0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

بسیاری از ایرانی‌ها، سویشرت و هودی را باهم اشتباه می‌گیرند. علتش هم شباهت فراوانی است که این دو لباس باهم دارند و تنها تفاوت اصلی‌شان باهم در این است که سویشرت‌ها کلاه ندارند.
سویشرت‌ها دارای طرح، رنگ‌بندی و مدل‌های بسیار متنوعی هستند. یکی از طراحی‌های متداول، سویشرت دارای کش در بخش سرآستین و کمر است که در فصل سرما به‌عنوان محافظی در مقابل هوای سرد عمل می‌کنند.

از دیگر مدل‌های سویشرت می‌توان سویشرت جلوبسته، زیپ‌دار، سویشرت دکمه‌دار و سویشرت بلند را نام برد که هرکدام جذابیت مخصوص به خودش را دارد.

اما از میان انواع متنوع سویشرت، مدل جلوبسته بیش از سایر مدل‌ها محبوبیت دارد.

راهنمای انتخاب لباس زمستانی و سویشرت زنانه

سویشرت، یک پوشش گرم و راحت برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است. البته بسیاری از افراد، سویشرتی که بافت نازک‌تری داشته باشد را برای فصل بهار که تنها نسیم خنکی می‌وزد، انتخاب می‌کنند.

معمولاً در این فصل، می‌توانید یک تاپ و یا تی‌شرت ساده در زیر سویشرت بپوشید و چنانچه احساس گرما کردید سویشرت را دربیاورید.

ویژگی مثبت این لباس، کاربردی بودن آن است که برای شما این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید هنگام انجام فعالیت‌های روزمره هم در خانه و هم در بیرون از خانه از این لباس استفاده کنید.

امروزه کاربرد فراوان سویشرت باعث شده لوگوی چاپ‌شده روی آن‌ها، علاوه بر زیبایی، تبلیغ غیرمستقیمی برای شرکت‌ها و برندهای معروف دنیا باشند. این لوگوها از خوراک گرفته تا پوشاک و حتی فیلم و سریال را شامل می‌شود.

راهنمای انتخاب لباس زمستانی و سویشرت زنانه

خانم‌هایی که علاقه دارند استایل اسپرت خود را حفظ کنند و درعین‌حال با مد روز همراه باشند، سویشرت برای آن‌ها بهترین انتخاب است.

البته داشتن استایل اسپرت فقط مختص پیاده‌روی یا رفتن به باشگاه نیست. بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در عین داشتن استایل راحت، ظاهری شیک و جذاب و متفاوت داشته باشند.

پیشنهاد ما به این دسته از بانوان، این است که سویشرت خود را با شلوار جین و کفش اسپرت مانند کفش کتانی ساده ست کنند. گاهی ایجاد یک تغییر کوچک مانند ست کردن رنگ جوراب و سویشرت می‌تواند باعث به وجود آمدن تفاوتی بزرگ در ظاهرتان شده و شمارا بیش‌ازپیش خاص و متفاوت می‌کند.

البته در جهان مد، استایل اسپرت تنها محدود به پوشیدن لباس‌ ورزشی نیست. خیلی وقت‌ها، می‌توانید پا را فراتر گذاشته و سویشرت خود را با یک‌ بارانی یا پالتو زنانه شیک ترکیب کنید و استایلی متفاوت در قرارهای نیمه‌رسمی و کاری برای خود رقم بزنید. در این صورت می‌توانید از یک شلوار کتان مشکی یا شلوار جین برای کامل کردن ست خود استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت فنّاوری میزان خرید از وب‌سایت‌های معتبر بیش‌ازپیش گسترش‌یافته است. ناگفته نماند که شیوع بیماری کرونا به این امر دامن زده و باعث شده که طیف گسترده‌ای از افراد جامعه به خرید اینترنتی علاقه‌مند شوند.

از مزایای خرید اینترنتی از فروشگاههای آنلاین لباس این است که باعث کاهش رفت‌وآمد، شلوغی و آلودگی هوا شده و همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با صرف کمترین میزان انرژی در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر منطقه از کشور که هستید بتوانید محصول موردنظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن از درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد با سال‌ها فعالیت چشمگیر درزمینهٔ فروش آنلاین مد، پوشاک و سبک زندگی و همچنین ارائه برترین محصولات و برندها، توانسته به یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در عرصه پوشاک تبدیل شود. برندهایی همچون جین وست، جوتی جینز، ساموئل اند کوین و بالنو از برندهای پرطرفدار بانی‌مد هستند که به شما امکان انتخاب و خرید لباس در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد را می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید با کمک راهنمای سایز، اندازه دقیق لباس را متناسب اندام خود انتخاب و تهیه نمایید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 390 بازدید
...