0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (53 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
چطوری گرامر و خوب یادبگیرم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

گرامر جنبه‌ای از زبان انگلیسی است که زبان‌آموزان نظرات متفاوتی درباره آن دارند. بعضی از آنها تمایل دارند تا بهترین روش یادگیری گرامر را بیاموزند و تمرینات زیادی در مورد آن انجام دهند. گرامر در واقع قوانینی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به آن زبان صحبت کنند. همان طور که در یک بازی به قوانین نیاز داریم در مورد زبان هم به بهترین روش یادگیری گرامر نیازمندیم.

بهترین روش یادگیری گرامرچیست؟
دریادگیری گرامر روش های مختلفی وجود د ارد اما اساس کلی ان به یک شکل است چند نکته در بهترین روش های یادگیری گرامر مطرح است:

نسبت به گرامر آگاهی داشته باشید . در مورد گرامر فکر کنید و جنبه‌هایی از گرامر انگلیسی که به دستورات زبان خودتان شباهت دارد را بیابید.
کتاب‌های انگلیسی زیادی بخوانید. ممکن است عجیب به نظر برسد اما در طول زمانی که انگلیسی می‌خوانید یا به آن گوش می‌دهید، در واقع دارید مدل صحیح گرامر را یاد می‌گیرید که به شما در نوشتن و صحبت کردن انگلیسی کمک می‌کند.

روش های یادگیری گرامر
1. روش طبیعی (ناخودآگاه)
یکی از روش های یادگیری زبان روش طبیعی است .مانند زبان مادری که در شرایط و موقعیت قرار گرفته ایم در زبان انگلیسی هم باید در شرایطی قرار بگیریم که به طور مکرر انگلیسی را بنویسیم و بشنویم.بیشتربدانید

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 775 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 454 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
...