0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

در پایان روز ، این افزونه فقط به عنوان اتصال دهنده سرویس خارجی انتخابی شما عمل می کند ، بنابراین اکثر افزونه های موجود باید کار کنند. تنظیمات SMTP در وردپرس سعی کنید با گزینه های دیگری که بازخورد خوبی از کاربران ایجاد می کند ، استفاده کنید ، اما تعداد بسیار زیادی از نصب های زنده را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این اثبات اطمینان از افزونه مورد نظر است.

همچنین توصیه می شود قبل از نصب ، روی هر افزونه تحقیق کنید ، تا بتوانید تعیین کنید که آیا در حال حاضر مشکلات شناخته شده ای بین افزونه مورد نظر وجود دارد ، تنظیمات SMTP در وردپرس یا مضامین شما / سایر افزونه های دیگری که در حال حاضر در سایت شما استفاده می شود.

اگرچه ما این موضوع را قبلاً مورد بررسی قرار دادیم ، حتماً فیلترهای اسپم و فایروال های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قابلیت ارسال نامه الکترونیکی موفقیت آمیز خواهد بود.

این امکان وجود دارد که تنظیمات SMTP در وردپرس شما به صورت نادرست تنظیم شود ، بنابراین می توانید بعد از پیکربندی WP Mail SMTP ، تنظیمات را دوباره انجام دهید.

این باید بدون گفتن باشد ، تنظیمات SMTP در وردپرس اما اگر قبلاً پلاگین های جایگزین SMTP را امتحان کرده اید ، حتماً آنها را غیر فعال یا کاملاً از بین ببرید ، و مطمئن باشید که اگر اطلاعات SMTP ایران هاست را به پرونده wp-config.php شما اضافه کردند ، برای جلوگیری از این کار حذف می کنید. چالش ها و مسائل.

متأسفانه ، WP Mail SMTP فقط یک اتصال دهنده است. هیچ راهی برای جلوگیری از ارسال پیام های ناخواسته برای شما وجود ندارد. باید یک captcha یا تنظیمات SMTP در وردپرس شکل دیگری از نرم افزار ضد اسپم را به وب سایت خود اضافه کنید. افزونه های فرم مانند Contact Form 7 با برنامه Google Google یکپارچه می شوند و به محض ثبت نام وب سایت خود ، نصب آن آسان است و اعتبار مناسب را بدست آورید. بهترین قسمت ، این برنامه رایگان است!


مربوط
پرسش و پاسخ
  
س: آیا می توانم از هر ارائه دهنده ایمیل استفاده کنم؟

پاسخ: تقریباً اگرچه این پیکربندی به دانش فنی کمی نیاز دارد ، تنظیمات SMTP در وردپرس اما در صورت انتخاب "سایر SMTP" ، بیشتر ارائه دهندگان می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

س: آیا استفاده از چندین آدرس برای هر یک از فرم های من امکان پذیر است؟

پاسخ: در این زمان نیست. در حال حاضر فقط یک حساب کاربری و نام کاربری قابل اتصال هستند. اگر به آن نیاز دارید به چندین آدرس تحویل داده شد ، می توانید هر یک از آنها را با کاما در صفحه تنظیمات جدا کنید.

س: آیا به جای پیکربندی پیش فرض وردپرس اشکالاتی در استفاده از افزونه وجود دارد؟

پاسخ: هر وقت افزونه هایی را به وب سایت خود اضافه می کنید ، خطر افزایش بار و بار سرور را در اختیار دارید. بسته به محدودیت حساب شما ، این مسئله می تواند مشکل ساز باشد. تنظیمات SMTP در وردپرس افزودن افزونه های اضافی به وب سایت شما همیشه شما را از احتمال بروز درگیری باز می کند. هنگامی که تنظیمات را با موفقیت به پایان رسانید ، توصیه می شود به صورت صفحه به صفحه در وب سایت خود بروید ، تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد.

