0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

 CMS شما را قادر می سازد از سایت جدید خود سریعتر و آسان تر تغییرات را انجام دهید ، از بروزرسانی های اصلی مانند طراحی مجدد وب سایت نرم افزار مدیریت محتوا یا گرفته تا بروزرسانی های جزئی مانند تغییر تصویر در صفحه اصلی خود. CMS چیست به جای استخدام یک توسعه دهنده یا تلاش برای ویرایش کد خود ، می توانید برای بروزرسانی و ویرایش محتوای وب سایت ایران هاست خود وارد داشبورد CMS خود شوید. این به شما امکان می دهد محتوای خود را پویا و مرتبط نگه دارید.

اگر سایت شما در حال رشد است ، برای رفع نیازهای شما ممکن است نیاز به ارتقاء CMS داشته باشید. می توانید با بررسی چند سیستم برتر CMS در زیر ، جستجوی خود را شروع کنید.

CMS
با استفاده از CMS Hub ، می توانید وب سایتهایی ایمن ، قدرتمند و بهینه شده برای موتورهای جستجو ایجاد کنید.

با استفاده از این پلتفرم متصل همه به یک ، شما می توانید بر اساس داده های HubSpot CRM خود ، محتوای شخصی سازی شده را برای بازدید کنندگان ایجاد کنید CMS چیست قالب ها و سبک های نرم افزار مدیریت محتوا یا سفارشی ایجاد کنید ، تست های A / B را بر روی محتوای چند زبانه اجرا کنید ، مشاهده تجزیه و تحلیل عملکرد و موارد دیگر.

این CMS اختصاصی با ترکیب سهولت استفاده و انعطاف پذیری ، برای مشاغل با تیم های متنوع بازاریاب ، توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات که به دنبال رشد هستند ، ایده آل است.

درباره گزینه های سفارشی سازی CMS Hub ، پشتیبانی چند زبانه ، داشبورد گزارش و موارد دیگر بیشتر بیاموزید.

2. وردپرس
WordPress یک پلتفرم خود میزبان است که از من استفاده می کند
تعداد سایتها شما می توانید با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ ، نرم افزار مدیریت محتوا به راحتی و به سرعت یک سایت وردپرس بسازید و CMS چیست سپس آن را با هر یک از هزاران افزونه و مضمون موجود در فهرست رسمی وردپرس یا سایر سایتهای شخص ثالث ، سفارشی سازی کنید.

آیا می خواهید فرم و چت زنده را به سایت خود اضافه کنید؟ نرم افزار مدیریت محتوا موضوعی را می خواهید که با یک سازنده بصری داخلی و آزمایش اسپلیت ساخته شده باشد؟ بهترین CMS با استفاده از افزونه ها و مضامین وردپرس مانند اینها ، می توانید یک تجربه منحصر به فرد خاص برای برند خود ایجاد کنید.

3. جوملا
صاحبان سایت که به دنبال کارایی بیشتری در سیستم عامل هستند ، ممکن است یک گزینه جایگزین وردپرس مانند جوملا را امتحان کنند.

مانند وردپرس ، جوملا CMS منبع باز است. آنچه جوملا را از هم جدا می کند ، نرم افزار مدیریت محتوا پشتیبانی داخلی چند زبانه و گزینه های پیشرفته مدیریت کاربر و محتوا است که آن را برای عضویت ، اجتماع و سایت های شبکه های اجتماعی ایده آل می کند.

سایت اجتماع جوملا CMS

4- دروپال
دروپال یک CMS بسیار انعطاف پذیر است که مورد حمایت CMS چیست شرکت های نرم افزار مدیریت محتوا بزرگ و سازمان های دولتی مانند ناسا است. در حالی که برای بهره برداری کامل از قدرت این سیستم عامل به تجربه توسعه وب نیاز دارید ، دیگر لازم نیست از ابتدا شروع کنید.

علاوه بر ویژگی های خارج از جعبه ، می توانید از بین 44000 ماژول موجود در دایرکتوری آن و هزاران موضوع رایگان ، مخزن تم را برای ساخت یک سایت پیچیده انتخاب کنید که حجم زیادی از داده ها و ترافیک سنگین را در اختیار شما قرار می دهد.

نسخه خود میزبان Magento ، معروف به Magento OpenSource ، مانند دروپال دنیای تجارت الکترونیک است. این بسیار انعطاف پذیر و ایمن است ، اما یادگیری و استفاده از تمام قابلیت های داخلی و برنامه های افزودنی آن دشوار است

با Magento ، شما می توانید چندین فروشگاه را مدیریت کنید ، از چندین ارائه دهنده حمل و نقل در سراسر جهان استفاده کنید و در کشورهای مختلف ، زبان ها و ارزهای مختلف معامله کنید - همه در همان داشبورد مشابه.

بنابراین ، اگر وقت و منابع کافی برای سرمایه گذاری در راه اندازی و نگهداری دارید ، می توانید با یک موجودی عظیم محصول و دسترسی جهانی ، CMS چیست یک فروشگاه آنلاین بسازید.

6. جریان وب نرم افزار مدیریت محتوا
Webflow یک سیستم مدیریت محتوای "بصری" است که برای پر کردن شکاف بازار برای طراحان وب که می خواهند بدون ایجاد نگرانی در مورد میزبانی ، امنیت یا عملکرد ، روی ایجاد و سفارشی سازی سایت ها تمرکز کنند.

با Webflow ، می توانید با یکی از صدها قالب از پیش ساخته یا شروع از ابتدا با استفاده از طراح Webflow که در زیر نشان داده شده است ، شروع کنید.

همچنین می توانید عملکرد سایت خود را از طریق ادغام های شخص ثالث یا تعبیه کد HTML گسترش دهید. از آنجا که حداقل به دانش HTML ، CSS و طراحی وب نیاز دارد ، نرم افزار مدیریت محتوا برای طراحان یا آژانس های آزمایشی مناسب است.

اگر به دنبال یک CMS ساده تر و سبک تر به وبلاگ نویسی هستید ، نرم افزار مدیریت محتوا یک گزینه عالی است. Ghost یک CMS بدون سر است ، بدین معنی که بدن آن (مخزن محتوا) از سر آن جدا می شود (لایه ارائه).

در اصل ، این به شما امکان می دهد تا محتوا را ایجاد و مدیریت کنید و سپس آن محتوا را از طریق API های Node.js (یا یک ابزار جلویی دیگر که ترجیح می دهید) CMS چیست به هر پلت فرم و کانال ، از ساعت های هوشمند تا هدست های واقعیت واقعیت تحویل دهید.

با یک ویرایشگر بصری و ابزارهای داخلی جستجوگرها ، به وبلاگ نویسان و مبتدیانی که می خواهند سایتی اساسی داشته باشند ، ایجاد و مدیریت ساده می کند.

ghost cms به عنوان مثال از پلتفرم با نسخه های نمایشی رومیزی و موبایل

برای ساخت سایت خود از CMS استفاده کنید
استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند CMS Hub یا WordPress برای ساخت و مدیریت سایت شما می تواند به شما در رشد زمان کمک کند. CMS نه تنها محتوای وب شما را در یک مکان ذخیره CMS چیست می کند ، بلکه از همکاری در تیم ها نیز پشتیبانی می کند ، امکان بروزرسانی سریع و آسان را فراهم می کند ، و قالب ها و افزونه هایی را برای شخصی سازی سایت شما ارائه می دهد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 476 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 701 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در برنامه نویسی توسط HA (347 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 930 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 526 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 660 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 905 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 424 بازدید
...