0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

سپتیک تانک:
سیستم سپتیک تانک یکی از دو روش اصلی برای تخلیه فاضلاب از خانه ها و ساختمان ها است. سیستم سپتیک تانک از یک سپتیک تانک تشکیل شده است ، که در زیر زمین در جایی در کنار یا پشت یک خاصیت خاص قرار گرفته است. این مخزن تخلیه های خروجی از غرق ها و وان ها (آب خاکستری) و توالت های آب سیاه را در یک خانه متناظر دریافت می کند. در داخل این مخزن ، اسلحه و مواد زائد از آب جدا می شوند و سپس آب به یک شبکه خروجی از لوله های میدان تخلیه ارسال می شود ، که از آن آب در خاک آزاد می شود.
سیستم های سپتیک تانک در مقابل خطوط فاضلاب شهری قرار دارند که توسط دولت های شهر و شهر اداره می شوند. تفاوت اصلی این است که هر سیستم سپتیک تانک در خدمت یک خاصیت واحد است ، در حالی که خطوط فاضلاب بخشهای کل شهرها را به هم متصل می کند. این که یک ملک خاص دارای یکی باشد یا دیگری ، اغلب به مکان بستگی دارد ، زیرا خطوط فاضلاب در مناطق شهری بیشتر دیده می شود و مخازن سپتیک بیشتر در خواص روستایی یافت می شوند.
سیستم سپتیک تانک مزایای بسیاری دارد که باعث می شود برای بسیاری از افراد از خطوط فاضلاب ترجیح داده شود. این که شما از یکی طرفداری می کنید یا دیگری می تواند به این بستگی داشته باشد که شما از استقلال و مسئولیت داشتن سیستم سپتیک لذت می برید ، یا اینکه ترجیح می دهید از قابلیت اطمینان و سهولت خطوط فاضلاب برخوردار باشید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 110 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 54 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در اخبار جواب یاب توسط sitetest sitetest_99 (5 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 94 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
...