0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

RSS مخفف "Really Simple Syndication" است. این راهی برای توزیع آسان لیستی از عناوین ، اعلامیه های به روزرسانی و بعضی اوقات مطالب برای تعداد زیادی از افراد است. RSS چیست را برای خواندن آسان سازمان می دهد.

RSS چه مشکلی را حل می کند؟
بیشتر افراد به بسیاری از وب سایتهایی ایران هاست که محتوای آنها در یک برنامه غیرقابل پیش بینی تغییر می کند علاقه مند هستند. نمونه هایی از اینگونه وب سایتها صفحات اطلاعات مربوط به محصول ، RSS چیست وب سایتهای پزشکی و وبلاگها.

بررسی مجدد هر وب سایت برای دیدن اینکه آیا محتوای جدید وجود دارد می تواند بسیار خسته کننده باشد.

اطلاع رسانی ایمیل از تغییرات ، راه حل اولیه برای این مشکل بود. متأسفانه ، هنگامی که اعلان های ایمیل را از چندین وب سایت دریافت می کنید ، آنها معمولاً بی نظم هستند و RSS چیست بسیار زیاد می شوند و اغلب در مورد اسپم اشتباه می گیرند.

RSS روشی بهتر برای اطلاع رسانی به مطالب جدید و تغییر یافته است. اعلان های مربوط به تغییرات در چندین وب سایت به راحتی کنترل می شوند و نتایج به دست آمده به خوبی سازمان یافته و متمایز از ایمیل ارائه می شوند.

RSS چگونه کار می کند؟
RSS با داشتن نویسنده وب سایت لیستی از اعلان ها در وب سایت خود را به روشی استاندارد حفظ می کند. به این لیست اعلان ها "RSS Feed" گفته می شود.RSS چیست افرادی که علاقه مند به پیدا کردن آخرین عناوین یا تغییرات هستند می توانند این لیست را بررسی کنند. برنامه های رایانه ای ویژه ای با عنوان "RSS aggregators" تهیه شده اند که بطور خودکار از طریق نماینده خود به فیدهای RSS از وب سایتهای مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند و نتایج را برای شما ترتیب می دهند. (فیدهای RSS و جمع كننده ها بعضاً "کانالهای RSS" و "RSS Readers" نیز خوانده می شوند.)

تولید فید RSS بسیار ساده است و هم اکنون صدها هزار وب سایت این ویژگی را از جمله سازمانهای مهم خبری مانند نیویورک تایمز ، بی بی سی و رویترز و همچنین بسیاری از وبلاگها ارائه می دهند.

RSS چه اطلاعاتی را ارائه می دهد؟
RSS اطلاعات بسیار اساسی برای انجام اعلان خود ارائه می دهد.RSS چیست از لیستی از موارد ارائه شده به ترتیب از جدیدترین تا قدیمی تر ساخته شده است. هر آیتم معمولاً از یک عنوان ساده تشکیل می شود که مورد را به همراه توضیحات کامل تر و پیوند به یک صفحه وب که اطلاعات واقعی در آن شرح داده می شود ، توصیف می کند. بعضی اوقات این توضیحات اطلاعات کاملی است که می خواهید بخوانید (مانند محتوای یک پست وبلاگ) و بعضی اوقات فقط خلاصه است.
شما یک وب سایت خبری مورد علاقه دارید ، RSS چیست دوست دارید با وقایع ارسال شده در وب سایت انجمن خود همگام باشید ، و هر هفته ده ها (یا بیشتر) بلاگ یا پادکست محبوب با محتوای تازه دارید.

بررسی هر سایت یک به یک برای همیشه طول خواهد کشید. ثبت نام در ایمیل آنها می تواند از گرفتن اطلاعات جدید اطمینان حاصل کند ، اما به راحتی می توانید ایمیل ها را به عنوان هرزنامه اشتباه بگیرید یا نادیده گرفتن آنها را به طور کلی در صندوق ورودی شلوغ خود نادیده بگیرید.RSS چیست تکیه بر بروزرسانی های رسانه های اجتماعی سایت ممکن است به معنای آن باشد که شما یک چیز مهم را از دست داده اید.

با این وجود ، در یک فید RSS ، این به روزرسانی ها و اعلان ها به صورت واقعی جمع آوری ، سازماندهی و به روز می شوند و در یک مکان قرار می گیرند تا همه شما به یکباره مشاهده کنید.

RSS چیست؟

RSS مخفف Really Simple Syndication است. این شامل فایلهایی است که به راحتی توسط رایانه ای به نام فایلهای XML خوانده می شوند که به طور خودکار اطلاعات را به روز می کنند.

