0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

در صورتی که قبلاً در هر نقطه حساب ایمیل را تنظیم کرده باشید ، پروتکل IMAP چیست به احتمال زیاد از شما خواسته شده است که از کدام کنوانسیون ایمیل استفاده کنید: POP یا IMAP. به نظر غیر روشن ، این تحقیق می تواند بسیار جالب باشد. در هر صورت ، عزم و اراده شما باعث می شود تا حد زیادی بر تجربه شما در ارسال ، دریافت و استفاده از پیام های ایمیل تأثیر بگذارد. در حالی که POP ، یا پروتکل اداره پست ، به عنوان شناخته شده ترین کنوانسیون ایمیل شناخته می شد ، IMAP - یا پروتکل دسترسی به پیام پیام اینترنتی - تصمیم گیری اکثریت قریب به اتفاق امروزه است. با آنچه IMAP است ، نحوه کار با آن ، چگونگی تفکر در مورد POP و نکات اساسی و جالب توجه زیر آن آشنا شوید.

IMAP: مبانی

همانطور که از نام آن استنباط می شود ، IMAP به شما اجازه می دهد تا در هر مکانی که هستید به پیام های ایمیل خود بروید. بخش بزرگی از زمان با استفاده از اینترنت بدست می آید. پروتکل IMAP چیست ایران هاست در اصل ، پیام های ایمیل روی سرورها قرار داده می شود. در هر نقطه ای که صندوق پستی خود را بررسی کنید ، مشتری ایمیل شما با سرور تماس می گیرد تا شما را با پیام های شما ارتباط برقرار کند. در نقطه ای که پیام ایمیلی را با استفاده از IMAP می خوانید ، واقعاً در حال بارگیری یا قرار دادن آن در رایانه شخصی نیستید. در عوض ، شما آن را از سرور خارج می کنید. پروتکل IMAP چیست پس از آن ، جستجوی ایمیل خود از چند ابزار مجزا و بدون از دست رفتن چیزی قابل تصور است.

سرورهای پست الکترونیکی ، مشتریان ایمیل و IMAP

بی دردسر ترین روش برای دیدن چگونگی عملکرد IMAP با در نظر گرفتن پروتکل IMAP چیست یک شخص متوسط ​​در بین مشتری و سرور ایمیل شما. سرورهای ایمیل هنگام ارسال و پذیرش پیام های ایمیل بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود IMAP ، آنها در سرور باقی می مانند ، مگر اینکه شما به طور واضح آنها را از آن پاک کنید. در زمانی که وارد یک مشتری ایمیل مانند Microsoft Outlook می شوید ، با سرور ایمیل با استفاده از IMAP تماس می گیرد. سپس هدرهای کل پیامهای ایمیل شما نشان داده می شود. در صورت خاموش کردن تصمیم برای فاش کردن پیام ، بلافاصله با این هدف بارگیری می شود که می توانید آن را مشاهده کنید - پیام ها بارگیری نمی شوند ، مگر اینکه مجبور شوید آنها را باز کنید.

IMAP در مقابل POP

در صورتی که احساس می کنید IMAP و POP قابل تعویض هستند ، پروتکل IMAP چیست دوباره بررسی کنید. POP با رسیدن به سرور ایمیل شما و بارگیری کلیه پیام های جدید شما از آن کار می کند. هنگام بارگیری ، آنها از سرور ناپدید می شوند. در صورت انتخاب ایمیل خود از یک ابزار جایگزین ، پیام هایی که از قبل بارگیری شده اند برای شما قابل دسترسی نخواهد بود. POP برای افرادی که به طور کلی پیام های ایمیل خود را از یک ابزار انفرادی مرور می کنند خوب است. افرادی که مسافرت می کنند و یا باید از وسایل مختلف به ایمیل خود دسترسی پیدا کنند ، با مدیریت ایمیل مبتنی بر IMAP بسیار بهبود می یابند.

استفاده از IMAP

در مقایسه با POP ، IMAP به شما اجازه می دهد تا پروتکل IMAP چیست پیام های ایمیل خود را بدون بارگیری در ابتدا ، بارگیری ، ترتیب ، خواندن و مرتب سازی بر روی آنها انجام دهید. بر این اساس ، IMAP فوق العاده سریع و ماهر است. علاوه بر این ، سرور تمام پیامهای ارسال شده را ردیابی می کند و به شما امکان می دهد از هر مکانی به پیام های ارسالی خود دسترسی پیدا کنید. مزیت IMAP پیام ها را از سرور به رایانه شخصی شما منتقل نمی کند. در عوض ، آن ایمیلی را که در رایانه شخصی شما قرار دارد با ایمیل موجود در سرور همزمان سازی می کند.

مزایای اصلی IMAP

چند شرایط مطلوب برای استفاده از IMAP وجود دارد. در ابتدا ، این امکان را برای شما فراهم می کند که با استفاده از همان تعداد وسایل مختلف مورد نیاز خود ، پروتکل IMAP چیست از هر مکانی به پیام های ایمیل خود برسید. دوم ، احتمالاً هنگام کلیک بر روی آن ، پیامی را بارگیری می کند. بنابراین ، لازم نیست قبل از درک آنها ، کلیه پیامهای جدید خود را بارگیری کنید و از سرور بارگیری کنید. سوم ، در نتیجه اتصالات با IMAP بارگیری نمی شوند. بر این اساس ، شما آماده هستید تا پیام های خود را با سرعت بیشتری بررسی کنید و دارای قدرت قابل توجهی در رابطه با باز شدن اتصالات باشید. در آخر ، IMAP را می توان به طور قطع مانند POP استفاده کرد - شما اساساً می توانید از مزایای دو کنوانسیون در یک قدردانی کنید.

از آنجا که جهان به نظر می رسد قابل حمل تر از هر زمان دیگری در حافظه اخیر است ، پروتکل IMAP چیست IMAP به نظر می رسد که به طور فزاینده ای شناخته شده است. گسترش تلفن های همراه ، ایستگاه های کاری ، تبلت ها و وسایل مختلف باعث می شود علاقه IMAP بیشتر از هر زمان دیگری باشد. در حالی که POP با افرادی که فقط از طریق چند ابزار از طریق ایمیل به ایمیل خود دسترسی دارند - و افرادی که ارتباط متوسط ​​با اینترنت دارند - به خوبی شناخته می شود پروتکل IMAP چیست مطمئن است که برای اکثریت افراد مشغول حاضر کنوانسیون تصمیم گیری باقی می ماند.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 329 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 809 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 246 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 5.7هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 381 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 974 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2.8هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط kashi (7.2هزار امتیاز)
...