0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

به عنوان مثال ، برای برنامه های انفرادی ، سرورهای ایمیل ، آنهایی که توسط یاهو ، جیمیل ، و دیگران تسهیل می شوند ، کلیه نکات برجسته ای را که شما به آنها نیاز دارید ارائه می دهند تنظیمات SMTP SERVER با این حال ، برای مثال ، در برنامه های تجاری ، تلاش برای تبلیغات ایمیل ، استفاده از سرور SMTP خود به دلایل مختلف کامل است.

در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که سرورهای SMTP ، نحوه کار و مزایایی تنظیمات SMTP SERVER که آنها برای استفاده سلسله مراتبی ارائه می دهند ، هستند.

سرور SMTP چیست؟

SMTP مخفف اختصاری است که به معنی "کنوانسیون حرکت سریع نامه پستی" است. در کمترین شرایط ممکن ، یک سرور SMTP یک سرور یا مجموعه ای از سرور ایران هاست که تنها دلیل موجود برای آن ارسال و دریافت پیام به عنوان پیام است. از نظر تخصصی ، یک سرور SMTP دقیقاً مانند برخی دیگر از سرورها تولید می شود - این ظرفیت یک سرور SMTP است که آن را از هم جدا می کند. تنظیمات SMTP SERVER سرورهای SMTP نیز به همین ترتیب مکان اختصاصی و یا آدرس مشخص خود را دارند که توسط مشتری با استفاده از سرور کنترل می شود.

چگونه یک ایمیل از فرستنده به گیرنده می رود

برخلاف پیشرفت های بی شمار عصر رایانه ای ، ارسال و پذیرش یک ایمیل ممکن است روشی اساسی باشد. با این وجود ، هنوز یک تن وجود دارد که وقتی به "ارسال" ضربه می خورید ، ادامه می یابد. روش نحوه ارسال ایمیل از فرستنده به جمع کننده به شرح زیر است:

شما با استفاده از مشتری پست الکترونیکی از موقعیت مکانی خود (به عنوان مثال ایمیلی ایجاد و ارسال می کنید.

هنگامی که به "ارسال" ضربه می زنید ، ایمیل با استفاده از درگاه 25 به یک سرور SMTP ارسال می شود که مکان خاص خود را دارد (به عنوان مثال mail.websitename.com).

این سرور SMTP به عنوان عامل انتقال پیام (MTA) پیش می رود و تنظیمات SMTP SERVER هنگام تنظیم آن به مشتری نامه شما داده می شود. مشتری پست الکترونیکی و سرور SMTP اطلاعات مربوط به ایمیل خود را از طریق ایمیل و از طریق دیگر انتقال داده و سرور SMTP اطلاعات انتقال ایمیل را بررسی می کند ، به عنوان مثال فرستنده آن ، ذینفع آن ، مناطق هر یک و غیره. علی رغم این ، SMTP سرور ماده بدن ایمیل را بررسی نمی کند.

در صورتی که ذینفع ایمیل شما دارای سابقه ای باشد که منطقه به طور مشروعیت با سرور SMTP در ارتباط باشد ، بلافاصله ایمیل ارسال می شود. سرور SMTP پیام را به یک سرور نزدیک کننده که نزدیکتر به ذینفع است ، سوابق خاموش ندارد که آنها سابقه ای نداشته باشند که فضا به طور مشروع با سرور SMTP در ارتباط باشد. این رویه تا زمانی که پیام به سرور منتقل می شود که مستقیماً با تنظیمات SMTP SERVER فضای ذینفع همراه است ادامه دارد ، بنابراین ، همه در تمام ایمیل منتقل می شوند.

در صورت خاموش بودن یا اشغال سرور ذینفع ، سرور SMTP در اصل پیام را در یک سرور تقویت کننده ذخیره می کند. در صورت عدم دسترسی به سرور تقویت کننده ، در آن مرحله این پیام رسم شده و سرور SMTP تلاش خواهد کرد تا مجدداً آن را مجدداً بارگیری کند تا یک انتقال موثر انجام شود. با این حال ، پس از تعداد مشخصی از تلاشهای انتقال ناکارآمد ، پیام به فرستنده برمی گردد و به فرستنده اطلاع داده می شود که به طور موثری ارسال نشده است.

مزایای استفاده از سرور SMTP خود

سرورهای SMTP استفاده شده توسط Gmail ، Yahoo و دیگران تنظیمات SMTP SERVER در بین مشتری ها به اشتراک گذاشته می شوند. به طور کلی ، این یک تنظیم خوب است ، اما هنگام انتقال پیام های جمعی ، مسئله ای به نظر می رسد. برای یک ، شما ممکن است با استفاده از یک آدرس IP برای انتقال پیام های خود که علاوه بر آن توسط spammer مورد استفاده قرار می گیرد ، smtp server port تمایل داشته باشید و همین امر باعث می شود تا آنها دقیقاً منتقل نشوند. به همین ترتیب ممکن است شما امکان ارسال همان شماره پیامهایی را که ممکن است بخواهید نداشته باشید زیرا سازمانهای تخصصی ایمیل اغلب نقاط برش دقیق را بر تعداد پیامهایی که می توانند در یک بازه زمانی معین منتقل شوند ، مجبور می کنند. به عنوان مثال Hurray به شما امکان می دهد 60 دقیقه نزدیک به 100 پیام ارسال کنید. با تنظیم سرور SMTP خود ، تنظیمات SMTP SERVER این مسائل از این باقیمانده اند ، زیرا شما آدرس IP اختصاصی خود را برای استفاده خصوصی خود خواهید داشت ، دقیقاً به عنوان محدودیتی در تعداد پیام هایی که می توانید انتقال دهید.

پیام ها و سرورهای SMTP که بر آنها نظارت دارد ، یک کار مهم در تجارت فعلی را به عهده می گیرند. به شرطی که بخواهید یک تلاش برای تبلیغات ایمیل کاملاً سودمند و کاملاً ماهر داشته باشید ، تنظیمات SMTP SERVER راه اندازی سرور SMTP خود جایگزین باشکوهی است که باید در کنار تهیه کنندگان صریح این نوع اداره ها در نظر بگیرید. سرورهای استرالیا می توانند زیر بنایی را که یک سرور SMTP در آن زندگی می کند به شما بدهد و در صورت نیاز به شخصی که بتواند یک نفر را تنظیم کند و آن را برای شما نظارت کند ، پس می توانیم به روش صحیح نیز اشاره کنیم.

تقریباً مطمئناً ، نوآوری و اختراع بدون در نظر گرفتن اینکه این یک چارچوب وسایل نقلیه ، تجارت سرگرمی ، علوم پزشکی یا فناوری است ، تأثیر قابل توجهی در جهان داشته است. تنظیمات SMTP SERVER علاوه بر این ، نوآوری نیز به همین ترتیب بهبود یافته و روشی را به وجود می آورد که برای رابط با سرور خروجی / سرور SMTP سازگار نیست.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 202 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 86 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 732 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 4.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 266 بازدید
...