0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

Dropbox یکی دیگر از برنامه های محبوب ذخیره سازی ابری است که دارای برنامه های رایگان و پولی است. این برنامه رایگان فقط 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابزار وردپرسی ایران هاست ابری به شما می دهد اما به اندازه کافی خوب است که محصول را امتحان کنید و ببینید آیا متناسب با نیاز شما است

گوستو به تیم ها و مشاغل کوچک کمک می کند تا حقوق و دستمزد ، ردیابی زمان ، وقت شخصی ، مدیریت سلامت ، بینایی و مزایای و موارد دیگر را مدیریت کنند.

همچنین می توانید برای کمک به شما در مدیریت تیم خود ، پیگیری موارد ، یافتن مزایای مناسب و برنامه های وردپرس برای تنظیم و اندازه سایت خود ابزار وردپرسی از یک متخصص wp خبره کمک بگیرید.

بهترین ابزار تقویم برای مترجمان
با رشد کسب و کار آزاد ، باید جلساتی ترتیب دهید ، ابزار وردپرسی رویدادها را پیگیری کنید و زمان خود را با بارآوری بیشتری مدیریت کنید. در زیر بهترین ابزار تقویم است که می توانید برای مدیریت فعالیت های روزانه خود استفاده کنید.

11. تقویم گوگل
تقویم Google

تقویم Google برنامه تقویم محبوب است که هم در موبایل و هم در دسک تاپ کار می کند. اگر از G Suite استفاده می کنید ، می توانید از تقویم با نام دامنه خود استفاده کنید.

تقویم Google اشتراک گذاری رویدادها ، برنامه ریزی جلسات ، تنظیم یادآوری ، پیگیری ها و موارد دیگر را آسان می کند. همچنین می توانید تقویم های جداگانه ایجاد کرده و ابزار وردپرسی آنها را با مشتریان و اعضای تیم به اشتراک بگذارید تا همکاری کنند.

گزینه دیگر: تقویم چشم انداز مایکروسافت

12. تقویم
تقویم

تقویم به شما کمک می کند تا تقویم خود را با مدیریت بیشتری مدیریت کنید. شما به سادگی می توانید ساعت در دسترس بودن خود را تنظیم کنید و به مشتریان و اعضای تیم اجازه دهید ابزار وردپرسی تا بدون انجام کارهای معمول از طریق ایمیل ، جلساتی را رزرو کنند.

با تقویم Google ، Outlook ، Office 365 و تقویم iCloud کار می کند. برای تیم های از راه دور ، آن را به طور خودکار منطقه زمانی را تشخیص داده و زمان محلی کاربران را نشان می دهد.

بهترین ابزار مدیریت پروژه 
با رشد کسب و کار خود در امور آزاد ، باید لیست های کارهای خود را پیگیری کنید تا پروژه های خود را به موقع و سازمان یافته انجام دهید.

زیر ابزارهای مدیریت پروژه به شما کمک می کند ابزار وردپرسی پروژه ها را با شکستن آنها در کارها مدیریت کنید و با تیم و مشتریان خود همکاری کنید.

13. آسانا
آسانا

Asana بهترین ابزار مدیریت پروژه برای کارگران آزاد ، طراحان ، توسعه دهندگان و مشاغل کوچک است. این برنامه با ابزارهای قدرتمندی برای تنظیم پروژه های شما ، اضافه کردن وظایف ، مدیریت پیشرفت و دریافت اعلان ها و یادآوری ها همراه است.

این برنامه با همه برنامه های معروف مانند Google Drive ، Slack ، Calendar و موارد دیگر ادغام می شود. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد نمایش ها ، کارهای وارداتی ، سفارشی سازی ها و نظرات را برای همکاری بهتر سفارشی کنید.

14. ترلو
ترلو

Trello ابزاری قدرتمند و بصری برای مدیریت پروژه برای مشاغل ، فریلنسرها و تیم های از راه دور است. برای مدیریت وظایف و پروژه های خود از کارت ها و تابلوها استفاده می کند.

این یک تجربه بصری نامعقول با یک گردش کاری تعاملی ایجاد می کند که بسیاری از کاربران آن را آسان تر و سودمند تر می دانند.

