+1 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (9 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آیا کیست مویی با دارو درمان میشه؟ من توی این سایت درباره درمان دارویی کیست مویی یه مطلبی خوندم اما به نظرم چاره این بیماری فقط لیزر و یا جراحی هستش

کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال توده ای برآمده در زیر پوست می باشد که در قسمتهایی از بدن مثل بالای باسن و پایین کمر، لگن خاصره، بیشتر ایجاد می شود. این گودال کوچک در بالای کمر، ممکن است با جمع شدن چربی زیر پوست، موهای زائد و یا سلول های مرده بزرگتر شود و فرد را دچار دردسر کند. مخصوصاً هنگامی که به طرف بیرون سر باز می کند (در اغلب موارد به بیرون باز می شود) باکتری ها و آلودگی های اطراف هم، باعث می شود بیشتر آلوده شود.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.6هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
معمولا خیر. زیرا در عمق نیم تا یک سانتیمتر زیر پوست تشکیل میشود
+1 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

خیر، عفونت منتشر شده حاصل از کیست مویی با استفاده از دارو قابل رفع نیست. بلکه وقتی از دارو استفاده می کنید، در واقع زمان را تلف کرده و خود شما زمینه را برای پیشرفت بیماری فراهم خواهید کرد. برای درمان این بیماری می بایست موضع کیست به طور کامل تخلیه شود. و بهترین راه هم برای تخلیه این موضع استفاده از لیزر درمانی است. چرا که بدون آسیب زدن به نواحی اطراف ، بدون درد و بدون خونریزی و در تنها در طی نیم ساعت بیماری شما را از بین خواهد برد.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 147 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 89 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 201 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 168 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 491 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 631 بازدید
...