دارد.
پارک شهید رجایی: پارکی در مجاورت خیابان چهارباغ عباسی که کاخ هشت بهشت را همچون نگینی در بر دارد، بوستان شهید رجایی است.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.

برای خرید و فروش آپارتمان در اصفهان به سایت املاک داران مراجعه نمایید.

پارک های معروف اصفهان

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 109 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 299 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
...