0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (20 امتیاز)
برادر من کارمند شرکتی هست در حین فعالیت با ماشین شرکت دچارآسیب بدنی شده. میتونه از بیمه حادثه شرکتی که در آن کارمیکنه و بیمه ماشین استفاده کنم ؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

دوست عزیز جواب رو از متخصص بگیر.می تونی به وکیل تاپ مراجعه کنی تا راهنمایی ات کنند.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام دوست عزیز یه بیمه هم بیمه از کارافتادگی، حالا من نمی دونم میزان آسیبی که وارد شده چقدره. ولی می تونی با توجه به شرایط خودتون در مورد این بیمه هم تحقیق کنی یا از یک وکیل بیمه تامین اجتماعی کمک و مشاوره بگیری. خیلی از مراکز تخصصی مثل دادگر 724 به صورت آنلاین و رایگان هم این مشاوره ها رو میده.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

درود بر شما. در صورتیکه رای کارشناسان ذیصلاح بررسی کننده خسارت درصد قصور تعیین کنند برادر شما میتونه بخشی از خسارت رو از بیمه شخص ثالث اون خودرو دریافت کنه و بخشی از خسارت رو که برابر با قصور کارفرمای برادرتون هست رو از کارفرماش مطالبه کنه. حال اگر کارفرمای برادرتون بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان داشته باشه که پوشش " خسارت ناشی از وسایل نقلیه" رو هم داشته باشه بیمه نامه مسئولیتش میتونه خسارت رو از بیمش پرداخت کنه وگرنه باید از جیب خودش به برادرتون پرداخت کنه.

جهت خرید تخصصی انواع بیمه نامه های مسئولیت با بهترین پوششها متناسب با شغلتان و با تخفیف ویژه به سایت نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان مراجعه کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 143 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 386 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 98 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 370 بازدید
...