0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (53 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
ازدواج با همسر امریکایی

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

اگر شما همسر یا فرزند (مجرد و کمتر از 21 سال) یک شهروند آمریکا و دارای ویزای ازدواج هستید که توسط او مورد آزار و اذیت یا سوءاستفاده قرار می گیرید یا اینکه او نمی خواهد به جای شما عرض حال ارائه دهد، خود می‌توانید این کار را انجام دهید.
برای استفاده از این فرصت باید در آمریکا حضور داشته باشید.
فرزندان بین 21 تا 25 سال در صورتی می‌توانند عرض حال ارائه دهند که بتوانند ثابت کنند که مساله سوء استفاده حداقل یکی از دلایل تاخیر در تشکیل پرونده بوده است. همچنین باید موارد زیر را نیز ثابت کنید:

همسر آمریکایی شما در طول دوران ازدواج، شما را آزار و اذیت نموده یا در معرض خشونت روحی بوده اید.
شخصیت اخلاقی خوبی دارید (توجه نمایید که به لطف اصلاحیه VAWA در سال 200، داشتن سفارش حذف قبلی برای رکورد شما دیگر مانعی برای مشخص نمودن شخصیت اخلاقی خوب نیست).
با همسر یا والدین خود در آمریکا سکونت یافته اید یا با همسر یا والدین خود در خارج از آمریکا زندگی کرده اید و فرد سوءاستفاده کننده کارمند دولت یا نیروی ارتش آمریکا می باشد
اگر همسر فرد هستید و با نیت خوبی ازدواج کرده اید، هدف شما از این ازدواج گرفتن گرین کارت نبوده است.
USCIS بسیاری از رفتارهایی که شامل آزار و اذیت و سوءاستفاده می‌شوند، از جمله تهدید، ضرب و شتم، سوءاستفاده جنسی، تهدید به اخراج شخص مهاجر و تحویل او به مقامات مهاجرتی، بازداشت اجباری یا همراه با تردید یا خشونت علیه یک شخص دیگر جهت تغییر رفتار شخص مهاجر و غیره را تشخیص می‌دهد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 164 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 280 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 528 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 516 بازدید
...