15. Basecamp
Basecamp

Basecamp یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب مدیریت پروژه است ابزار وردپرسی که برای مشاغل و تیم های کوچک مناسب است. این برنامه با مدیریت وظیفه ، پروژه ها ، تابلوهای پیام ، چت و ابزارهای همکاری برای ارتباط آسان تر بین اعضای تیم همراه است.

بهترین ابزارهای بهره وری برای کارگران آزاد
به غیر از مدیریت زمان ، برای صرفه جویی در وقت به ابزارهای ابزار وردپرسی دیگری نیاز خواهید داشت. این ابزارها به شما کمک می کنند با مدیریت جنبه های مختلف کار و زندگی شخصی ، در زمان خود بارورتر باشید.

16. 1Passsword
1 کلمه

1Passsword یکی از بهترین مدیران رمز عبور در بازار است. این امکان را به شما می دهد که هرگز از یک رمز عبور ضعیف استفاده نکنید.

این رمزهای عبور شما را در یک پایگاه داده رمزگذاری شده ذخیره می کند و بطور خودکار فرم های ورود را با یک کلیک پر می کند. این برنامه برای همه مرورگرهای محبوب ، دسک تاپ و سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس است.

جایگزین: LastPass

17. خوراکی
خوراکی

Feedly بهترین برنامه و برنامه خواندن وبلاگ در بازار است. این اجازه می دهد تا شما به سادگی تمام وبلاگ ها و سایت های خبری مورد علاقه خود را اضافه کنید و سپس از یک برنامه برای مرور محتوا از همه منابع استفاده کنید.

این برنامه در موبایل ، دسک تاپ و مرورگرها موجود است و به شما این امکان را می دهد که لیست خواندن خود را از هر کجا و در هر زمان بررسی کنید.

جایگزین: جیب

18. TextExpander
TextExpander

TextExpander به شما کمک می کند تا قالب های متن ، ابزار وردپرسی پاسخ های صفحه boiler ، و قطعه های محتوا را ذخیره کنید تا بعدا در هر برنامه دیگری از آن استفاده مجدد کنید. با استفاده از یک میانبر صفحه کلید ساده ، می توانید به راحتی در هر کجا از قطعات ذخیره شده خود استفاده کنید.

برای پاسخ دادن به پاسخ های پشتیبانی مشتری ، اسناد و مدارک ، ایمیل های تجاری و موارد دیگر بسیار عالی است. تمام محتوای شما در ابر ذخیره می شود و می توانید از آن در هر دستگاه استفاده کنید.

19. بافر
بافر

بافر به شما کمک می کند با تنظیم صف های محتوا برای ارسال در دیوارهای رسانه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی را خودکار کنید.

می توانید پروفایل های اجتماعی خود را به هم وصل کنید ، به روزرسانی های وضعیت را اضافه کنید ، برنامه و فرکانس را تنظیم کنید ، و Buffer از بقیه مراقبت می کند.

جایگزین: IFTTT

بهترین ابزارهای ذخیره سازی ابر برای مترجمان
کار از راه دور یا به عنوان یک فریلنسر به شما امکان می دهد از هرجایی کار کنید. این بدان معناست که شما ملزم به کار از رایانه رومیزی خود نیستید. می توانید از طریق لپ تاپ خود از طریق مسافرت و کار اقدام کنید.

ابزارهای ذخیره سازی Cloud به شما کمک می کنند تا تمام پرونده های کاری خود را بر روی ابر ذخیره کنید تا به دستگاه فیزیکی خاصی متصل نشوید. این ابزار همچنین از ایمنی داده های شما و حفظ نسخه پشتیبان تهیه می کند ، بنابراین این یکی است
چیز کمتری برای شما نگران است

20. Google Drive
درایو گوگل

Google Drive سرویس ذخیره رایگان cloud Google است و ابزار وردپرسی هر حساب Google رایگان به شما امکان دسترسی به 15 گیگابایت فضای ذخیره رایگان را می دهد که توسط همه برنامه های Google مانند Gmail ، اسناد ، عکس ها و موارد دیگر به اشتراک گذاشته می شود.

ثبت نام با G Suite بسته به طرحی که انتخاب کرده اید ، این حد را به 30 گیگابایت افزایش می دهد - نامحدود. همچنین می توانید با قیمت 1.99 دلار ابزار وردپرسی در هر ماه با 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در کلیه برنامه های Google به Google One ارتقا دهید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 460 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 191 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 214 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 253 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 352 بازدید
...