0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط
وظیفه وکیل خانواده چی هستش؟ بهترین وکیل خانواده در تهران کی هست؟
قبل توسط (0 امتیاز)
اهمیت مشاوره با وکیل خانواده
همه ی ما حساسیت و قدرت کلمات را به خوبی درک میکنیم، ما از کلمات برای انتقال مفاهیم و ارتباط گرفتن استفاده میکنیم حال در این لحظه باید به این فکر کنید که این کلمات میخواهند در دادگاه و در حضور قاضی در برابر شما دفاع کنند، این را با پیچیدگی، سنگینی و تخصصی بودن مباحث حقوقی بسنجید! کار آسانی نیست.

همه ما از تخصصی بودن مباحث حقوقی آگاهیم و به این دلیل هست که نیاز به وکیل خانواده متخصص و با تجربه داریم، وکلا مثل چراغ راه شما در تمام دعاوی و دادگاه ها هستند، آنها با تمام وجود و با علم و تخصص از شما در برابر هرگونه ناحقی و ضایع شدن حقوقتان دفاع میکنند
منبع: گروه وکلای یعقوبی

5 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام به نظر من آقای علیرضا شیشه گر بهترین وکیل اصفهان هستند که در مدت زمان کوتاهی هم مهریه و هم طلاق منو از شوهرم گرفتند واقعا ازشون ممنونم، به عنوان وکیل اصفهان کارشون از بقیه متمایز هست heart

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

وکیل دعاوی خانواده باید اطلاعات حقوقی کافی داشته باشد و به رویه دادگاههای بدوی، تجدیدنظر، و دیوانعالی کشور آگاه باشد و همچنین به رویه قضایی آگاه و مسلط باشد.

در مرحله اول وکیل خانواده با بررسی کلیه جوانب پرونده و تبادل نظر با تیم وکلای با تجربه نتیجه آن را به اطلاع موکل می رسانیم. وکیل خانواده در مرحله اول سعی در صلح و سازش بین زوجین خواهد نمود و در نهایت چنانچه امکان صلح و سازش وجود نداشته باشد به طرح دعوا اقدام می نماید و در تمام مراحل با مشاوره بسیار دقیق پرونده ی شما را در کوتاهترین زمان  ممکن با کسب بهترین نتیجه به پایان می رساند. لذا، با انتخاب بهترین وکیل روند پیشرفت پرونده و احتمال موفقیت در پرونده بیشتر می باشد.

منبع: گروه وکلای یعقوبی

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
وکیل دادثنا بهترین وکیل در زمینه کلیه پرونده های شما در مشهد می باشد

https://www.dadsana.ir/
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین وکیل خانواده در تهران کیست؟

زوجین ممکن است در مسائلی مانند مهریه، طلاق، نفقه، اجرت المثل، حق حضانت فرزندان، اعتیاد یکی از زوجین و… به مشکل بخورند. در چنین مواردی لازم است به یک وکیل کاربلد مراجعه کنند تا بهترین راهکار را به آن ها پیشنهاد کند. بهترین وکیل خانواده در تهران دانش حقوقی لازم برای ورود به دعاوی خانوادگی را در اختیار دارد. او دانش آموخته یکی از بهترین دانشگاه های کشور است و آگاهی کامل از قوانین و مقررات و نیز تغییرات مربوط به آن ها دارد.

بهترین وکیل خانواده در تهران سال ها از عمر خود را در دادگاه ها مشغول رسیدگی به پرونده های خانوادگی بوده است. از این رو، سابقه لازم برای به دست گرفتن پرونده های مربوط به دعاوی خانواده را در اختیار دارد. تجربیات بهترین وکیل خانواده در تهران کمک می کند تا روند رسیدگی با سرعت و دقت بالاتری طی شده و احتمال موفقیت در پرونده نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بهترین وکیل تهران جسارت و شجاعت مثال زدنی برای جنگیدن جهت احقاق حقوق موکل خود دارد.

–1 امتیاز
قبل توسط (-2 امتیاز)

سلام دوست عزیز برای یافتن بهترین وکیل خانواده پیشنهاد می کنم که به سایت برترین وکیل مراجعه کنی این سایت بهترین وکلا رو معرفی کرده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 385 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 244 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در گوناگون توسط هیوا (458 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 97 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7 بازدید
سوال شده 1 هفته قبل در گوناگون توسط VEKALATKARAJ (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در گوناگون توسط mehran688 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در گوناگون توسط mehran688 (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 184 بازدید
...