0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

استفاده از محتوای بی کیفیت
شاید شنیده باشید که محتوا را باید برای کاربران بنویسید نه فقط برای موتور جستجو، تیم های جستجو و محتوا این موضوع مهم را فراموش می کنند. واضح بودن محتوا و پرهیز از استفاده زیاد کلمات کلیدی به مخاطبان شما کمک می کند تا به راحتی با آن درگیر شوند. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که در بیشتر موارد، محتوای وبلاگ برای ایجاد آگاهی در مورد یک نیاز است. وبلاگ نویسی به ساخت برند شما کمک می کند و شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما نشان می دهد. فواید این نوع محتوا را با کپی ناکارآمد قربانی نکنید.

یک قدم عقب بردارید، و به تمامی پست های وبلاگ خود نگاه کنید. خواننده چه تجربه ای دارد؟ اگر کاربر فقط یک نگاه اجمالی به صفحه کند چه می بیند؟ آیا تیتر مطلب نشانه خوبی از آنچه در متن نوشته است ارائه می دهد؟ آیا وبلاگ شما با کلمات کلیدی، پیوندها و برچسب زدن مناسب بهینه شده است تا پیدا کردن مطالب آن آسان باشد؟


برای ترغیب تعامل و افزایش زمان ماندن کاربر در صفحه، از رسانه استفاده کنید و تصاویر، فیلم ها و GIF را وارد کنید. با وارد کردن یک تصویر در هر 400 کلمه یا بیشتر، شما محتوا را در قطعات مختلف تقسیم بندی می کنید که به جلوگیری از اضافه بار اطلاعات و گیج شدن کاربر کمک می کند.

بهینه نکردن مطالب با کلمات کلیدی هدف
تحقیقات کلمات کلیدی ممکن است در بسیاری از موقعیت ها، زمینه ای برای جستجوی معنایی داشته باشد ، اما هنوز یک تاکتیک مهم SEO است. کلیه محتوای سایت شما باید با موضوع و کلمه کلیدی مرتبط شود تا کاربر به راحتی محتوایی را که جستجو می کند پیدا کند. و اگرچه سازماندهی در مورد موضوعات مهم است ، بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، شما نمی دانید مخاطبان شما چه سؤالاتی را مطرح می کنند و مباحث مورد علاقه آنها چیست. اگر شما برای مخاطبان خود و نیازهای آنها نمی نویسید ، برای چه کسی می نویسید؟

کلمات کلیدی به عنوان پلی بین محتوای اطلاعاتی و قصد کاربر عمل می کنند. برای وبلاگ ها ، روی عبارات کلمات کلیدی بلند تمرکز کنید. این عبارات به طور معمول با چگونگی ، چه ، زمان ، کجا و چرا آغاز می شوند. شما همچنین باید در مورد عبارات عملی که ممکن است در موتورهای جستجو محبوب باشد ، مانند "نکات" مقالات یا "چگونه به" تحقیق کنید. یادتان باشد که فراتر از ساختار سربرگ خود باشید (توضیحات متا ، عناوین و غیره) وبلاگ خود را بهینه کنید. همچنین از SEO معنایی بهره می برد. انجام این کار به شما امکان می دهد محتوای جامع و خواندنی تری ایجاد کنید که می تواند باعث رتبه بندی بسیاری از عبارات کلمات کلیدی مختلف ، هدفمند بودن مقاله و پاسخگویی به سؤالات کاربر باشد.


اخطار: امکان بهینه سازی بیش از حد مطالب شما وجود دارد. پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از کلمات کلیدی به دفعات زیاد، یک پست را غیر طبیعی نشان می دهد و به عنوان اسپم شناخته می شود. پر کردن کلمات کلیدی، خوانایی مطالب شما را نیز از بین می برد. گرچه مهم است که وبلاگ و صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید اما مواظب باشید بیش از حد از آن استفاده نکنید.

بهینه نکردن عکس ها و ویدئو ها
علاوه متن صفحات، عکس ها و فیلم های قرار گرفته در سایت نیز باید بهینه باشند. این مورد یکی از اشتباهات رایج سئو است و بسیاری از وبلاگ نویسان هنوز این بخش از بهینه سازی SEO را نادیده می گیرند و این تأثیر منفی بر زمان لود شدن سایت دارد. همیشه باید برای تصاویر از متن alt استفاده کنید و کلمات کلیدی را قرار دهید. تصاویر در سایت باید به صورت .jpg قالب بندی شوند و کلیه تصاویر برداری(vector) باید به صورت .png قالب بندی شوند.

 


از نظر فیلم ها ، تمام فیلم های خود را در یک مکان میزبانی کرده و یک نقشه سایت ویدیویی بسازید تا در موتورهای جستجو آنها را ببینید. مانند سایر انواع محتوا ، شما باید توضیحات متا را برای صفحات دارای فیلم هایی با کلمات کلیدی هدفمند بهینه کنید و حاشیه نویسی ها و یک تماس برای اقدام را برای ان ها قرار دهید.

استفاده بیش از حد از بک لینک های خریدنی
پیوندهای پرداخت شده فقط شکل دیگری از تبلیغات درست است؟ ممکن است برخی از وبلاگ نویسان چنین تصور کنند ، اما قبول لینک های پرداخت شده در سایت شما (یا تبلیغ آنها در سایت های دیگران) ایده بد است. Google و سایر موتورهای جستجو پیوندهای پرداخت شده را راهی برای افزایش مصنوعی رتبه بندی سئو شما می دانند و در صورت گرفتن شما ، شما را برای شرکت در چنین طرح هایی جریمه می کنند. بهتر است از جاده بلند استفاده کنید و از میانبرها خودداری کنید. در پایان ، استفاده از تاکتیک های کلاه سفید و کلاه خاکستری برای افزایش رتبه های شما، یک استراتژی مؤثر تر خواهد بود.

منبع: ویرگول

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (10 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
کلمات کلیدی خیلی تاثیر دارن تو سئو و پیشرفت محتوای سایت. من خیلی از کلمات رو و صفحات رو حتی بدون یک لینک آوردم رتبه اول. نوع نگارش محتوا خیلی تاثیر داره. پیشنهاد می کنم که اگر کسی میخواد رتبه بگیره ابتدا باید بدنبال این باشه که یک محتوای عالی بنویسه.

دادن لینک به بیرون اصلا بد نیست و من نتیجه گرفتم ازش.

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 311 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 503 بازدید
0 امتیاز
22 پاسخ 2.0هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 84 بازدید
...