0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (20 امتیاز)
آزمون آزمایشی آیلتس

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (53 امتیاز)

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک آیلتس نیز گفته می شود، نمونه ی شبیه سازی شده از آزمون آیلتس می باشد که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی های ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم می نماید.
از آنجایی که ماک آیلتس ، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است.کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

آزمون ماک آیلتس به داوطلبان کمک می کند تا خود را در شرایط واقعی آزمون آیلتس قرار دهند و توانایی های خود را بسنجند.جالب است بدانید که افراد در زمان امتحان بیشتر از زمان معمولی مطالعه یاد میگیرند.ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای گرفتن جوابت حتما لینک زیر رو مطالعه کن 

آزمون آزمایشی آیلتس

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

آزمون ماک یک آزمون آشنایی با آیلتس هست. اگه نمی دونی آیلتس چیه حتما مقاله آیلتس چیست رو بخون. توی آزمون آزمایشی ماک تو در شرایط آزمون واقعی قرار می گیری و مزیت شرکت توی این آزمون اینه که هم برای آزمون اصلی استرست کم می شه و هم توی هزینه هات صرفه جویی میشه. چون تجربه کسب می کنی و احتمال موفق نشدنت توی آزمون اصلی کم می شه.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 208 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 155 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 269 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 233 بازدید
...