0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

الگوریتم E-A-T مخفف “تخصص (Expertise)، اقتدار(Authoritativeness) و اعتماد(Trustworthiness)” است.

۱-تخصص:
شما باید در زمینه خود متخصص باشید. Expertise بدان معنی است که شما باید مهارت خالق را برای محتوای اصلی یا (MC) نشان دهید و آن را در محتوای خود ذکر کنید. تخصص برای وب سایتهای طنز یا و… امری حیاتی نیست، اما برای وب سایتهای پزشکی ، مالی یا قانونی بسیار حیاتی است. خبر خوب این است که اگر محتوا صحیح و مفید برای کاربران باشد ، هر سایتی می تواند تخصص خود را نشان دهد.

۲-اقتدار:
شما باید نشان دهید که یک مرجع یا معتبر بودن خالق MC هستید. و می توانید این را از تخصص نویسندگان یا خودتان دریافت کنید. اگر صفحه شما یک بحث انجمن است، کیفیت مکالمه باعث تحریک می شود. اعتبار لازم است، اما تجربه های شخصی مانند بررسی ها نیز وجود دارد.

۳-قابلیت اطمینان:
ما باید به کاربران نشان دهید که می توانند به خالق یا شرکت محتوای اصلی و وب سایت اعتماد کنند. قابلیت اطمینان برای وب سایتهای تجارت الکترونیکی که از کاربران اطلاعات کارت اعتباری خود را می خواهند ، بسیار مهم است. همه چیز درباره سایت شما باید باعث شود تا کاربران هنگام بازدید از آنها احساس امنیت کنند. به عنوان نقطه شروع، شما باید فوراً گواهی SSL را در سایت خود پیاده سازی کنید زیرا حداقل ۷۰٪ از نتایج صفحه اول از SSL استفاده می کنند.
ما برای اولین بار این مخفف را هنگامی که دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google در سال ۲۰۱۴ فاش شد ، دیدیم. اما با انتشار رسمی Google ، اکنون می دانیم E-A-T چقدر حیاتی است. امسال قرار است E-A-T بسیار بیشتر مورد توجه باشد.
گوگل اظهار داشت که E-A-T جزء ۳ مورد برتر برای کیفیت صفحه است. بنابراین اگر قبلاً به محتوای E-A-T توجه نکرده اید ، باید این کار را انجام دهید.

طراحی سایت-الگوریتم E-A-T گوگل چیست و تاثیر آن در سئو
چرا الگوریتم E-A-T برای صفحات وب مهم است؟
بنابراین چرا داشتن تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان بسیار مهم است؟ از این گذشته ، دستورالعملهای مربوط به کیفیت Google رتبه بندی صفحه را تعیین نمی کنند.
در اصل ، E-A-T ارزش وب سایت را تعیین می کند. E-A-T هنگام قضاوت در مورد اینکه یک سایت یا صفحه خوب چه چیزهایی را که لازم دارند ارائه می دهند، در نظر می گیرد. آنها به دنبال این هستند که ببینند آیا آنها یک تجربه آنلاین خوب را تجربه می کنند و آیا محتوا مطابق با استانداردهای آنها است یا خیر. اگر رأی دهنده ها احساس کنند که کاربر احساس خوبی از خواندن مطلب شما داشته باشد، برای اشتراک گذاری مطلب اقدام کنند و مطالب را به دیگران نیز توصیه می کنند، باعث می شود سایت سطح بالایی از E-A-T داشته باشد.
به E-A-T فکر کنید که چرا کاربران سایت شما را براساس رقابت شما انتخاب می کنند. E-A-T می تواند تأثیر مستقیمی در نحوه دریافت Google و در نهایت رده بندی وب سایت شما داشته باشد.

نحوه اجرای دستورالعمل های الگوریتم E-A-T
در حال حاضر، سؤال شما احتمالاً این است که چگونه می توانید به دلایل الگوریتم E-A-T تخریب نشوید یا اگر در حال حاضر از کاهش ترافیک رنج می برید ، چگونه می توانید سایت خود را بهبود بخشید.

۱- نگاه دقیق به سایت خود
موضوعی که اغلب شما باید در مورد SEO بدانید این است که منظور فریب دادن موتورهای جستجو برای ارسال ترافیک نیست. در عوض ، درمورد درک این مطلب است که به روزرسانی هایی از این دست با هدف بهتر برای جستجوی کاربران انجام می شود. در پایان ، گوگل می خواهد مناسب ترین و با کیفیت ترین نتایج را به کاربران خود تحویل دهد.
برای رسیدن به این موضوع ، اولین کار شما این است که به آنچه انجام می دهید دقت کنید. اگر از قبل وب سایت، وبلاگ، محصول، خدمات یا هر آنچه که ارائه می دهید عالی هستید، این امر به صورت ارگانیک منجر به لینک ها، بررسی ها، سیگنال های مثبت و موارد دیگر می شود که موتورهای جستجو برای ارزیابی کیفیت از آنها استفاده می کنند. از طرف دیگر، اگر اینگونه نباشد و بسیاری از کاربران، مشتری ها و بازدید کنندگان را رها کنید، بدون توجه به میزان SEO فنی که انجام می دهید، در جستجوی شما عملکرد خوبی نخواهد داشت.
بنابراین ، اولین سفارش این است که سایت خود را بررسی کنید و ببینید که آیا می توان چیزی را اسپم یا مضر برای دیگران دانست؟ اگر چنین است، این اولین چیزی است که باید از آن مراقبت کنید.

