+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)
با توجه به رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین بخصوص در زمان شیوع ویروس کرونا و مراجعه اقشار مختلف مردم به این نوع فروشگاه ها که گاها با فضای مجازی نیز آشنایی کامل ندارند، برای اطمینان خاطر و درنهایت خرید اینترنتی از این فروشگاه ها به چه نکاتی باید توجه کرد؟
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
پیشنهاد میکنم این مقاله https://zaya.io/rteyq رو بخونید.

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
به نظر من از سایت هایی باید خرید کرد که عمده نظرات مصرف کنندگان مثبت باشه. پارامتر اصلی که باید بهش توجه کرد داشتن پشتیبانی و شماره تماسه، اینکه بدونید مستقیم و بی واسطه قراره با خودشون در ارتباط باشید و خرید کنید باعث میشه اعتماد کنید. و تو این اوضاع تورم اگه سایتی با حذف دلالان بازار یراق سعی کنه که محصولات رو با پایین ترین قیمت بازار ایران عرضه کنه قطعا قابل اطمینان خواهد بود. ابزار عمده ی پیشنهادی من برای اعتماد، بررسی چند روزه و ارتباط با پشتیبانی اون پلتفرم هست. مخصوصا اگه خرید عمده و کارتونی ابزار و یراق مثلا خرید عمده قفل مد نظر باشه که باید بیشتر احتیاط کرد و موارد در نظر گرفت.
قبل توسط (5 امتیاز)
با توجه به بررسی هایی که کردم برای خرید اینترنتی باید به چند نکته توجه کرد:
1. سایت مورد نظر از پروتکل امن https استفاده کرده باشه، برای مثال: https://www.miaadtime.com
2. سایت مورد نظر ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک رو دریافت کرده باشه که معمولا اون رو تو قسمت پایینی سایت میذارن
3. خدماتی داشته باشه که اعتماد مخاطب رو جلب و ریسک احتمالی اون رو به حداقل برسونه، مثل : مهلت تست و یا امکان پرداخت درمحل که بشه کالا رو قبل از پرداخت وجه بازدید کرد
معمولا سایت های کمی تمامی این امکانات رو ارائه میدن اما خب هستند فروشگاه هایی که علاوه بر خدمات بالا ارسالشون هم رایگانه و قیمت هاشون هم کاملا رقابتیه چون خودشون نمایندگی هستن.
پیشنهاد میکنم اگه قصد خرید ساعت دیواری، ساعت ایستاده و لوازم دکوری رو دارید حتما به سایت فروشگاه میعادتایم یه سر بزنید چون تمام خدمات بالا رو ارائه میدن و موتور و قیمت ساعت های دیواری و ایستاده رو هم ضمانت میکنن و که خیال مخاطب از هر نظری راحت باشه.
0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

مهمترین عامل برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی حتی بدون در نظر گرفتن اینماد ، پاسخگوییشون هست ، من خیلی از فروشگاه های ابنترنتی رو میشناسم که وقتی ازشون خرید میکنی توی چت واتس آپ خیلی قشنگ بهت جواب میدن. چند وقت پیش از این سایت برای مادرم خرید کردم ، علت اینکه خرید رو انجام دادم پاسخگویشون بود نه چیز دیگه ای. نه اینماد داره ، نه مکان فیزیکی خاصی 

0 امتیاز
قبل توسط (170 امتیاز)

یک راهش اینه که ببینی جا و مکان ثابت و مشخصی داره یا نه. اگر داره تماس بگیری ببینی پاسخ گو هستند یانه. مثل فروشگاه صندل دات آی آر
همیشه پاسخ گو هستند و چندتا شعبه هم دارند.

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)

به نظرم من عوامل مختلفی تاثیر گذاره، اما یکی از مهم‌ترین‌ها نظرات آنلاین کاربران هست. اونم تو جای بی طرف نه تو خود سایت؛ چون اونجا صاحبای سایت خیلی راحت میتونن خودشون کامنت بسازن و جواب هم بدن
ما در نت چین معرف سایت های ایرانی هستیم و کاربران میتونن نظرات مثبت و منفی خودشون رو در صفحات ایجاد شده برای برندها منتشر کنن.
پیشنهاد می‌کنم اگه تجربه ای با فروشگاه و یا سایت‌های دیگه داشتید از طریق لینک زیر وارد سایت بشین و نظرتون رو درباره برندها ثبت کنید. ممنون از وقتی که گذاشتید و پیام من رو خوندید.
https://netchain.ir

سوالات مشابه

...