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

4 توسعه تجارت دردهایی را احساس می کند که بسیاری از موسسات حقوقی احساس می کنند
تنظیمات نامه وردپرس PHP - نحوه راه اندازی SMTP با استفاده از افزونه WP Mail SMTP
انتشار مطبوعات: وب شناسی انتخاب شده برای لیست نخبگان آژانس های مجاز در SEO علمی توسط صفحه 
چگونه می توان لیست نقشه های Google را بهینه کرد؟ با این راهنمای آسان رتبه خود را بهبود بخشید.
 در حال کشتن این رقابت است - اما چگونه این کار آغاز شد؟

مارک پارکر را در 5 ابزار برتر بازاریابی پست الکترونیکی تنظیمات SMTP در وردپرس که باید از آنها استفاده کنید نشان دهید
بازاریابی RSSM در مورد مورد: آیا ساختمان پیوند شکسته هنوز کار می کند؟
کایل داگلاس در مورد مورد مطالعه: آیا ساختمان پیوند شکسته هنوز کار می کند؟
شرکت تبلیغات آنلاین مقرون به صرفه تجارت الکترونیک ، متخصصان بهینه سازی موتور جستجو ، خدمات میزبانی وب و ارائه دهندگان آدرس ایمیل دامنه حرفه ای

آیا در ارسال ایمیل از طریق وردپرس با مشکل مواجه هستید؟

به طور پیش فرض ، WordPress از یک عملکرد PHP داخلی برای ارسال ایمیل استفاده می کند. در اکثر اوقات ، این عملکرد ایمیل برای کاربران کافی نیست زیرا ایمیل هایی که به هیچ وجه ارسال نمی شوند یا احتمال زیاد پیچ ​​خوردگی در فیلترهای اسپم گرفتار هستند. یک راه آسان برای حل این مشکل استفاده از سرور SMTP (پروتکل انتقال ایمیل ساده) برای ارسال ایمیل های وردپرس است. تنظیمات SMTP در وردپرس نامه هایی که از طریق سرور SMTP به میزبانی یک سازمان معتبر که از تأیید اعتبار استفاده می کند عبور می کند ، احتمالاً با موفقیت ارسال می شوند و در صندوق ورودی گیرنده فرود می آیند.

در این روش چگونه می خواهیم نحوه استفاده از افزونه Easy WP SMTP رایگان با یک حساب Gmail را برای ارسال ایمیل با استفاده از وردپرس دنبال کنیم. تنها پیش نیازها یک سایت وردپرس به درستی پیکربندی شده است که شما به سرپرست و یک حساب Gmail دسترسی دارید. توجه داشته باشید که می توانید از سایر حسابهای ایمیل و سرورهای SMTP استفاده کنید - Gmail فقط در اینجا به عنوان نمونه مورد استفاده قرار می گیرد.

1) وارد صفحه مدیر وردپرس خود شوید.

2) در نوار منو در سمت چپ صفحه ، موس خود را روی Plugins معلق بگیرید و روی Add New کلیک کنید.

3) جستجوی کلمه کلیدی "easy wp smtp".

4) افزونه Easy WP SMTP توسط wpecommerce اولین نتیجه خواهد بود. بر روی دکمه Install Now کلیک کنید.

الآن نصب کن

5) پس از نصب افزونه ، به تنظیمات> Easy WP SMTP بروید.

آزمون 4

6) مزیت SMTP ، تنظیمات عمومی را پیکربندی کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در زیر یک پیکربندی نمونه برای استفاده با یک حساب Gmail رایگان ارائه شده است. تنظیمات SMTP در وردپرس ممکن است بخواهید به جای آن از یک حساب کاربری مرتبط با دامنه خود استفاده کنید.

میزبان SMTP: smtp.gmail.com

درگاه SMTP: 587

تأیید اعتبار SMTP: بله (معمولاً این همیشه باید بله باشد)

گذرواژه: رمز ورود حساب Gmail

* توجه: کاربران Gmail ممکن است به ارسال برنامه های ایمن کمتر برای Easy WP SMTP نیاز داشته باشند. " لطفاً لینک زیر را مرور کنید و تعیین کنید آیا این تنظیم برای برنامه شما قابل قبول است یا خیر.

7) در قسمت تنظیمات تست و اشکال زدایی ، یک آدرس ایمیل ، یک موضوع ایمیل ، بدنه ایمیل وارد کرده و روی دکمه Send Email Email کلیک کنید تا یک ایمیل آزمایشی ارسال شود.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 209 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 351 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 214 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 358 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 177 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 324 بازدید
...