۲- بهینه سازی صفحه درباره ما
نکته ای که دستورالعمل های Google به وضوح بیان می کند این است که باید مشخص شود چه کسی مسئول اطلاعات موجود در وب سایت شماست. این نیز موردی است که برای کاربران مهم است. آنها می خواهند بدانند چه کسی مسئول سایتی است که در آن قرار دارد تا بفهمد آیا می توانند به آن اعتماد کنند.
یکی از اساسی ترین راه های دستیابی به این هدف، پیاده سازی صفحه درباره ما است. با این حال، برای اینکه در یک دنیای الگوریتم E-A-T به خوبی فعالیت کنیم، این مسئله نه تنها در مورد این واقعیت وجود دارد که این صفحه وجود دارد ، بلکه حاوی نشانگرهای مهمی از تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان است. این صفحه میتواند به صورت زیر باشد:

۱-تجربه و یا وضعیت تخصصی شما و اعضای تیم
۲-جوایز شما که برنده یا نامزد شده اید
۳-مطبوعات مثبت درباره شما
۴-توصیفات مشتریان
۵-عناوین علمی یا سایر مدارک تحصیلی رسمی
۶-آدرس کسب و کار و اطلاعات تماس

۳- تخصص افراد را در سایت خود نشان دهید
مواردی که به طور کلی برای سایت شما پیش می رود مربوط به افرادی است که روی آن کار می کنند. هرکسی که محتوا ایجاد کند، باید دارای پروفایل نویسنده ای باشد که اعتبارنامه های خود را لیست می کند. شما با کلیک کردن روی نام کاربری در گوشه سمت راست بالای وردپرس ، پروفایل را ویرایش می کنید.

طراحی سایت-الگوریتم E-A-T گوگل چیست و تاثیر آن در سئو
در اینجا اطلاعات بیوگرافی خود را پر کنید.

طراحی سایت-الگوریتم E-A-T گوگل چیست و تاثیر آن در سئو
وقتی این کار را انجام دادید و موضوع شما به این ترتیب پیکربندی شده است، این اطلاعات در انتهای مقاله های نوشته شده توسط شخص نشان داده می شود.

طراحی سایت-الگوریتم E-A-T گوگل چیست و تاثیر آن در سئو
مورد دوم امتیاز اضافی دارد که صفحه بایگانی را به محتوای منحصر به فرد تبدیل می کند، که این یکی دیگر از سیگنال های مثبت SEO است.
با این حال، چه چیزی در یک پروفایل نویسنده برای درخواست به روزرسانی الگوریتم Google E-A-T وجود دارد؟ در اینجا چند ایده آورده شده است:

۱-وبلاگ ها یا مشاغل معروف متعلق به شما
۲-صحبت از مشاغل و کنفرانسها و رویدادها
۳-شرکتهای مهمی که در گذشته برای آنها کار می کردید یا با آنها در ارتباط بوده اید
۴-جوایزی که برنده شدید

به طور خلاصه، اطلاعات کاملاً مشابه در مورد سایت شما به طور کلی اما در سطح فردی.

۴- اعتبار خود را مدیریت کنید
با این حال ، درست مانند SEO فقط در مورد بهینه سازی درون صفحه نیست بلکه اقدامات خارج از صفحه نیز وجود دارد،الگوریتم E-A-T همچنین به محیط سایت شما مربوط می شود. علاوه بر موارد فوق، این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که شهرت شما در سراسر وب به بهترین حد ممکن است. در اینجا چند عامل مهم برای آن ذکر شده است:
۱-پوشش مطبوعات – اگر راهی وجود دارد که می توانید در سایت های معتبر جدید به نمایش بگذارید، این کار را انجام دهید. فقط احتیاط کنید، گوگل خیلی باهوش است؛ وقتی کسی نظر واقعی خود را اعلام کرد یا حتی وقتی که لینک خریداری شده است را تشخیص می دهد.
۲-بررسی ها – همانند پوشش مطبوعات. در سایت های مرتبط با صنعت خود حضور پیدا کنید و دیگران را درباره آنچه شما ارائه می دهید، مرور کنند. باز هم ، گمان می رود که بررسی ها مطلوب باشد.
۳-پست های مهمان – برای ساخت الگوریتم E-A-T برای خود و نویسندگان خود، ایده خوبی است که در سایت های دیگر با اعتبار بالا نمایش داده شوید. وقتی بتوانید این کار را انجام دهید، این امر به خوبی منعکس خواهد شد.
۴-توصیفات – در آخر ، شما ممکن است بخواهید بازخورد مشتریان را جمع آوری کرده و در سایت خود قرار دهید.

۵- محتوای خود را بهبود بخشید
وقتی عملکرد موتورهای جستجو خوب است، مطالب شما همیشه در مرکز است. با این حال، باید الگوریتم E-A-T سایت خود را ارتقا دهید.این بدان معنی است که محتوای شما دقیقاً آن معیارها را برآورده می کند. این کاملاً نوشتاری، معتبر و قابل اعتماد است.
همانطور که در بالا گفته شد ، این شامل محتوایی است که توسط دیگران ایجاد شده است، مانند نویسندگان میهمان. تمام پست های سایت شما باید مطابق با آن استانداردها باشد یا در دراز مدت در سایت شما تاثیر بگذارد. ایجاد یک راهنمای سبک می تواند به شدت در این امر کمک کند.
 

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (10 امتیاز)
مطلب خوبی بود و جامع و کامل بود. سایت خوبی هم دارید و امیدوارم که پیشرفت کنید.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
0 پاسخ 269 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 460 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 295 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 623 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1.4هزار بازدید
...