0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

دوستان ما سایت راه انداختیم و از شما کمک می خواهیم. سایت ما خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، ساخت فیلم اموزشی و طراحی موشن گرافیک و انیمیشن رو ارائه می دهد.

سوال و راهنمایی که از شما دارم اینکه اگر شما به هریک از این خدمات نیاز داشتین و قصد داشتین از طریق گوگل یکی از شرکت های ارائه دهنده این خدمات را پیدا کنین چه کلمه یا عبارتی را در گوگل جستجو می کردین؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (29 امتیاز)

شرکت تبلیغاتی تیزرساز در زمینه ی ساخت بهترین تیزر تبلیغاتی تلاش های بسیاری می کند. از مزایای ساخت تیزر به کمک شرکت ما می تواند به مواردی همچون:

1-  دریافت خروجی در مدت زمان بسیار کمی و افزایش در آمد در مدت زمان کمی
 2- کاربر شما نیاز به دانش تخصصی ندارد تا با آن تیزر شما را تماشا کند. شرکت تبلیغاتی تیزرساز تبلیغاتی می سازد قابل فهم همه ی مخاطبان شما باشد.
3-  شما با پرداخت هزینه ی کمی نسبت شرکت تبلیغاتی های دیگر تیزری مناسبی را خواهید داشت.
4-  قبل نمایش تیزر به مخاطبان خود امکان ویرایش برای شما وجود دارد.

منبع: بهترین تیزر تبلیغاتی را داشته باشید!

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

انسان، از ابتدای تولد نیاز به آموزش دارد. در گذشته آموزش به صورت روش های سنتی و قدیمی بود، به طوریکه حتما باید معلم یا استاد سر کلاس به همراه شاگردان به صورت فیزیکی حضور پیدا می کردند و آموزش داده می شد. با گذشت زمان و آمدن تکنولوژی، بشر راه های جدیدتری برای آموزش پیدا کرد. یکی از پرکاربردترین موارد دیدن فیلم های آموزشی است. امروزه با همه گیر شدن اینترنت و شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای، فیلم های آموزشی جای خود را در خانه های مردم پیدا کرده اند. شما با ساخت کلیپ آموزشی حرفه ای یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 109 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 234 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 563 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 272 بازدید
سوال شده 8 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط engineer (843 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 457 بازدید
...