0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
مهاجرت به آمریکا و کانادا

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (85 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

برای یک مهاجرت درست ابتدا باید لیستی از بهترین کشورها از لحاظ امنیت و اقتصاد و سطح سواد تهیه کنید.

در اینجا قصد داریم لیستی از ده کشور برتر جهان برای مهاجرت ایرانیان را برای شما معرفی کنیم:

1-ایالات متحده آمریکا

یکی از ده کشور برتر برای مهاجرت آمریکا میباشد.این کشور به دلیل حقوق بالا و اقصاد عالی جز بهترین کشورها محسوب میشود.

متاسفانه به دلیل رابطه بین دو کشور مهاجرت به این کشور زیبا کمی مشکل است اما برخلاف نظر عموم بطور قطع انجام شدنی است.

برای مهاجرت به آمریکا دو روش کلی وجود دارد:
ویزای غیر مهاجرتی آمریکا : ویزای غیر مهاجرتی به شما اجازه اقامت  در آمریکا به صورت موقت را می دهد.
این ویزاها عموما مدت دار هستند و باید بعد از اتمام هر دوره تمدید شوند. ( البته در صورتی که همواره شرایط سابق موجود باشد)
ویزای مهاجرتی آمریکا : ویزاهای مهاجرتی به شما اجازه اقامت به طور دائم می دهند (توجه داشته باشید که ممکن است دارای محدودیت هایی باشد.


مقاله کامل مهاجرت به آمریکا را در این قسمت بخوانید

2-کانادا

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان کانادا میباشد.کانادا اخیرا وارد لیست ده کشور برتر جهان برای مهاجرت ایرانیان شده است.

از امتیازات کانادا برای مهاجرت علاوه بر زیبایی این کشور میتوان به چند مورد اشاره کرد:

اقتصاد بالا
گرفتن اقامت دائم بعد از سه سال کار کردن
تابعیت کشور کانادا در زمان تولد برای فرزندانی که در این کشور متولد میشوند .


ویژگی های زندگی در کانادا را در این قسمت بخوانید

برای افراد زیادی  زندگی در کانادا  جذابیت های خاص خودش را دارد. شاید شما هم علاقه مند به  زندگی در کانادا  و اخذ اقامت در این کشور باشید. اتفاقا کشور کانادا دارای شاخص‌های کیفی بالایی است که مؤید نگرشهای مثبت به زندگی در این کشور هستند. با ما همراه باشید تا در ادامه این 11 شاخص را با هم بر شمریم.

در اینجا برای نشان دادن علت جذابیت زندگی در کانادا روی 11 مورد از موارد گزارش OECD متمرکز می‌شویم :

درآمد
مشارکت عمومی:
مسکن
سلامت
ادامطلب را در این قسمت بخوانبد

11 دلیل برای زندگی در کانادا

 

ادامه مطلب.......

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

طبق آمار بین المللی صادر شده کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت می باشد . و به جهت دارا بودن بالاترین معیار رفاه اجتماعی و رضایت از زندگی 10 امین کشور جهان معرفی شده است . کشور کانادا به جهت مهاجر پذیر بودن به نسبت کشورهای دیگر و داشتن مدارس و دانشگاه های با رتبه بالای علمی در سطح جهان دارای محبوبیت بیشتری در بین متقاضیان مهاجرت است .
متقاضیان مهاجرت به کانادا برای مهاجرت می بایست شرایط لازم را داشته باشند . در ادامه به بررسی شرایط هرکدام از روش های مهاجرت به کانادا می پردازیم شرایطی که متقاضیان برای اقدام از طریق آن برنامه می بایست واجد شرایط باشند . از شرایط و معیار های مهم برای مهاجرت به کانادا می توان به سن ، مدرک زبان ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار و تمکن مالی لازم برای اشاره کرد .
لازم است که بدانید این فاکتورها در بعضی از برنامه های کانادا مهم و در برخی بی اهمیت هستند . برای مثال سن در برنامه های امتیاز بندی همچون اسکیل وورکر و مهاجرت تحصیلی از اهمیت به سزایی برخوردار است در صورتی که همین فاکتور در برنامه سرمایه گذاری محلی از اعراب ندارد . یا مثالی دیگر در سرمایه گذاری میزان سرمایه مورد نیاز از 150 هزارتا شروع می شود و سقف مشخصی ندارد در صورتی که در برنامه های تحصیلی و اسکیل وورکر این هزینه خیلی کمتر می باشد .

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بسیاری از افراد فکر می‌کنند مهاجرت کردن کار سختی است که نمی‌توان به راحتی از پس آن برآمد. همچنین بعضی دیگر از افراد بر این باور هستند که مهاجرت کاری بهترین نوع مهاجرت به حساب می‌آید. اما باید گفت مهاجرت تحصیلی در حال حاضر بهترین و ساده‌ترین روش مهاجرت خواهد بود.
در نتیجه اگر به فکر مهاجرت هستید، توصیه می‌کنیم کمی در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا، نحوه پذیرش دانشگاه‌های کانادایی، و هزینه‌های زندگی در کانادا تحقیق و بررسی انجام دهید. دریافت گواهی تحصیلی و مجوز کار در حین تحصیل یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا است.

برای شروع روند مهاجرت به کانادا باید ابتدا رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با تکمیل اسناد و مدارک لازم باید درخواست مهاجرت خود را به ثبت برسانید. در ادامه باید توسط یکی از دانشگاه‌های منتخب خود پذیرش شوید. با صدور ویزا تحصیلی کانادا شما می‌توانید به این کشور پا بگذارید.
دانشگاه‌های زیادی در کشور کانادا وجود دارند که دانشجویان بین‌المللی را می‌پذیرند و خدمات خوبی در اختیار این دانشجویان می‌گذارند. بعضی از استان‌های کشور کانادا همانند اونتاریو سالانه یک سوم از مهاجران تازه‌وارد را در خود جای می‌دهند. بسیاری از دانشجویان به دلیل تنوع رشته‌های تحصیلی کانادا را انتخاب می‌کنند.
همچنین بعد از اتمام دوران تحصیلی یا حتی در حین تحصیل، دانشجویان می‌توانند از فرصت‌های خوب شغلی این کشور بهره‌مند شوند. در ضمن دستمزدهای بالا و چند فرهنگی بودن کشور کانادا باعث جذابیت بیشتر این کشور شده است. بسیاری از دانشجویان بین‌المللی ساکن شهر انتاریو کانادا هستند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

چون هنور نمیدونن فرانسه چه خبره برای دونستن اقامت فرانسه روی لینک کلیک کنید. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 459 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 57 بازدید
...