+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (10 امتیاز)
برای رسیدن به درامد مطلوب و فروش آنلاین کدوم رو پیشنهاد میدید؟

9 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (125 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
داشتن سایت خیلی بهتره از پیج اینستاگرام هستش اما سایت برای بالانگهداشتنش لازمه هزینه و وقت زیادی را بهش اختصاص بدید. ولی به نظر من سایت بهتره چون هویت برند شما رو میرسونه و کاربراتون بهتر میتونن به سایت اطمینان کنن تا یک پیج اینستاگرام اما پیج اینستاگرام هم خوبه میتویند خیلی راحت و ساده محصولات و خدمات خودتونو معرفی کنید بنابراین میتونیم بگیم که این دو مکمل هم دیگه هستن و هم دیگرو کامل میکنند.
0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بستگی به کسب و کارتون داره ولی در بیشتر موارد طراحی سایت رو پیشنهاد میکنم به مشتریانم چون مشتری بیشتری میتونن داشته باشن و در نتیجه درامد بیشتری هم دارن و از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار کمکی برای ورود کاربر به سایت استفاده کنن. اگر که مایل به طراحی سایت بودین حتما به صفحه طراحی سایت در مشهد سر بزنید مشاورین ما آماده هستند تا به شما مشاوره رایگان بدن.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به نظر من شما اگر قصد داری کسب و کارت رو خیلی جدی و حرفه ای پیش ببری حتما باید وب سایت داشته باشی. اما باید بدونی که مدیریت وب سایت نسبت به یک صفحه اینستاگرام سخت تره. این رو هم در نظر داشته باش که مخاطبای شما توی اینستاگرام به فالوورات محدود میشه و جذب فالوور در اینستاگرام بدون هزینه کردن برای تبلیغات تقریبا غیر ممکنه اما وقتی وب سایت داشته باشی دامنه مخاطبات محدود نیست و با سئو کردن سایتت میتونی هر کسی که دنبال محصول یا خدمات شماست رو به سمت سایت خودت هدایت کنی. 
اگر نیاز داری که بیشتر در این مورد مطالعه کنی حتما مقاله سایت یا اینستاگرام رو از وبلاگ سایت شرکت طراحی سایت در مشهد آریاز بخون، واقعا کامله.

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
به نظرم هر کدومش که دلالان بازار کمتر توش دخالت داشته باشن یعنی خود فرد بتونه مستقیم و بی واسطه کاراش انجام بده. گرچه هر کدومش آموزش‌های زیادی مرتبط با خودش داره و از هم مجزا هست ولی هر دوتاش مث راه اندازی ابزار فروشی اولش آسون به نظر میاد ولی کلی دنگ و فنگ داره مثلا بخوای خرید عمده دستگیره انجام بدی و تو مقایسه قیمت ها ندونی کدوم پخش ابزار عمده پایین ترین قیمت بازار رو داره.
0 امتیاز
قبل توسط (80 امتیاز)
به نظر من بیشتر روی سایت کار کن چون رو به پیشرفته و احیانا مثله اینستاگرام فیلتر نمیشه
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
روی هر دو کار کن ولی قدرت شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیر و فعال باش درش
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
هردو اینها درکنارهم مکمل هم هستند.از اینستا شروع کن بعدش سایت بزن.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اینستاگرام محدودهایی از لحاظ پلتفرم داره. بنظرم هر دوتاشو پیش برید ... خیلی خوب میشه اینطوری

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)

با توجه به شرایطی که به وجود اومده داستن سایت خیلی بهتر از پیج اینستاگرام هست و بسته شدن اینستا باعث میشه که بعضی از کاربرها کمتر ازش استفاده کنن یا اینکه هزینه‌ای به وی پی ان‌ها اختصاص ندن.

تفاوت عمده‌شون این هست که شما محتوایی ایجاد میکنه و در موتورهای جستجو همیشه امکان دیده شدن رو داره، اما تو شبکه اجتماعی اینجوری نیست و محتوا هرچقدر خوب باشه دیگه بعد از مدتی نمایش داده نمیشه.

پیشنهاد می‌کنم درباره ایده‌های مختلف طراحی سایت بخون که میتونه خیلی بهت کمک کنه مثل:

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت لوازم آرایشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 281 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 148 بازدید
...