0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)

سایت من Tefal Online هستش و میخوام سئو سایت رو افزایش بدم

میخوام ببینیم پیشنهاد یه شرکت خوب و خفن چی هستش ؟

7 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

پیشنهاد من اینه با آیدی زیر در تماس باشید. راهکار و پشتیبانی و مشاورشون خوبه ما راضی بودیم ازش

https://www.instagram.com/hamedhero

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
اگر به دنیال یک شرکت خوب و با تجربه هستید به شرکت وب 24 مراجعه کنید. جزو قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو در ایران هستند
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
برای سئو کردن سایت و سپردن آن به صورت فریلنسری به شرکت ها باید ابتدا تحقیق و بررسی کنید تا یک شرکت خوب برای کسب کار خود پیدا کنید. امروزه سئو کردن سایت بهترین روش برای تبلیغات است که رسیدن به رتبه های برتر گوگل در هر حوزه ای از اولویت بالایی برخوردار است.

بنابراین هنگام انتخاب شرکت کمی وقت بگذارید تا در اینده به مشکل نخورید.

من خودم برای سئو سایت و خدمات سئو از شرکت سئو موشک استفاده میکنم که واقعا چند سال است در تمام کلمات کلیدی هدف کسب کارم بالاتر از رقبا هستیم
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام.پیشنهاد من شرکت سئو سایت فرازگامان شیراز است.من چندین پروژه سئو داشتم و با این سایت همکاری کردم.به شدت حرفه ای و دقیق هستند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام.

وضعیت سئوی سایت شما به کجا کشید؟

خوشحال میشم در خدمت باشم اگر موردی هست. بهترین دکتر و بهترین درمان زمانی اثر گزار است که بهترین معاینه و تشخیص انجام شده باشد. ما ابتدا به حرفه ای ترین روشها سایت را انالیز و مشکلات را مشخص میکنیم. سپس با یک برنامه ریزی هدفمند آنها را اصلاح و قدم به قدم با شما همراه میشویم تا به اهداف خود که افزایش فروش یا آگاهی از برند است برسید.

لطفا با ما در تماس باشید.

 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام. من برنامه نویسم. مثل شما همین مشکل رو داشتم. یه مقدار تحقیق کردم. به نتیجه رسیدم که الان بهترین نتیجه رو فریمورک نکست جی اس ارائه میده. هم خیلی سریعه و هم سئوی درجه یکی داره. پیش پیشنهادم اینه که اگه میخواید سایت سفارش بدید، به یکی سفارش بدید که با next.js براتون طراحیش کنه. اگه هم میخواید خودتون یاد بگیرید، توی گوگل، سرچ کنین آموزش next js مرن فا. یه دوره نکست مقدماتی رایگان داره. اونجا کامل توضیح داده. همون اول خوبی های نکست رو هم گفته. یه نگاهی بهش بندازد. 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من سعید مرادی طراح سایت و کارشناس سئو هستم و میتونم خدمات طراحی سایت و سئو رو ارائه بدم.

saeedmoradi.com

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 122 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 295 بازدید
0 امتیاز
10 پاسخ 1.1هزار بازدید
...