0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (230 امتیاز)

چه راهکار طبیعی برای جوان شدن پوست وجود دارد؟

قبل توسط (0 امتیاز)
سرم های آبرسان و مکمل های تقویت پوست مثل ایمدین تاثیر دارن.  قیمتاشونو از سایت لوماسیس ببیینین.

5 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)

دو مورد از روش‌های طبیعی برای جوان‌سازی و کندکردن پیری پوست، استفاده از گلاب و یا عسل است. 

پوست همه افراد به دلیل قرارگرفتن در معرض اشعه فرابنفش خورشید، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی شیمیایی، استرس، آلودگی هوا، تغذیه نادرست و سبک زندگی ناسالم، در معرض پیری زودرس قرار دارد. همه عوامل ذکر شده به تولید رادیکال‌های آزاد در سطح پوست کمک می‌کنند. گلاب با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، رادیکال‌های آزاد تولیدی را خنثی کرده و عوارض ناشی از آن‌ها را کاهش می‌دهد؛ بنابراین می‌تواند به حفظ شادابی و جوانی پوست کمک کرده و روند پیری پوست را کندتر کند.

عسل می‌تواند به عنوان یک لایه بردار طبیعی از طریق دفع سلول‌های پیر و فرسوده و تحریک ساخت سلول‌های جدید در جوان سازی و شادابی پوست شما موثر باشد. این ماده می‌تواند به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک‌ها ، جوان نگه داشتن پوست و جلوگیری از عفونت‌های پوستی که سبب تسریع در فرآیند پیری می‌شوند، کمک کند.

منبع: dorkam.com

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سعی در شناخت بیشتر پوست داشته باشید و با ساختار و آناتومی پوست بیشتر آشنا باشید و سعی در استفاده از کلاژن ساز ها داشته باشید تا عواملی مثل افزایش سن باعث پیری پوست شما نشود

0 امتیاز
قبل توسط (74 امتیاز)

تو جامعه هایی که در حال پیشرفت هستند در کنار امکانات و رفاهی که به وجود میاد مشکلات هم بیشتر میشه مثل آلودگی هوا، استرس، مصرف زیاد سیگار و... که این عوامل باعث ایجاد عارضه در بدن و صدمه هایی به پوست میشه.

و چون در حال حاضر محصولات آرایشی که بیشتر بر پایه ی مواد شیمیایی تهیه میشن ضررهای جبران ناپذیری به پوست وارد میکنه بنابرین روش های طبیعی مراقبت از پوست مثل استفاده از ماسک عسل علاقمندان فراوانی پیدا کرده و شما هم اگه مایلید می تونید با خوندن خواص ماسک عسل برای پوست اطلاعاتی بیشتری در این مورد کسب کنید. 

 

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام. ممنون از توضیحاتتون. امروزه ابزارهای زیادی هستن که در کلینیک های تخصصی پوست و مو برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند. مثل دستگاه پلاسما جت کلینیکی که یکی از دستگاه های مورد استفاده برای لیفت و کشیدگی صورت و در نهایت جوانسازی پوست هست. 

البته باید بدونید استفاده بدون عوارض از این دستگاه و سایر دستگاه های دیگه جوانسازی پوست و مو مثل دستگاه میکرودرم،هیدرودرمی، هیدروفیشیال و ... منوط به کلینیکی هست که میرید و متخصصینی که بهشون مراجعه می کنید که یکی از این کلینیک های تخصصی پوست و مو که در زمینه ارائه خدمات زیبایی و همچنین فروش بهترین دستگاه های زیبایی صورت و مو فعالیت می کنه کلینیک تجهیزات نشاط آور نازنین.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سابسیژن یکی از راه های از بین بردن چروک صورته برای اینکه بدونید عوارض سابسیژن چیست کلیک کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 424 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 711 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 342 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 348 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 156 بازدید
...