0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

عبارت "قالب" در هنگام کار با مباحث وردپرس فایل های اصلی وردپرس به روش های مختلفی استفاده می شود:

اسناد قالب در داخل یک موضوع وجود دارد و نحوه نمایش سایت شما را بیان می کند.

الگوهای صفحه آنهایی هستند که فقط برای صفحات اعمال می شوند تا ظاهر و احساس خود را تغییر دهند. یک طرح صفحه می تواند در یک صفحه انفرادی ،فایل های اصلی وردپرس یک بخش صفحه یا یک کلاس از صفحات اعمال شود.

برچسب های چیدمان در ظرفیت های WordPress فایل های اصلی وردپرس کار می کنند که می توانید از آنها در یک ضبط فرمت برای بازیابی و نمایش اطلاعات استفاده کنید ، (برای مثال ، the_title () و the_content ()).

قالب سلسله مراتبی منطقی است که وردپرس فایل های اصلی وردپرس برای انتخاب کدام یک از فایل های طرح موضوعی برای استفاده از شرط ذکر شده در این ماده استفاده می کند.

موضوعات وردپرس از اسناد چیدمان تشکیل شده است.فایل های اصلی وردپرس این اسناد پی اچ پی هستند که ترکیبی از HTML ، برچسب الگو و کد PHP را شامل می شوند.

در مرحله ای که می خواهید موضوع خود را بسازید فایل های اصلی وردپرس از اسناد فرمت برای تأثیرگذاری در طراحی و برنامه ریزی قطعات مختلف سایت خود استفاده خواهید کرد.به عنوان مثال ، شما می توانید از طرح header.php برای ایجاد یک هدر فایل های اصلی وردپرس یا فرمت comments.php برای ترکیب کردن اظهارات استفاده کنید.

در زمانی که شخصی از صفحه ای در سایت شما بازدید می کند ،فایل های اصلی وردپرس WordPress یک طرح بستگی به درخواست شما دارد. نوع ماده ای که فایل های قالب وردپرس توسط سند فرمت نشان داده شده است توسط نوع پست مربوط به سابقه طرح کنترل می شود.فایل های قالب وردپرس قالب سلسله مراتب نشان می دهد که سابقه چیدمان وردپرس بستگی به نوع درخواست و اینکه آیا قالب در موضوع وجود دارد بستگی دارد. سرور در آن مرحله ، PHP را در طرح تجزیه می کند و فایل های اصلی وردپرس HTML را به میهمان باز می گرداند.

ابتدایی ترین سند چیدمان index.php است ،فایل های اصلی وردپرس در صورتی که یک طرح بطور تدریجی و صریح در زنجیره اهمیت فرمت پیدا نشود ، ترفند همه قالب است. فایل های قالب وردپرس اگرچه یک موضوع فقط به یک قالب index.php نیاز دارد ، به طور مرتب مباحث دارای طرح بندی های مختلفی برای نشان دادن انواع و تنظیمات ماده متنوع است.

کسری فرمت کمی از یک طرح است که به عنوان فایل های قالب وردپرس یک قطعه از قالب دیگر ، به عنوان مثال ، یک عنوان سایت درج می شود. بخش های طرح بندی می توانند در قالب های مختلف کاشته شوند و ساده سازی موضوع را انجام دهند. قسمتهای طرح بندی معمولی شامل موارد زیر است:

  1. header.php برای ایجاد هدر سایت
  2. footer.php برای ایجاد پاورقی
  3. sidebar.php برای ایجاد نوار کناری

در حالی که سوابق طرح بالا موارد منحصر به فرد در وردپرس هستند و فایل های اصلی وردپرس فقط به یک بخش از صفحه اعمال می شوند ، می توانید تعداد تعداد بخش های فرمت را تهیه کرده و آنها را برای سایر اسناد طرح بندی به خاطر بسپارید.

اسناد طرح وردپرس منظم فایل های اصلی وردپرس با فرمت WordPress را ثبت می کند

در زیر مجموعه ای از قالب ها و سوابق اساسی موضوع درک شده توسط وردپرس قرار دارد.

index.php

رکورد طرح اولیه. فایل های اصلی وردپرس در کلیه موضوعات لازم است.

الگوی اصلی. در همه موضوعات مورد نیاز است و فایل های اصلی وردپرس حاوی عنوان داده برای موضوع شما است.

rtl.css

اگر از عناوین محتوای زبان سایت درست تر از چپ به اشتباه باشد ، فایل های قالب وردپرس الگوی گزینه سمت چپ به طور طبیعی گنجانیده می شود.

نظرات.php

طرح اظهارات

صفحه اول.php

طرح صفحه اول به طور دائم به عنوان اولین صفحه سایت در صورت عدم وجود این گزینه ، مورد استفاده قرار می گیرد و کمی به این نکته توجه می کنید که در مدیر> تنظیمات> خواندن چه تنظیماتی داشته باشد.

home.php

طرح صفحه فرود به طور قطع اولین صفحه است. به شرطی که وردپرس را برای استفاده از صفحه اول استاتیک تنظیم نکنید ، این طرح برای نمایش آخرین پست ها استفاده می شود.

header.php

سوابق فرمت سربرگ در بیشتر قسمت ها شامل نوع گزارش فایل های قالب وردپرس سایت ، داده های متا ، اتصالات به قالب ها و محتویات و سایر اطلاعات است.

singular.php

هنگامی که single.php یافت نشد ، یا برای صفحاتی که page.php یافت نشد ، از قالب خاص برای پست استفاده می شود. در صورتی که singular.php یافت نشد ، از index.php استفاده می شود.

single.php

قالب پست تنها هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که یک میهمان یک پست انفرادی بخواهد.

نوع {post-type} .php

طرح پست تنها هنگامی که میهمان یک پست انفرادی را از نوع پست سفارشی می خواهد استفاده شود. به عنوان مثال ، single-book.php می تواند برای نمایش پست های مجزا cms wp از یک نوع پست سفارشی به نام کتاب استفاده شود. از index.php استفاده می شود اگر یک قالب سوال خاص برای نوع پست سفارشی وجود نداشته باشد.

سند {post-type} .php

طرح نوع ارسال اسناد هنگامی استفاده می شود که فایل های قالب وردپرس میهمانان خواستار شرح مختصری از نوع پست هستند. به عنوان مثال ، مستند Books.php برای نشان دادن پرونده ای از پست های سفارشی به نام کتاب ها استفاده می شود. در صورت وجود پرونده {post-type} .php از پرونده فرمت archive.php استفاده می شود.

صفحه.php

طرح صفحات هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که میهمانان صفحات مجرد را بخواهند ، که به صورت فرمت کار شده اند.

صفحه- {Slug} .php

فرمت slug page هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که میهمانان به صفحه خاصی بخواهند ، به عنوان مثال صفحه با "" در مورد "(" حدود "(صفحه-about.php)

category.php

طرح طبقه بندی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فایل های اصلی وردپرس میهمانان خواستار ارسال پست توسط کلاس هستند.

tag.php

فرمت برچسب هنگامی استفاده می شود که ارسال برچسب هستند.

طبقه بندی.php

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 895 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 445 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 459 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 213 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 227 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 469 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 159 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 345 بازدید
...