0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (14 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
بین بسته های ساعتی ایرانسل، به نظرتون کدوم بسته مقرون به صرفه تره؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (14 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

سوال خوبی پرسیدید، یکی از مشکلات اپراتورهای تلفن همراه و نه فقط ایرانسل، اینه که تعداد بسته های اینترنتی که ارائه کردند خیلی زیاده و در مواجه ی اول باعث گیج شدن کاربر میشه.

همین الان که من دارم این پاسخ رو مینویسم ایرانسل تعداد 161 بسته در دسته بندی های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و ثابت داره که واقعاً زیاده.

خب بریم سراغ اصل مطلب

نحوه بررسیمون به این شکله مبلغ هر بسته رو به حجم اون بسته و یا مدت زمانش (برای بسته های نامحدود) تقسیم میکنیم تا قیمت هر گیگ به دست بیاد.

اول لیست تمام بسته های ساعتی ایرانسل رو باهم مرور کنیم.

یه توضیح ریز: تمامی مبلغ‌های بسته‌ها با احتساب 9 درصد مالیات درج شده.

لیست بسته های ساعتی ایرانسلایرانسل توی این دسته، 6 تا بسته داره که سه تاش نامحدودند و باید توی بازه خاصی استفاده بشند و سه تای دیگه‌ی اون‌ها حجمی هستند و اینها هم محدودیت زمانی دارند.

بسته‌های نامحدود ایرانسل رو تنها میشه بین ساعات 2 بامداد تا 8 صبح استفاده کرد و همونطور که می‌دونید یه محدودیت زمانی هم داره، مثلاً یک ساعت؛ و این یک ساعت از لحظه اولین اتصال شما به اینترنت محاسبه می‌شه.

بهترین بسته در بین بسته های نامحدود:

3 بسته‌ی یک ساعته، دو ساعته و سه ساعته وجود داره که مقرون به صرفه‌ترین بسته، بسته های سه ساعته است به این دلیل که برای هر ساعتش شما مبلغ 726 تومان پرداخت می‌کنید.

 

بهترین بسته در بین بسته‌های حجمی:

این بسته‌های ایرانسل دو تا محدودیت دارند اول حجمی و دوم زمانی. توی این بخش ایرانسل سه تا بسته داره، بسته‌ی یک گیگی یک ساعته، بسته‌ی دو گیگی دو ساعته و بسته‌ی 3 گیگی سه ساعته که بین این سه تا مناسب‌ترین بسته، بسته های 3 گیگی 3 ساعتست، به این دلیل که برای هر گیگ شما مبلغ 1453 تومان پرداخت می‌کنید.

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل میتونید از وبسایت ما استفاده کنید، سپاس.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 2.5هزار بازدید
...