0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

گوگل وظیفه منبع باز صفحه های تلفن همراه را تسریع کرد AMP چیست؟ تا تضمین کند که صفحات وب سایت متنوع با سرعت ایده آل کار می کنند.

سرمایه گذاری AMP قصد دارد با ایجاد اجازه به شما در ساخت صفحات وب سایت و تبلیغاتی که بطور قابل اعتماد سریع ، شگفت انگیز و با عملکرد بالا در بین ابزارها و AMP چیست؟ مراحل گردش انجام می شود ، وب آینده را با هم ایجاد کند.

AMP به عنوان تیمی با تعداد زیادی طراح ، AMP چیست؟ توزیع کننده ، سایت ، سازمان گردش خون و سازمان های فنی کار می کرد. تا به امروز بیش از 1.5 میلیارد صفحه AMP ساخته شده است ، و بیش از 100 مورد تحقیق در مورد رانندگی ، تولید کنندگان فناوری ارتقاء و CMS تأمین کننده طراحی AMP هستند.

در نقطه ای که صفحات متنوع را در گروه AMP ایجاد می کنید:

1. بهتر و تعهد: صفحاتی که در بارگذاری منبع باز AMP در یک فلاش ساخته شده اند ، و به مشتریان یک تجربه آرامش بخش و بیشتر جذاب در تلفن های همراه و محل کار خود می بخشند.

2. سازگاری و نتایج: مشاغل AMP چیست فرصت دارند تا ضمن حفظ و AMP چیست؟ بهبود KPI ، چگونگی معرفی ماده خود و فروشندگان نوآوری برای استفاده را نتیجه بگیرند.

احتمالاً قبلاً روی یک صفحه AMP کلیک کرده اید ، اما آن را به راحتی درک نکردید. اصلی ترین چیزی که شما ممکن است مشاهده کرده باشید این است که بلافاصله صفحه بعد از کلیک کلیک کنید. صفحات سایت ساخته شده توسط AMP دارای یک اشاره گر گراز در خروجی پرس و جو هستند.

این وسیله ای است که می توانید AMP را در موارد لیست درک کنید:

ضبط صفحه نمایش نحوه عملکرد AMP در خروجی پرس و جو را نشان می دهد

این موضوعی است که یک صفحه AMP با صفحه معمولی سایت متضاد به نظر می رسد:

انگیزه این که چرا صفحات AMP بلافاصله بارگیری می شوند به این دلیل است که AMP HTML / CSS و JavaScript را محدود می کند ، اجازه می دهد AMP چیست؟ سریعتر صفحات وب سایت متنوع ارائه شود. برخلاف صفحات قابل حمل استاندارد ، صفحات AMP در نتیجه توسط Google AMP Cache برای بارهای سریعتر در جستجوی Google ذخیره می شوند.

مشتری ها هنگامی که در تلفن های همراه خود هستند ، خواسته های خاصی دارند ، به برخوردهای مهم ، مهم و سریعتر نیاز دارند - برای تضمین خواسته های گروه مورد علاقه شما ، دیدار با AMP هوشمندانه ترین انتخاب شماست.

این راهنما همه آنچه را که باید در مورد سرمایه گذاری منبع باز AMP فکر کنید ، به شما منتقل می کند. ما متدولوژی خاصی از نحوه عملکرد AMP را تجربه خواهیم کرد و چه چیزی باعث می شود صفحات بسیار سریع بارگذاری شوند.

این راهنما همچنین تحقیقات متنی را در مورد چگونگی AMP چیست؟ استفاده از AMP در افزایش تغییرات سازمانها در تغییر مشاغل و مزایایی که هنگام AMPlify صفحات خود به شما کمک می کند ، برجسته می کند. قسمت آخر در مورد صفحات ارائه خدمات پس از کلیک شایع AMP چیست موبایل صحبت می کند و چرا شما باید صفحات را تهیه کنید تا به بازدید کنندگان بتوانید درک سریعتر و به تدریج قابل توجه درک بعد از کلیک را ارائه دهید.

