0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

سازگاری خرید بهترین هاست

اهمیت سازگاری دو همپوشانی دارد: در مرحله اول ، شما به سایت خود نیاز دارید تا بتواند گزینه ای را برای مقابله با سنبله های فوق العاده در شماره مهمانان داشته باشد. علاوه بر این: خرید بهترین هاست شما به یک تأمین کننده تسهیل کننده نیاز دارید که به طور طبیعی می توانید با آن به عنوان مشاغل خود و در نتیجه افزایش ترافیک وب توسعه پیدا کنید. در زمانی که شما یک تأمین کننده را انتخاب می کنید ، در مورد نیاز به روزرسانی چقدر ساده عمل کنید.

آیا وب سایت شما می تواند هنگام رسیدن ترافیک به یک ثانیه خرید بهترین هاست شما را از یک برنامه تسهیل کننده متقابل سطح به وسط جاده VPS منتقل کند
سطح خاص ، بدون وقت شخصی برای سایت شما؟ ایران هاست ممکن است که تجارت شما با تردیدهای گاه به گاه در ترافیک وب روبرو شود. این باید بطور مداوم تقویت شود.

 

به عنوان مثال ، یک خرده فروش درخت کریسمس احتمالاً قصد دارد در ماه دسامبر با کسری قابل توجه از ترافیک وب روبرو شود. سازگاری از یک تهیه کننده تسهیل کننده باعث می شود سایت بدون برخورد با ترافیک ، مقابله با تغییرات ترافیکی را انجام دهد.

این مهم است که برای وب سایت شما گزینه ای برای مقابله با توسعه خرید بهترین هاست و هرگونه سنبله تند در تعداد مهمانان وجود داشته باشد. انتخاب میزبان را تضمین می كنید كه فرصتی برای پیشبرد VPS دارد.

6. دسترسی

در زمانی که تسهیلگری را دنبال می کنید ، برای برخورد با حساب تسهیلگری خود ، یک صفحه کنترل مبذول خواهید شد. شما همچنین به FTP (پروتکل انتقال فایل) به اسناد خود نیاز دارید. FTP شناخته شده ترین تکنیکی است که برای انتقال صفحات وب سایت و سوابق مختلف از رایانه شخصی به رایانه میزبان وب تسهیل می شود.

نگاهی به سرعتی در شدیدترین اندازه ضبط کنید زیرا این ممکن است ظرفیت شما برای انتقال اسناد رسانه ای را محدود کند. بسیاری از تأمین کنندگان میزبانی وب چیست به همین ترتیب مدیر ضبط آنلاین را ارائه می دهند که در صورت دور بودن از ایستگاه کاری معمولی شما و نیاز به انجام یک بروزرسانی سریع در سایت شما ، خرید بهترین هاست حتی از تلفن همراه شما ، مفید است.

7. امنیت

مستقل از نحوه استفاده شما از وب ، باید اطمینان حاصل كنید كه وب شما را از نكات برجسته امنیتی رضایت بخش به شما ارائه می دهد. تأمین کنندگان عالی تسهیل کننده در بیشتر موارد در مجموعه گسترده ای از نکات برجسته امنیتی حرکت می کنند و باید با اتکا به نوع سایتی که قصد دارید از آن استفاده کنید ، خرید بهترین هاست انتخاب کنید که کدام یک برای شما مهم است. بدیهی است که ضرورتهای یک وبلاگ شخصی اساساً با ورود به تجارت الکترونیک یکسان نیست.

در حداقل مطلق ، باید اطمینان حاصل کنید که به یک نوع دستگاه جلوگیری از اسپم نزدیک می شوید. بخش هایی وجود دارد که می توان از آنها SpamAssassin ، Spam Experts ، Spam Hammer استفاده کرد و این تنها نوک کوه یخ است. تأیید SSL به خرید بهترین هاست همین ترتیب امروزه به عنوان یک بنیادی اساسی تلقی می شود و به افزایش نمره اعتماد سایت شما کمک می کند. بهتر از همه چیز شما می توانید با سرمایه گذاری Let Encrypt که علاوه بر این به دستگاه هایی کمک می کند تا بتوانند یک عهد به سایت شما نیز اضافه کنند ، یک چیز دیگر بدست آورید.

گذشته از این ، به شرطی که قصد دارید مبادلات مربوط به پول را خرید بهترین هاست در سایت خود هدایت کنید ، باید برای یافتن پاسخ برای کمک به کاهش امتناع اختصاصی از مدیریت (DDoS) نیز جستجو کنید. به عنوان مثال ، SiteLock و CloudFlare از ترتیبات متداول برای گسترش این بیمه استفاده می شود و علاوه بر این چند برجسته مهم دیگر نیز ارائه می دهد.

8- پشتیبان

در جایی که مشکلات تخصصی پدیدار می شوند ، شما به پشتیبانی سریع تقویت نیاز خواهید داشت. تهیه کنندگان تسهیل کننده بزرگ همه روزه و هر روز پشتیبانی را ارائه می دهند ، خرید بهترین هاست بنابراین اگر چیزی بد باشد می توانید تجارت خود را به وب برگردانید. تکنیک های مختلفی برای کمک به دسترسی از جمله ایمیل ، تلفن ، گفتگوی زنده وجود دارد.

درک سطح مدیریتی خود (SLA) را در مورد ظرافت های کمکی که می توانید امیدوار شوید ، بررسی کنید. به همین ترتیب تعداد معدودی از تأمین کنندگان زمان به روز را در SLA خود مشخص می کنند. زمان حداکثر 99٪ به این معنی است که می توان به سایت اعتماد کرد که به مدت 3.5 روز در سال کاهش یابد.

چیزی که کمتر از آنچه در یک ساعت در درک 99.99٪ به موقع درک می شود ، نیست. همه چیز به جز گران ترین بسته های تسهیل کننده وب ، پنج نود (99.999٪) را تضمین می کند که بیشترین تعطیلات موقت کمی بیشتر از پنج دقیقه است.

9. منطقه

هرچه یک مزرعه سرور به میهمانان شما نزدیکتر باشد ، خرید بهترین هاست به طور کلی سرعت انباشت صفحه سریعتر خواهد بود. در صورت احتمالاً کلیه میهمانان شما از یک قلمرو سرچشمه می گیرند ، یک منبع تسهیل کننده را با یک مزرعه سرور نزدیک خود انتخاب کنید. صرف نظر از این که این وضعیت نیست ، شما می توانید یک بسته نرم افزاری تسهیل کننده وب را تهیه کنید که جایگزین CDN (شبکه تحویل محتوا).

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 601 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 192 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 83 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 428 بازدید
...