0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (30 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام من می خوام تیزر تبلیغاتی بسازم اما نمیدونم از کجا می تونم کمک بگیرم، یکی شرکت تبلیغاتی تیزرساز معرفی کرد شما نظر دیگه ندارین، از همین تیزرساز کمک بگیرم؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

تیزر تبلیغاتی رو می شه با روش های زیادی ساخت، برخی افراد به دنبال کلیپ های تبلیغاتی ساده ای هستند که با اپلیکیشن های موبایلی هم میشه اینکارو کرد، برخی خود علم کارگردانی و تدوین را دارند و خودشان می سازند، ولی اگر به دنبال این هستید که تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسازید پیشنهاد می کنم برونسپاری کرده و شرکت هایی مانند طلوع فیلم استفاده کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

شما برای ورود به این مرحله و برای دادن سفارش ساخت تیزر حرفه ای بایستی ابتدا محصول یا خدمت خود را به خوبی بشناسید و از نیازهای تبلیغی و مخاطبین هدف محصول خود آگاه باشید. حالا ممکن است سوال شما این باشد که ما محصول خود را میشناسیم اما نیازهای بازار را نمیشناسیم که در این صورت پاسخ ما به شما کنار یک مشاور تبلیغاتی ایستادن است. ساخت کلیپ تبلیغاتی الزاماتی دارد که بایستی از مرحله استراتژی و تولید محتوا تا مرحله تولید تیزر تبلیغاتی به آنها توجه نمود.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من خودم شخصا تاثیر ساخت تیزر تبلیغاتی در کسب و کارم رو دیدم. شاید اندازه ی 2 هزار کلمه مقاله تاثیر داشته باشه. بنظرم یکی از بهترین ها در زمینه ی ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان آژانس لایت باشه. می تونی جستجو کنی و ببینیش. نمونه کارهاش رو هم گذاشته.

سوالات مشابه

0 امتیاز
4 پاسخ 581 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 114 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 191 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 329 بازدید
...