این اطلاعات توسط RSS Feeder کاربر دریافت می شود که پرونده ها را با فرمت آسان خواندن ، به جدیدترین به روزرسانی ها از وب سایت ها تبدیل می کند. این عناوین ، خلاصه ها ، اطلاعیه های به روزرسانی و پیوند به مقالات در صفحه وب سایت موردعلاقه شما را تغذیه می کند.

این محتوا در زمان واقعی توزیع می شود ، به طوری که نتایج برتر در فید RSS همیشه آخرین مطالب منتشر شده برای یک وب سایت است.

یک فید RSS به شما امکان می دهد eZine سفارشی شده RSS چیست خود را از به روزترین مطالب برای موضوعات و وب سایت های مورد علاقه خود ایجاد کنید.

چگونه اطلاعات از وب سایت به خوراک شما می رسند؟

نویسنده وب سایت یا پادکست مورد علاقه شما یک فید RSS ایجاد می کند که لیستی از به روزرسانی ها یا اعلان های جدید را در خود نگه می دارد. شما می توانید این لیست را به تنهایی بررسی کنید ، یا می توانید در این فید مشترک شوید تا به روزرسانی ها در خواننده خوراک شما ظاهر شود. این باعث می شود بلافاصله از به روزرسانی ها تأیید شود.

چه اطلاعاتی به نظر می رسد؟

در یک فیدخوان ، اطلاعات مختصر و اساسی راجع به محتوای کامل مشاهده خواهید کرد. اینها به ترتیب زمانی ارسال شده اند به طوری که ورودی برتر آخرین نوشته منتشر شده است.

فید RSS یک عنوان ، توضیحات و پیوند به محتوای اصلی را نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا به سرعت از طریق آنچه که به شما علاقه دارد و rss plugins وردپرس آنچه نمی دانید علف هرز کنید. وقتی چیزی را که دوست دارید پیدا کنید ، می توانید برای جستجوی محتوای کامل روی آن کلیک کنید.

این همه تشکر از یک Agregatorator است

بنابراین چگونه این واقعاً کار می کند؟ یک جمع کننده مسئولیت راحتی در فیدهای RSS را بر عهده دارد.

جمع کننده RSS وب سایت ها را برای محتوای جدید به طور خودکار بررسی می کند. بلافاصله آن محتوا را به سمت فید شما می کشد ، بنابراین لازم نیست برای RSS چیست یافتن محتوای جدید ، هر وب سایت را جداگانه بررسی کنید.

جمع کننده حتی با ذکر تعداد مقاله ها یا مطالب مربوط به هر وب سایت که دنبال می کنید ، مواردی را که در دست دارید و هنوز خوانده نشده است.

به شما کمک می کند تا سریعتر ببینید که چه چیزی در وب سایتهایی که مورد علاقه شما هستند اتفاق می افتد.

چگونه می توانید وب سایت ها را به خواننده RSS خود اضافه کنید؟

بیشتر و بیشتر ، وب سایت ها این روند را برای شما ساده می کنند. وقتی در وب سایت مورد علاقه خود هستید ، با حروف RSS یا XML به دنبال یک آیکون کوچک نارنجی باشید. وقتی روی آن آیکون کلیک می کنید ، آن آدرس وب را اضافه می کنید یا به خواننده خود پیوند می دهید. همچنین می توانید یک وب سایت را در خواننده خود جستجو کرده و آن را به فید خود اضافه کنید.

زیبایی فیدهای RSS این است که آنها به طور معمول قابل تنظیم در خواننده شما یا از وب سایت مورد نظر خود هستند. انتخاب کنید که فقط در بخش ورزشی یا هنری روزنامه محلی خود به روز شوید.

یک هشدار خبری تخصصی Google را انتخاب کنید RSS چیست که از طریق فید شما به شما تحویل داده شود. پارامترهای جستجو را در مورد Craigslist برای چیزی که می خواهید پیدا کنید تنظیم کنید و به روزرسانی هایی را دریافت کنید که با شرایط جستجوی شما مطابقت دارد.

حتی با روش های بی شماری برای دریافت اطلاعات این روزها ، فیدر RSS همچنان راهی برای خود دارد تا بتوانید در مورد آنچه برای شما مهم است به روز شده باشید.

با توجه به سلیقه های شما ، یک فید RSS تضمین می کند RSS چیست که اطلاعات مهم را فقط برای شما از دست ندهید یا فراموش نکنید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (347 امتیاز)
+1
خواهشا در قالب سوال و جواب دانش خودتون رو در اختیار بقیه بزارید.
الان این سوال بعنوان یه سوال بی پاسخ توی لیست سوالات نمایش داده میشه

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 355 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 842 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 449 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 245 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 434 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 651 بازدید
سوال شده 8 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط Saeed Zarinfam (1.1هزار امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 363 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط hldv (760 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ 235 بازدید
سوال شده 10 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...