0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

استفاده از پنجرهای دوجداره و الومینیومی جهت صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد عایق صوتی راهکار بسیار موثری است از ان در ساخت و ساز استفاده می شود. اما خرابی انها پس از سالها استفاده و بازو بسته شدن رخ خواهد داد. 

جهت دریافت پاسخ تعمیر شدن انها و مباحث مربوط به ان همراه ما باشید.

به نقل از تعمیرکار شرکت خدماتی صدرا

” تعمیرات پنجره های دو جداره UPVC کار شرکت های خدماتی است که وظیفه رسیدگی به نصب و تعمیر و رگلاژ یا تنظیم دقیق درب و پنجره را بر عهده دارند و در هنگام نیاز مشتری به این عمل می توانند فعالیت و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند.
نیاز به عمل تعمیرات و رگلاژ در صنعت درب و پنجره امری ضروری است که فقط باید آن را به دست افرادی که تجربه کافی در این زمینه را دارا می باشند سپرد، در غیر این صورت مشتری ممکن است دچار مشکل و هزینه های اضافی شود و پنجره دو جداره مورد نظر که باید هنگام نصب و تعمیر آن دقت فراوانی صرف شود، آسیب جدی ببیند.
تعمیر پنجره های یو پی وی سی در اثر ایجاد مشکلاتی مانند عایق نبودن پروفیل و شیشه در برابر عوامل مزاحم که موجب نارضایتی افراد می شود و همچنین بوجود آمدن مشکل در باز و بست آن و همچنین ایراد در یراق آلات استفاده شده در پنجره و درب، با استفاده از ابزار مخصوص بکار گرفته می شود .
بطور کلی متقاضیان درب و پنجره دو جداره با بکار گیری از جنس و یراق آلات با کیفیت و نیز یک نصاب حرفه ای میتوانند تا حدود زیادی از آسیب دیدگی و مشکلات عایق بندی درز های پنجره مطمئن باشند، البته افراد هم باید در نگهداری آنها توجه خاصی بنمایند، تا طول دوره رگلاژ و تعمیر پنجره را طولانی تر کنند.

چه نوع آسیب هایی ممکن است به پنجره یو پی وی سی وارد شود؟
مورد اول آسیبی است که ازطریق استفاده ی جنس های نا مرغوب پروفیل در دیواره ساختمان به عنوان پنجره بکار گرفته میشود. متقاضیان پنجره دو جداره با اطلاعاتی که از سایت ها و مراکز ارائه خدمات نسبت به انواع جنس ها و مدل های مختلف آن بدست می آورند، توانایی انتخاب بهتری در این قضیه خواهند داشت.
مورد دوم که از اهمیت بالایی برخوردار است بکار گرفتن، یراق آلات مناسب و با کیفیت است که نقش پر رنگی در عایق بندی و تنظیم دقیق باز و بست درب و پنجره های UPVC  دارند. یراق آلاتی که در نصب و رگلاژ کارایی دارند شامل دستگیره، اسپانیولیت، سیلندر و زبانه قفل ها هستند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی با توجه به نوع آلیاژ بکار رفته در آنها دارا می باشند.
مورد سوم مربوط به چگونگی نصب و تنظیم های دقیق بابت عملکرد هر چه بهتر پنجره های دو جداره UPVC  می باشد، این مورد در اثر بکار گیری نصاب غیر حرفه ای و کم تجربه ناشی میشود و متقاضیان باید در انتخاب فرد قابل اعتماد در این زمینه شناخت داشته باشند و از شرکت های معتبر خدمات دریافت کنند.

شرکت های خدماتی تعمیرات پنجره دوجداره یو پی وی سی  و تعویض شیشه پنجره دو جداره، در صورت نیاز مشتری اقدام به تعویض یراق آلات و همچنین تعویض پنجره های قدیمی نیز خواهند کرد و بطور کلی هر گونه نیاز و مشکل بابت درب و پنجره رفع خواهند کرد .
شما می توانید با مطالعه ی سایت ها و پرس و جو از شرکت هایی که در زمینه درب و پنجره UPVC  خدمات رسانی میکنند، اطلاعاتی راجع به روش های نگهداری صحیح از آنها را بدست آورید که موجب کند شدن افت کیفی و نامناسب دیده شدن درب و پنجره خود می شود.
اقداماتی مانند روغن کاری با استفاده از روغن های رقیق که در بازه زمانی تقریبا چهار ماهه باید صورت پذیرد تا باز و بست و قفل شدن پنجره ها بصورت روان صورت پذیرد، که مورد یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه نگهداری است.موارد دیگری از جمله شستن دوره ای پنجره ها، آسیب نزدن به محافظ های روی درب و پنجره، بررسی یراق آلات بکار گرفته از دیگر اعمالی است که باید صورت پذیرد.”

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 105 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط aminazariseo (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در گوناگون توسط jaber hh_50835969568 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 86 بازدید
...