0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
من مشمول خدمت هستم و 25 سالمه خیلی هم سعی کردم از پارسال که درسم تموم شد برم اما هر روز که میگذره وضع کار من داره بهتر و بهتر میشه و طبعا درآمد من هم خیلی بیشتر و از همون پارسال کم کم به این فکر افتادم که نرم.

میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (242 امتیاز)
سعی کن تکلیف سربازی‌تو مشخص کنی. چیز ترسناکی نیست.
0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
من دقیقا وقتی در سن شما بودم در همین وضعیت بودم و درآمدم یک میلیون بود در زمانی که دلار هشتصد تومن بود فکر کنم به پول الان میشه سیزده چهارده میلیون. نرفتن سربازی بغیر از خروج قانونی از کشور هیچ محدودیت دیگه ای برات درست نمیکنه ولی در کل چون کار خلاف قانونه همیشه این استرس همراته بالاخره خلافه من نرفتم و ۵ سال بعدش رفتم و در طول این ۵ سال ففط همین دو تا مشکل رو داشتم (کار خلاف قانون و خروج از کشور).

من دلیلم فقط پول نبود فکر میکردم سربازی جلو رشدم توی سنی که داره دانشم میره بالا رو گرفته و چند دلیل دیگه. ولی الان اگه برگردم عقب حتما میرم و تمومش میکنم. چون پول رو همیشه می تونی در بیاری حتی حین سربازی ولی آزادی که کارت پایان خدمت برای رفتن بیرون از ایران بهت میده رو هیچ جوری نمی تونی بدست بیاری. البته که می دونم سربازی یه چیز بیخود و وقت تلف کنه ولی همین الان که دارم این جواب رو مینویسم دوازده سال بعد از اون تصمیممه که نرفتم و توی راه یک جلسه شغلی در اروپا هستم و اگه کارت پایان خدمت داشتم این جلسات رو شاید خیلی زودتر میرفتم و پیشرفتم بهتر بود.

امیدوارم بهترین تصمیم رو بر اساس شرایطت بگیری و مهم اینه پاش وایسی.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 165 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 789 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در گوناگون توسط 123 (143 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 2.0هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1.9هزار بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
...