0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

 

کت جین یکی از لباس های اصلی آقایان و خانم ها محسوب می شود که اغلب افراد این کت را دارند. از این کت ها می توان در هر مکان و زمانی استفاده کرد. در ادامه با 10 روش پوشیدن کت جین برای آقایان آشنا می شوید.
10 روش مدرن برای پوشیدن کت جین آقایان

کت جین یک گزینه ی خارق العاده است که به دلیل تطبیق پذیری، آن را می توان با انواع لباس ها بپوشید.در اینجا 10 روش مختلف برای پوشیدن کت و شلوار جین وجود دارد با ما همراه باشید.با CHINOS

شاید شما به طور موثر کت جین خود را با شلوار جین می پوشید و می دانید که پوشیدن جین دوتایی مقداری خطرناک است. از شلوارهای chinos استفاده کنید. آنها می توانند شیک باشند، دارای ویژگی های رسمی مانند چینی ها، چین و بسته شدن زبانه هستند ، اما همچنین می توانند گاه به گاه باشند.با این وجود تاریخچه نظامی آنها و پارچه پنبه ای و پنبه ای کاملاً منفعت طلبانه آنها را به یک متحد جین قابل اعتماد تبدیل می کند. خاکی اصلی - از نظر فنی یک رنگ ، نه یک سبک - یک جفت سازی کلاسیک است. یک تی شرت سفید اضافه کنید و آخر هفته آخر شما دان دراپر هستید.با یک تی شرت سفید

این یکی دیگر از جفت سازی های کلاسیک است که در Americana ثبت شده است. ظاهری واضح اما بدون سر و صدا، چندان آسان نیست که فکر کنید.پوشش شما به انتخاب تیشرت سفید شما بستگی دارد. تیشرت سفید نازک، گشاد، چسبان، ضخیم، بلند، کوتاه و ... . مثلا هرگز تیشرت بلند و یا گشاد را با کت جین کوتاه و تنگ نپوشید. برای خرید لباس مردانه و انواع کت جین می توانید به سایت خرید اینترنتی لباس رجوع کنید تا بتوانید مدلهای متنوع کتهای جین راببینید و مقایسه کنید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

احتمالا بسیاری از شما هم مانند اغلب زنان فکر می‌کنید که خرید شلوار جین را نمی‌توان در اغلب مواقع، یک تجربه لذت بخش به شمار آورد. پیدا کردن شلوار جینی که کاملا اندازه و متناسب با اندام شما باشد، کار بسیار سخت و دشواری است. و می‌توان گفت که روند پبدا کردن یک شلوار جین مناسب می‌تواند (در بهترین حالت خود) طولانی و خسته کننده، و (در بدترین حالت آن) کاملا تحقیر آمیز باشد.

شلوار جین نوعی شلوار یا شلوار است که معمولاً از پارچه جین یا دنیم ساخته می‌شود. اغلب اصطلاح "جین" به سبک خاصی از شلوارها به نام "شلوار جین آبی" اشاره دارد که توسط Jacob W. Davis با مشارکت Levi Strauss & Co در سال 1871 اختراع شد و توسط Jacob W. Davis و Levi Strauss در ماه مه ثبت شد.

همچنین اگر قصد خرید شلوار جین زنانه دارید پیشنهاد من به شما سایت خرید لباس زنانه پادمیرا می باشد.

شلوار مام استایل

خرید شلوار جین زنانه ارزان

خرید شلوار جین مام استایل

خرید شلوار مام استایل

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 197 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 264 بازدید
...