0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

شلوار boy friend
شلوار جین زنانه دیگری که می‌خواهیم در اینجا برای شما معرفی کنیم شلوار جین معروف به استایل  boy friend هست که به دهه شصت میلادی بازمی‌گردد. این شلوار استایل خاص  مرلین مونرو، بازیگر معروف است که با پوشیدن شلوارهای کمی گشاد و اصطلاحا کیسه‌ای نقش پررنگی در ظهور این نوع جین ایفا کرد.

چند دهه بعد، کیت هولمز همسر تام کروز، با جین‌های استایل boy friend در خیابان‌های نیویورک ظاهر شد و نظر همه طراحان مد را به سمت خود جلب کرد که همین امر، باعث شد بوی فرندها دوباره به کتواک برندهای مختلف و ویترین بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها بازگردند.

شلوارهای بوی فرند، به دلیل ظاهر راحتی که دارند، کمی بزرگ‌تر از سایز به نظر می‌رسند  به همین دلیل زمان ست کردن شلوار بوی فرند باید حواستان باشد که از ست کردن بالاپوش‌های اوور سایز بپرهیزید چراکه ظاهر شما را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد.

پیراهن‌های دکمه‌دار تک‌رنگ ،پلیورهای فیت، کت‌های جین کوتاه و شومیزهای گلدار، انتخاب‌های مناسبی برای قرار گرفتن در کنار جین بوی فرند هستند.

شلوار جین زنانه

جین اسکینی
جین اسکینی همان‌طور که از اسمش پیداست، کامل به پوست شما می‌چسبد و شکل پای شما را به خودش می‌گیرد و اگر شما می‌خواهید شلوار جین،  فرم پاهایتان را به خوبی نشان دهد، جین اسکینی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد چراکه می‌توانید شلوار جین خود را به راحتی با هر لباس و کفشی ست کنید. و دامنه انتخاب شما می‌تواند از پلیورهای زمستانی شروع شود تا ست کردن اسکینی با بوت‌های چرمی و حتی ترکیبش با کفش‌های پاشنه‌بلند.

در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که از میان مدل‌های متنوع راسته، مام استایل و مدل‌های بی‌شماری که طیف شلوارهای جین را در برمی‌گیرد در کت واک‌های ۲۰۱۹ و از بین مدل‌های متنوع دخترانه، مدل‌های گل‌دوزی و یا تکه‌دوزی شده با قد ۹۰ و همچنین مدل قاپ دار بیشترین طرفدارها را داشتند و از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.

در پایان با توجه به کرونا و محدودیت رفت‌وآمد توجهی بیش از پیش به خرید لباس اینترنتی شده، چرا که خرید اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا خیلی ساده از فرصت‌هایی مانند فروش ویژه و حراج باخبر شوید و بتوانید خرید ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری از فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 273 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
...