0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (55 امتیاز)

همانطور که میدانید از مهم ترین بخش های یک ساختمان که بیشتر در معرض دید است و زیبایی اش توجه بیشتری را به سمت ساختمان جلب میکند نمای ساختمان است. همیشه در نگاه اول این نمای ساختمان است که اگر اجرای نمای لوکس بر روی آن انجام گرفته شده باشد میتواند توجه هر مخاطبی را به سمت خود جلب کند.بنابراین اینکه نما را به دست چه کسانی میسپارید تا برایتان طراحی کنند بسیار امر مهمی است . سعی کنید طراحی نمای لوکس ساختمان تان را به دست کسانی بسپارید که قبلا در این زمینه فعالیت های حرفه ای داسته اند و توانته اند نماهای لاکچری و قشنگی ارائه بدهند.

کلمه ی لاکچری در لغت به معنای لوکس بودن و گران بودن است . در طراحی نمای لوکس نیز این واژه در بین مردم به معنای نماهای پرزرق و برق و گران تلقی میشود.

مهم‌ترین موضوعی که باید در طراحی و اجرای نما لوکس در نظر گرفت، راحتی و آرامش ساکنین ساختمان و البته ساکنین محله و شهر است.
در طراحی نمای لوکس ساختمان در اولین مرحله رنگ بندی نما بررسی میشود. استفاده از رنگ های خاص و کلاسیک مانند:کرم ،خاکستری و… میتواند در لوکس شدن نمای ساختمان تاثیر زیادی بگذارد. از دیگر موارد تاثیر گذار بر لاکچری شدن نمای ساختمان، استفاده از سنگ های آنتیک در نمای ساختمان است. سنگ یکی از متریال های لوکس برای طراحی نمای ساختمان است که طراحان در اکثر طراحی های خود از آن بهره میبرند.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان برای ایمنی و استاندارد نصب هم مهم هست که باید به این موضوع دقت داشت که متاسفانه اکثرا توجه نمیکنن و خسارات جبران ناپذیری میده.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 140 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 61 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 26 بازدید
...