0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

وردپرس خطاهای خاص خود را برای مقابله با آنها دارد نحوه تست سایت وردپرسی که بیشتر آنها به دلیل مشکلات سازگاری بوجود می آیند. راه حل نصب یک سایت محلی تست وردپرس برای ویندوز ایران هاست… یا است (اما این موضوع در مورد زمان دیگری صحبت خواهیم کرد)

 

داشتن نسخه محلی سایت خود برای بازی با شما امکان می دهد بدون ترس از خطاهایی که در صفحات زنده شما ظاهر می شوند - یا بدتر از همه ، آنها را کنید.نحوه تست سایت وردپرسی خوشبختانه ، راه اندازی یک سایت محلی تست وردپرس برای ویندوز به اندازه صدایی پیچیده نیست.
در این پست ، خواهیم دید که چرا باید از یک سایت تست وردپرس استفاده کنید ، سپس نحوه انجام آن را در سه مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. بیا شروع کنیم!
چرا از سایت تست وردپرس استفاده می کنید؟
دلایل زیادی برای استفاده از سایت محلی تست وردپرس برای ویندوز وجود دارد نحوه تست سایت وردپرسی که برخی از آنها عبارتند از:
استفاده از یک سایت آزمایش محلی به شما کمک می کند تا قبل از رسیدن به سایت زنده خود ، مشکلات سازگاری بین مضامین ، افزونه ها و هسته وردپرس خود را ریشه کن کنید. می توانید به راحتی یک کپی از سایت خود ایجاد کنید ، آن را به صورت محلی میزبانی کنید ، نحوه تست سایت وردپرسی یک آزمایش را انجام دهید و پس از انجام کار دوباره به آن مهاجرت کنید. همین اصل برای آزمایش سایر مضامین یا افزونه ها کاربرد دارد.
سایت های تست محلی برای توسعه دهندگان وب یا طراحانی که می خواهند کار خود را خصوصی نگه دارند تا رسیدن به نقاط عطف خاص ، مناسب باشد. نحوه تست سایت وردپرسی شما در هزینه های میزبانی صرفه جویی می کنید ، و خطر از کار افتادن مشتری را از بین می برید.
شما دوست دارید با چیزهای مرتبط با وردپرس ارتباط برقرار کنید (مثل ما!).
با توجه به همه اینها ، زمان آن رسیده است که به درون فرآیند فرو برویم.
نحوه راه اندازی یک سایت محلی تست وردپرس برای ویندوز
سه مرحله برای بلند شدن و راه اندازی با سایت محلی تست وردپرس خود برای ویندوز وجود دارد. بیایید ترک کنیم!


مرحله 1: مزیت WampServer صفحه اصلی WampServer. این نرم افزار بسیار خوب یک محیط توسعه وب را در رایانه شما ایجاد می کند.نحوه تست سایت وردپرسی قسمت اول نام آن مخفف Windows، Apache، MySQL و PHP (WAMP) است - ترکیبی که شما را قادر به اجرای یک سرور وب محلی می کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه کار می کند.
اول از همه ، نصب مربوطه را برای نسخه ویندوز خود - 32 یا 64 بیتی - از صفحه اصلی WampServer بارگیری کنید:
گزینه های بارگیری WampServer.
وقتی بارگیری شما به پایان رسید ، نحوه تست سایت وردپرسی مراحل نصب را طی کنید. به کلیک روی Next ادامه دهید تا اینکه نصب کننده سؤال کند که آیا می خواهید مرورگر پیش فرض خود را از Internet Explorer تغییر دهید (البته کدام کار را می کنید). قابلیت اجرای مرورگر جایگزین خود را در پوشه Program Files پیدا کنید ، سپس هنگام نصب از شما درباره ویرایشگر متن خود ، مراحل (اگر می خواهید) را تکرار کنید.
پس از اتمام نصب ، وارد منوی Start خود شوید و روی Wampserver64 (یا Wampserver32 بسته به نسخه خود کلیک کنید) کلیک کنید. نماد WampServer اکنون در سینی سیستم شما ظاهر می شود. این برای این مرحله است!


مرحله 2: ایجاد یک پایگاه داده برای سایت وردپرس خود
به نماد WampServer در سینی سیستم خود نگاهی بیندازید. رنگ آمیزی قرمز نشان می دهد سرور شما در حال اجرا نیست ، نارنجی به این معنی است که باید سرور وب Apache خود را پیکربندی کنید ، و سبز بدان معنی است که همه چیز به آرامی پیش می رود.
اگر نماد شما سبز است ، می توانید درست در ایجاد یک بانک اطلاعاتی در مرحله سوم پرش کنید. با فرض اینکه سرور وب آپاچی شما به درستی کار نمی کند ، به احتمال زیاد مقصر برنامه دیگری با استفاده از همان پورت است. برای فهمیدن این مورد ، روی نماد WampServer کلیک راست کرده و به Tools »Port Port 80 بروید. باید

خطای زیر را ببینید:
WampServer خطای پورت Apache را نشان می دهد.
صفحه خطا را ببندید و به ابزارها بروید »از پورت دیگری به غیر از 80 استفاده کنید. سپس برنامه درگاه موجود را پیشنهاد می کند - روی OK کلیک کنید:
تنظیم پورت متناوب برای سرور آپاچی خود.
نماد شما باید فوراً سبز شود. اگر اینطور نیست نحوه تست سایت وردپرسی ، روی آن کلیک کرده و گزینه Restart All Services (انتخاب مجدد) را انتخاب کنید. با مراجعه به آدرس محلی خود (به عنوان مثال http: // localhost: 8080 یا http://127.0.0.1:8080) با استفاده از مرورگر پیش فرض WampServer ، آن را تست کنید. برای این آموزش ، ما به http: // localhost: 8080 می چسبیم ، اما بسته به این که از پورت استفاده می کنید ، بسته به نوع شما متفاوت است.
آدرس localhost شما پس از نصب WampServer. نحوه تست سایت وردپرسی با وجود اینکه یکی از سیستمهای مدیریت محتوا (CMS)صفحه ای که پس از اتصال به آدرس محلی خود مشاهده خواهید کرد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 227 بازدید
...