+1 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (29 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من امسال تازه ازدواج کردم برای خونه تکونی از کجا شروع کنم تا زودتر تموم بشه کارم راه بیافته، می خوام نظافتچی بگیرم بهم کمک کنه تو نظافت منزل شما کسی رو میشناسین برای این کار معرفی کنید؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

من یه شرکت میشناسم پین ورک کارش نظافت منزل هستش..شاید به دردت بخوره

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

در تعریف این نوع از مبلمان آمده است که « شزلون ها به گونه ای از مبلمان گفته می شود که به صورت مبل تک در فضای دکوراسیون داخلی قرار می گیرد و معمولا دارای یک دسته قوس دار می باشد.

چنان چه در توضیح مدل مبل لاوست این گونه می گوید که « مبل لاوست ابتدا در دهه 1700 به مبل های تک نفره ای گفته می شد که کمی از حد معمول بزرگ تر بوده و مناسب بانوان آن زمان با لباس های پف دار و دامن های بزرگشان بود. این مدل مبل ها باعث می شد تا زنان اشراف با آن لباس ها محل نشستن راحت تری داشته باشند. اما در ادامه و در زمان ملکه ویکتوریا، این مبل ها، به دلیل سایز بزرگ تر، برای دو نفر مورد استفاده قرار گرفته و از آن جا به صندلی یا مبل عاشقانه نام گرفت. در واقع در آن زمان این مبل ها فقط برای یک نفر استفاده نشده و محلی برای نسیتن زوج های جوان و گفت و گوی محرمانه آن ها محسوب شد. به همین دلیل مدل های بسیار مختلف آن مانند آن چه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراحی و عرضه شد.

کار های دکوراسیون داخلی رو میتونید توی این سایت ببینید . و اطلاعات بیشتر در زمینه پشتی ها و مبل ها رو میتونید از این مقاله بخونید . همه این اطلاعات توی سایت ایزی خرید هستش میتونید ببینید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 224 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 201 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 2 هفته قبل در لوازم خانگی توسط mahya-r (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 2 هفته قبل در لوازم خانگی توسط mahya-r (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 101 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 106 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 5.2هزار بازدید
...