0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران جواب یاب

من قصد خرید فرش ماشینی را داشتم و میخواستم بدونم که بهترین و بالاترین شانه فرش ماشینی چقدر هستش و چه تفاوتی با دیگر محصولات فرش ماشینی از نظر کیفیت و عمرو ماندگاری داره که ممنون میشم راهنمایی کنید من رو. مرسی

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام ، اگه بخوام به صورت کوتاه به سوال شما پاسخ بدم این هستش که فرش های 1500 شانه که در سال اخیر وارد بازار شدند فعلا بالاترین تعداد شانه رو دارند که البته دارای ویژگی ها و معایبی هم هستش این فرش ، تو شانه های بالا محصولات فرش ریزبافتر میشن و به همین دلیل زیبایی بسیار عالی ای رو از خود به جای میگذارن و البته این ریز بافتی باعث کناره هم قرار گرفتن گره های فرش شده و در هر 10 سانت فرش 150 تا گره وجود داره که این موضوع باعث میشه فرش مناسب برای نشستن و خوابیدن نباشه و البته قیمت گرونتری هم داشته باشه ، در صورتی که شما به دنبال یک فرش دکوری برای جلوی مبل هاتون هستید می توانید از محصولات با بالاترین شانه فرش که 1200 و 1500 شانه هست رو خریداری کنید و در صورتی که به دنبال محصولی برای نشستن و خوابیدن به عنوان کفپوش رو دارید ( البته زیبایی رو هم خواهد داشت ) محصولات 700 و 1000 رو پیشنهاد میکنم ، البته توضیحاتی که دادم یکسری توضیحات پایه ای بود که شما می تونید برای دیدن مقاله مقایسه بالاترین شانه فرش که با توجه به همین مقاله من جوابتون رو دادم مطالعه کنید و توضیحات بیشتری رو همراه با مثال بخونید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین شانه فرش ماشینی به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی، میزان رفت و آمد در خانه و بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی، شانه های بالاتر به معنای فرش های ریزتر و ظریف تر با طرح های پیچیده تر هستند. آنها همچنین دوام بیشتری نسبت به فرش های با شانه پایین تر دارند.

  • 700 شانه: این شانه یکی از محبوب ترین شانه ها برای فرش های ماشینی است. فرش 700 شانه کاشان مقرون به صرفه هستند و دارای طرح های متنوعی هستند. آنها همچنین نسبتاً بادوام هستند و می توانند در برابر رفت و آمد متوسط ​​مقاوم باشند.
  • 1200 شانه: فرش های 1200 شانه ریزترین و ظریف ترین فرش های ماشینی هستند. آنها دارای طرح های بسیار پیچیده ای هستند و بسیار بادوام هستند. فرش های 1200 شانه گرانترین شانه هستند.

اگر به دنبال فرشی مقرون به صرفه با طرح های متنوع هستید، فرش 700 شانه گزینه خوبی است. اگر به دنبال فرشی با ظرافت و دوام بیشتر هستید، فرش 1000 شانه یا 1200 شانه گزینه های بهتری هستند.

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین شانه فرش ماشینی آورده شده است:

  • میزان رفت و آمد در خانه خود را در نظر بگیرید. اگر در خانه خود رفت و آمد زیادی دارید، به فرشی با شانه بالاتر نیاز دارید تا دوام بیشتری داشته باشد.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. فرش های با شانه بالاتر گران تر هستند.
  • سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال فرشی با طرح های پیچیده هستید، به فرشی با شانه بالاتر نیاز دارید.

توی سایت فرش گوزل کاشان در صورتی که قصد خرید فرش کاشان مستقیم از کارخانه رو دارین میتویند انواع فرش ماشینی مثل فرش 700 شانه درجه یک کاشان، فرش وینتیج و کهنه نما، فرش فانتزی مدرن، فرش طلاکوب، گبه و گلیم فرش رو با قیمت درب کارخانه خرید کنید. www.guzalcarpet.com

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 26 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 380 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 240 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 100 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 117 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 139 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 295 بازدید
سوال شده 7 سال قبل در ورزش توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
سوال شده 8 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط Manam (199 امتیاز)
...