0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

بدیهی است اگر افراد از وجود کسب و کار شما مطلع نباشند، هیچگاه به آن مراجعه نمی کنند. تابلو های تبلیغاتی و تابلو سر در ها نقش اساسی در معرفی و شناسایی یک کسب و کار ایفا می کنند. بدون نام و نشان نمی توان یک مغازه یا شرکت را به جامعه معرفی کرد. حتی اگر از روش های دیگر تبلیغاتی استفاده می کنید باید در سر در محل فعالیت تان نام و یا نشان خاصی داشته باشید.

همچنین می توان گفت نصب تابلو تبلیغاتی باعث به وجود آمدن حس اعتماد در مشتری و رسمی شدن کسب و کار می شود. اهمیت ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی بر هیچکس پوشیده نیست. با آنکه بازاریابی سنتی در حال منسوخ شدن است اما نصب تابلو ها همچنان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 

تابلو های سردر، تبلیغاتی پایدار و همیشگی روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد از تبلیغات اینترنتی گرفته تا تبلیغات در سطح شهر و ... انواع مختلف تبلیغات بسته به نوع از هزینه های مختلفی برخوردار می باشد. بسیاری از کسب و کار ها در آغاز فعالیت خود بودجه کافی برای تبلیغات ندارند به همین دلیل برخی از آنها در بدو کار با شکست مواجه می شوند.  در این باره باید گفت اولین مشتری های شما از رهگذران و عابران خیابان هستند. در سطح شهر میلیون ها مغازه و شرکت وجود دارد که همه ما روزانه حداقل از کنار صد تا آنها گذر می کنیم.

ویژگی های تابلو تبلیغاتی

همانطور که گفته شد طراحی تابلو، تابلو فروشگاه و مغازه شما به نوع قابل توجهی معرف شما و کسب و کارتان است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین فایده را برای رونق کسب وکارتان داشته باشد.

از مهترین ویژگی های تابلو مغازه و فروشگاه میتوان به جذابیت ، گیرایی و به یاد ماندنی بودن تابلو برای مخاطبان و مشتریان شما است. اما ویژگی های دیگری که باید یک تابلو برای مغازه و یا فروشگاهی داشته باشد عبارت اند از:

  • خلاقیت بکار رفته در طراحی
  • تابلو برای به یاد ماندن تابلو
  • جذابیت و گیرایی تابلو
  • بزرگی تابلو

نکات مهم در ساخت تابلو مغازه

– توجه به فعالیت مغازه : نوع فعالیت مغازه شاید مهمترین نکته برای طراحی و ساخت تابلو باشد. چرا که باید با توجه به نوع فعالیت تابلویی با طرحی مرتبط با آن طراحی و نصب کرد.

– اندازه تابلو : اندازه تابلو نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم برای بهتر دیده شدن تابلو از نما های دور و نزدیک است که در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است.

– متن مناسب تابلو : تنها چیزی که در تابلو مغازه برای مخاطبان باید نشان داده شود متن و مفهموم و معرفی کسب وکار است که باید در یک متن جذاب و با فونتی خوانا و به یاد ماندنی پیاده سازی شود.

– طراحی تابلو : یکی دیگر از پارامتر های مهم در داشتن یک تابلو خوب طراحی منحصر بفرد آن خواهد بود. یک طرح خوب میتواند در ذهن مخاطب و مشتری شما سال ها ماندگار باشد.

– رنگ مناسب برای تابلو : به جرات میتوان گفت در نگاه اول بیشترین موضوعی که چشم انسان را جذب میکند رنگ است. انتخاب رنگ مناسب با روحیه کسب و کارها و مغازه ها میتواند یکی از عوامل موفقیت در آنها باشد.

– نورپردازی تابلو : نورپردازی برای بهتر نمایش دادن تابلو در شب و روز برای تابلو ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین گروه تابلو سازی 

گروه تابلو سازی کسا ، با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مناسب در زمینه های طراحی ، ساخت و اجرای طرح های تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی چون تابلو مغازه ، تابلو چلنیوم ، لایت باکس های تبلیغاتی و … توانسته است در تامین نیازهای مراکز ، برندها و ارگانهای مختلف دولتی و خصوصی پیشگام باشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (45 امتیاز)
منم یه برند میشناسم که خودممم باهاش کار کردم و راضی بودم. تابلو چلنیوم پارس آذین رو پیشنهاد میدم
قبل توسط (45 امتیاز)
https://www.parsazinco.com/Chanelium/
این هم ادرسشون هست

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 184 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط zizi mg_582326651992 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 191 بازدید
...