0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط

برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ درمحل به کجا مراجعه کنم؟دوستان اینجارو معرفی کردن 

https://www.dibaposhtiban.ir/samsung-repair-agent/washing-machine/

 

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
جایی که تعمیرات انجام میده باید خرید عمده ابزار یا خرید عمده یراق آلات مورد نیاز کارش رو از جایی انجام بده که مستقیم و بی واسطه با کوتاه کردن دست دلالان بازار به دست مشتری برسونه که در نتیجه با قیمت مناسب و حتی پایین ترین قیمت بازار ایران بشه محصولات رو تهیه کرد. اینجا هم که معرفی کردید حتما ابزارعمده مصرفیش رو از ی پلتفرم خوب تهیه میکنه.
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

تکنوپشتیبان یکی از معتبرترین مراکز و نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شمال تهران و جنوب و شرق و غرب هست. تمام تعمیرات با قطعات اصلی و با گارانتی در محل و منزل انجام میشه

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام. بله. مرکز آی پی امداد بهترین مرکزی هستش که من میشناسم. این مرکز در حال حاضر در تهران فعالیت میکنه و تعمیرکاران خیلی خوب و خوش برخوردی داره. الکی از دستگاه ایراد نمیگیرن و خرج اضافه روی دستتون نمیذارن. خیلی سریع دستگاه رو بررسی میکنند و بهترین راه رو بهتون پیشنهاد میدن. من با مراکز دیگه هم قبلا کار کرده ام اما اونها اگر مثلا یه پیچ خراب شده، اون پیچ رو تعویض نمیکنند بلکه کل سیستم رو تعویض میکنند که هزینه بیشتری بگیرند. اما آی پی امداد اگر واقعا تعمیر دستگاه لباسشویی شما در حد تعویض یک پیچ باشه اون رو به بهترین شکل انجام میدن و هیچ هزینه اضافی از شما درخواست نمی کنن.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 216 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 8.7هزار بازدید
...