+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (20 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
چند و چون مهاجرت به آلمان

5 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (85 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

اگر شما هم خواهان مهاجرت به آلمان هستید، طبعا یکی از روش های مهاجرت به آلمان می تواند مهاجرت از طریق تحصیل باشد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا جزئیاتی در این باره را در اختیار شما قرار داهیم. پس با ما همراه شوید.

دراینجا سعی داریم تا برخی از دلایل اصلی که باعث می شوند سفارت آلمان از دادن ویزا به دانشجویان اجتناب میکند را بیان کنیم. باید تأکید کنیم که این دلایل تنها دلایل رد ویزای دانشجویی نیستند.
همچنین نکته بسیار مهم این است که تصمیم نهایی برای صدور و یا رد کردن ویزا صرفا وابسته به افسر ویزا نیست نخواهد بود.

تمام افسران ویزا بر اساس عملکرد شما در مصاحبه پیشنهاد مثبت یا منفی ارائه میدهند. بنابراین، شما ممکن است در مصاحبه ویزایتان را فوق العاده خوب انجام دهید و باز هم از دادن ویزا برای مهاجرت به آلمان اجتناب شود. همچنین ممکن است مصاحبه ضعیفی انجام دهید ولی در این شرایط ویزای خود را دریافت کنید و از انجام این کار شگفت زده شوید!

مهاجرت به آلمان


حال تعدادی از دلایل رد ویزای دانشجویی را باهم بررسی می کنیم:
1-دولت مشخصات شما را منطبق بر نیازهای آینده خود نمی بیند:
در رابطه با مهاجرت به آلمان باید گفت، کشورآلمان مانند بسیاری از کشورها نیاز زیادی به کارگران ماهر دارد. آنها به دلیل جمعیتی که میانگین سنی آنها زیاد است نیاز به ایده های جدید نیروی جوان دارند. می توان گفت، تحصیل رایگان برای دانش آموزان بین المللی، به منظور پیدایش تفکرات جدید از سراسر جهان گسترش یافته است.
آنها امیدوارند که این نیروهای جوان، زبانشان(زبان آلمانی) را یاد بگیرند و وارد سیستم کاری خود شوند. سپس آنها می توانند به سمت پر کردن جایگاه های ماهرانه ای که شهروندان آلمانی قادر به پر‌کردن آن نیستند، پیش روند.

 

ادامه مطلب.....

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

مهاجرپذیری آلمان
سطح بالای استانداردهای فوق الذکر و روش های مختلف مهاجرت به این کشور و نیز تعداد قابل توجه توریست ها، مهاجران و پناهندگان موجب شده که دولت این کشور نسبت به مهاجر‌پذیری سخت گیرانه عمل کند. اما این سختگیری ها موجب کاهش میزان مهاجرپذیری این کشور نشده است و همچون گذشته مقصدی جذاب برای مهاجران است.

رضایت مهاجران به کشور آلمان
همانطور که گفته شد، سطح بالای استانداردهای زندگی و نیز موقعیت ها و فرصت های شغلی مناسب، آلمان را به مقصدی امن و رضایت بخش برای مهاجران مبدل شاخته است. به همین خاطر مهاجرینی که به این کشور عزیمت میکنند با رضایت کامل، ماندن در این کشور را تصمیم نهایی خود قرار داده و به ندرت مبادرت به ترک این کشور میکنند.

روش‌های مهاجرت به آلمان
همچون دیگر کشورهای مطرح مهاجرپذیر آلمان نیز روش‌های تحصیل، کار، تولد، ازدواج، سرمایه‌گذاری و نیز پناهندگی را برای متقاضیان واجد شرایط در نظر دارد.

قبل توسط (0 امتیاز)
مهارجت به آلمان عالی هست مخصوصا برای فرصت های کاری
0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)

من خودم چند ساله در آلمان زندگی کردم و این رو با قاطعیت میتونم جواب بدم که بله از هر لحاظ بگید خوبه ولی دوری از وطن و خانواده سخت‌ترین مرحلشه، اینجوری که قبلا ها به ما میگفتن که آلمان خیلی نژادپرسته اصلا اینطور نیست. بستگی به منطقه ای داره که میخواید زندگی کنید که شرق آلمان بیشتر اینطوری هستن البته نه همشون، جمعیت بسیار کم. 

من توصیه میکنم مقاله کشور آلمان رو در وبسایت آلمانی کورس بخونید، بیشتر این موضوع رو درک میکنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهتریم کشور برای مهاجرت مخصوصا کاری آلمان هست

برای رشته های مثل برنامه نویسی و مارکتنیگ هم فرصت های کاری خیلی خوبه داره

https://vaghtesefarat.net/

همچنین ویزا متریک برای گرفتن ویزای شنگن خیلی میتونن کمکتون کنن

قبل توسط (0 امتیاز)
نمایش از نو قبل توسط
سلام دست عزیزم
اگر که قصد مهاجرت به کشور المان را داری پیشنهاد من اینکه قبلش حتما به یه وکیل صحبت کنی تا بتونی نتیجه بهتری بگیری

https://persianlawyer.org/best-immigration-lawyer-in-germany/
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام به دوست عزیزم 

 قبل مهاجرت به هر کشوری باید اطلاعاتی در مورد ان کشور داشته باشی

پیشنهاد من اینکه حتما با یه وکیل صحبت کنی تا نتیجه بهتری بگیری 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 303 بازدید
...