0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (29 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام لطفا کمکم کنید، کلیپ تبلیغاتی می خوام بسازم اما نمیدونم برای کسب و کارم مفید هست یا نه؟ اصن می خوام بدونم راست میگن باعث میشه درآمد بیشتر بشه یا نه؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت . امروزه تبلیغات جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات  به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود  تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد .

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات  حس کنجکاوی خواهند داشت . آنها برای اینکه بخواهند خدمات و کالایی را مصرف کنند ، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود ؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین انتقال دهد .

منبع: ساخت تیزر اینستاگرامی

0 امتیاز
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بله ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب به راحتی می تونه باعث افزایش درآمد بشه، اما باید بدونین که از کجا می تونین کمک بگیرین. شرکت تبلیغاتی تیزر ساز با دارا بودن افراد خلاق می تونن برای شما تیزر تبلیغاتی هدفمند بسازید برای ارتباط بیشتر باهاشون تماس بگیرید کمکتون کنن.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

مهم است بدانیم که تیزر تبلیغاتی شما چه مخاطبینی دارد و قرار است تولید تیزر برای تلویزیون انجام شود یا فضای مجازی. به طور کلی پروسه ساخت تیزر تبلیغاتی زمان مشخصی ندارد و تا مشخص نشدن سناریو و ایده اجرایی مناسب نمی توان نسبت به زمان آن اظهار نظر قطعی کرد. اما زمان تقریبی در حدود هفت تا بیست روز کاری برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی در حدود یک دقیقه برای تلویزیون نیاز است. ما به شما پیشنهاد میکنیم که مرحله تحقیق و استراتژی و تولید محتوا را قبل از اقدام برای ساخت کلیپ تبلیغاتی جدی بگیرید و بی گدار به آب نزنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 361 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 109 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 189 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 326 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 362 بازدید
سوال شده 8 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط سلطانی (1.0هزار امتیاز)
...