0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

Laravel یک چارچوب PHP با منبع باز است ، فریم ورک لاراول چیست که قابل فهم و قوی است. این یک الگوی طراحی مدل مشاهده-کنترل کننده را دنبال می کند. Laravel از اجزای موجود در چارچوب های مختلف استفاده می کند که به ایجاد یک برنامه وب کمک می کند. برنامه وب به این ترتیب طراحی شده تر و عملی تر است.

Laravel مجموعه ای از ویژگی های غنی را ارائه می دهد ایران هاست که شامل ویژگی های اصلی چارچوب های PHP مانند CodeIgniter ، Yii و سایر زبان های برنامه نویسی مانند Ruby on Rails است. Laravel مجموعه ای از ویژگی های بسیار غنی دارد که باعث افزایش سرعت توسعه وب می شود.

اگر با Core PHP و Advanced PHP آشنا باشید ، Laravel وظیفه شما را آسانتر می کند. فریم ورک لاراول چیست اگر می خواهید وب سایت را از ابتدا تهیه کنید ، زمان زیادی را صرفه جویی می کند. علاوه بر این ، وب سایت ساخته شده در لاراول امن است و از حملات چند وب جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از لاراول
لاراول در هنگام طراحی یک برنامه وب بر اساس آن ، مزایای زیر را به شما ارائه می دهد -

با توجه به چارچوب Laravel ، برنامه وب مقیاس پذیرتر می شود.

زمان قابل توجهی در طراحی برنامه وب صرفه جویی می شود ، فریم ورک لاراول چیست زیرا Laravel در توسعه برنامه وب از اجزای سازنده استفاده می کند.

این شامل مکان های نام و رابط ها می شود ، بنابراین به سازماندهی و مدیریت منابع کمک می کند.

ابزاری است که کلیه وابستگی ها و کتابخانه ها را در بر می گیرد. فریم ورک لاراول چیست این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به چارچوب ذکر شده ، پروژه ای را ایجاد کند (برای مثال ، مواردی که در نصب لاراول مورد استفاده قرار می گیرند). کتابخانه های شخص ثالث با کمک آهنگساز به راحتی قابل نصب هستند.

تمام وابستگی ها در پرونده آهنگساز.جسون ذکر شده است که در پوشه منبع قرار گرفته است.

رابط خط فرمان که در لاراول استفاده می شود Artisan نام دارد. فریم ورک لاراول چیست این شامل مجموعه ای از دستورات است که در ساخت یک برنامه وب کمک می کند. این دستورات از چارچوب Symphony گنجانیده شده است ، و در نتیجه ویژگی های اضافی در Laravel 5.1 (آخرین نسخه Laravel) به وجود می آید.

ویژگی های لاراول
Laravel ویژگی های کلیدی زیر را ارائه می دهد که این یک گزینه ایده آل برای طراحی برنامه های وب است -

مدولار بودن
Laravel 20 کتابخانه و ماژول ساخته شده فراهم می کند که به پیشرفت برنامه کمک می کند. هر ماژول با مدیر وابستگی آهنگساز که به روزرسانی ها را آسان می کند یکپارچه شده است.

قابلیت تست
Laravel شامل ویژگی ها و یاران است که به آزمایش از طریق موارد مختلف آزمایش کمک می کند. این ویژگی به حفظ کد مطابق با الزامات کمک می کند.

مسیریابی
Laravel یک رویکرد انعطاف پذیر را برای کاربر برای تعریف مسیرها در برنامه وب فراهم می کند. مسیریابی به مقیاس بهتر برنامه کمک می کند و عملکرد آن را افزایش می دهد.

مدیریت پیکربندی
یک برنامه وب طراحی شده در Laravel در محیط های مختلف اجرا خواهد شد ، فریم ورک لاراول چیست به این معنی که تغییر مداوم در پیکربندی آن ایجاد می شود. مزیت Laravel یک رویکرد مداوم برای رسیدگی به پیکربندی به روشی کارآمد ارائه می دهد.

Query Builder و ORM
Laravel شامل یک سازنده پرس و جو است که در جستجوی پایگاه داده با استفاده از روش های مختلف زنجیره ای ساده کمک می کند. این برنامه ORM (Object Relation Mapper) و اجرای ActiveRecord را با نام Eloquent فراهم می کند.

سازنده طرحواره
Schema Builder تعاریف بانک اطلاعاتی و طرحواره را در کد PHP حفظ می کند. همچنین ، پیگیری تغییرات را در رابطه با مهاجرت پایگاه داده حفظ می کند.

موتور قالب
Laravel از موتور Blade Template ، یک زبان قالب سبک استفاده می کند فریم ورک لاراول چیست که برای طراحی بلوک های سلسله مراتبی و چیدمان هایی با بلوک های از پیش تعریف شده استفاده می شود که شامل محتوای پویا است.

پست الکترونیک
Laravel شامل یک کلاس پستی است که به ارسال نامه با محتوای غنی و پیوست های برنامه وب کمک می کند.

احراز هویت
تأیید اعتبار کاربر یک ویژگی متداول در برنامه های وب است. Laravel طراحی احراز هویت را آسان می کند زیرا شامل ویژگی هایی از قبیل ثبت نام ، رمز عبور فراموش شده و ارسال یادآوری گذرواژه است.

Laravel از Redis برای اتصال به یک جلسه موجود و حافظه پنهان عمومی استفاده می کند. Redis با جلسه به طور مستقیم تعامل دارد.

Laravel شامل خدمات صفی مانند ارسال تعداد زیادی کاربر یا فریم ورک لاراول چیست کار مشخص شده Cron است. این صف ها بدون انجام انتظار برای انجام کار قبلی ، در انجام کارها به روشی آسان تر کمک می کنند.

Laravel 5.1 شامل Command Bus است که در اجرای دستورات و اعزام حوادث به روشی ساده کمک می کند. دستورات موجود در Laravel طبق چرخه حیات برنامه عمل می کنند.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 342 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 284 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 145 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 656 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 322 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 328 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 805 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 245 بازدید
...