بخش 2: چگونه کار AMP را انجام می دهید؟

گوگل ساختار فشرده سازشده صفحه های تلفن همراه (AMP) را در فوریه سال 2016 به حرکت درآورد. این ساختار با توجه به این واقعیت ساخته شده است که به جای برخوردهای قابل حمل و ناخوشایند که دارای مشتری باشد ، نیاز به انجام برخوردهای مشتری به روز شده و محکم وجود دارد. به طور مداوم مدیریت کنید

Google کار AMP را برای ساختاری شروع کرد که روشی دقیق برای برخوردهای ساده و متنوع از صفحه ارائه می دهد. سرمایه گذاری منبع باز AMP همه چیز در بایگانی شده ، بطور موثر قابل استقرار ، اعتبار پذیری و لزوما در مورد قرار دادن مشتری در ساختار صفحه است.

استفاده از وب قابل حمل از کارایی همه جانبه در همه جای دنیا AMP چیست؟ استفاده بیش از حد کرده است. در واقع ، حتی ملت ها ، به عنوان مثال ، هند ، مکزیک و اندونزی چندین بار تلفن همراه بالاتری در مقابل استفاده از منطقه کار دارند

به این سؤال پاسخ دهید - تا چه اندازه اعتماد دارید که یک صفحه چند منظوره در سایت پشته شود؟

طبق اطلاعاتی که توسط Google و SOASTA جمع آوری شده ، 40٪ از مشتریان صفحه ای را که طول می کشد بیش از سه ثانیه طول می کشد ، می گذارند.

این است که به طور مداوم شما باید توجه مشتری را که تبلیغ شما را ترجیح داده و بر روی آن کلیک کنید ، نگه دارید. علاوه بر این ، اگر صفحه سایت شما از پشته شدن AMP چیست؟ در زمان قبلی غفلت می کند ، شما این تبلیغات را انجام داده اید ، اما کمی فکر کنید که چقدر قانع کننده بود ، بیهوده است. خبر هولناک راهی است که طبق اطلاعات بیشتر محلی های همه کاره با خرده فروشی در حدود 6.9 ثانیه طول می کشد ، یعنی بیش از دو برابر اندازه زمان 40٪ مشتری قبل از ترک صفحه است.

چگونه سرعت صفحه نرخ پرش را تأثیر می گذارد

سرعت یک عامل مهم هنگام تخمین نرخ جست و خیز برای صفحات سایت قابل حمل است. قبل از اینکه ما به این شفاف سازی بیشتر بپردازیم ، AMP چیست اساساً در دو جنبه برای نرخ باب سایت قابل حمل به عنوان مثال زمان آماده شده DOM و زمان بارگذاری صفحه کامل در نظر گرفته شده است:

این افشای ترسناک درباره سرعت بارگذاری صفحه را در نظر بگیرید:

سایت همه کاره عادی 19 ثانیه طول می کشد تا بیش از یک ارتباط 3G ایجاد شود ، و 77٪ از محل های قابل حمل فرض می کنند کنترل بیش از 10 ثانیه برای انباشت.

Google متوجه شد که برای هر ثانیه اضافی که یک صفحه در آن ایجاد می شود ، 20 درصد کاهش می یابد. برای تجزیه و تحلیل ، مقصدهایی که در 5 ثانیه انباشته شده AMP چیست؟ دارای یک href =  از انگیزه دانش / تحقیق-اطلاعات / نیاز به سرعت قابل حمل-چگونه-اثرات بی ثباتی همه کاره- درآمد توزیع کننده / "rel =" noopener "target =" _ blank "> 2 برابر درآمد تبلیغاتی همه کاره نسبت به محلی که در 19 ثانیه انباشته شده اند.

احتمالاً 61٪ مشتری ها به سایت چند منظوره ای که برای دستیابی به آنها مشکل داشته اند برنمی گردند.

من این معنی را پیدا نمی کنم؟

به شرط خاموش بودن بار صفحه قابل حمل لحظه ای نیست ، به اندازه کافی سریع برای مشتری نیست ، آنها باب می شوند و احتمالاً برنمی گردند.

برای تضمین این که در صفحه AMP چیست همه کاره شما رخ نمی دهد ، مهم است که شما سی قابل حمل خود را AMPlify کنید

از زمان اعزام آن تقریباً دو سال قبل ، wordpress amp plugin 25 میلیون منطقه بیش از 4 میلیارد صفحه AMP توزیع کرده اند:

ضبط صفحه نشان می دهد که تعداد صفحات AMP از زمان اعزام توزیع شده اند.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 406 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 329 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 340 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 812 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 17.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
...